Raymon de Kruijff managing director DAN DNA
Raymon de Kruijff heeft de leiding overgenomen bij dataeenheid DAN DNA van Dentsu Aegis in Amsterdam.
Raymon de Kruijff heeft de leiding overgenomen bij dataeenheid DAN DNA van Dentsu Aegis in Amsterdam.
Linkbuilding levert vaak teleurgestelde ondernemers op. Verwachtingen komen niet uit, sommigen worden ronduit opgelicht door het bureau waar ze voorheen mee samenwerkten. Linkbuilding is nog steeds een zeer effectieve methode om rankings te verbeteren, maar het loopt niet altijd soepel. Deze tien zaken gaan het vaakst mis met de linkbuildingpartner waarmee wordt samengewerkt.
Digital agency Osudio lanceert het nieuwe bedrijfsonderdeel Darwin, een netwerkorganisatie met specialisten die zich met name richten op businessvraagstukken van CEO’s en investeerders en minder de technische kant.
Fullservice digital Agency Redkiwi uit Rotterdam stelt Edwin Plag en Axel Eichhorn aan als nieuwe leden van het managementteam en verdubbelt de omgeving van de directie tot vier man.
Drie jaar na de verkoop van zijn bedrijf a friend of mine aan Dept stapt directeur Marcel van der Heijden daarop om weer zelf te ondernemen.
Creatief digitaal bureau CODE D’AZUR zet steviger in op advies over de combinatie van tech en creativiteit. Het bedrijf staat daarnaast aan de vooravond van een internationalisering. Met het aantrekken van de co-managing director Alewijn Dekker wil het voorloper zijn in advies en een brug slaan van de merkessentie naar technologie.
Dentsu Aegis Network lanceert in Nederland het bureauconcept dentsu X. dentsu X staat voor werken met een compact en wendbaar kernteam dat voor elke klant wordt uitgebreid met de beste media-, data-, technologie-, performance- en creatieve specialisten uit het eigen netwerk.
5PM, HERC the agency en TDE zijn de finalisten van SAN New Kids on the Block, de verkiezing van de nieuwe generatie bureaus door de Stichting Adverteerdersjury Nederland.
Anouk van de Sande & Antwan van der Mooren worden partner bij digital agency DPDK uit Rotterdam.
Wouter Moen en Arthur Buring zijn door Dentsu Aegis Network Nederland aangesteld als nieuwe directie van iProspect.
Volvo biedt kopers van hun nieuwste vrachtwagens een app aan. Daarmee kunnen chauffeurs leren hoe zij efficiënter en veiliger kunnen rijden. “Op het moment dat ze de sleutel krijgen krijgen ze ook een app. Daarmee kunnen zij vragen beantwoorden en tips & tricks krijgen om het beste uit de vrachtwagen te halen”, aldus Kirsten Brandt, oprichter en algemeen directeur bij RMMBR bij Top Names. De app is een mooi voorbeeld van het werk van RMMBR: een bedrijf komt met een leervraag en RMMBR maakt een oplossing op maat. “RMMBR is een digital learning agency. Dat wil zeggen wij ontwerpen, ontwikkelen, schrijven en bouwen digitale leeroplossingen voor organisaties.”
Tussen digitale bureaus en klanten is een nieuwe samenwerkingsvorm in opkomst. In plaats dat bureaus in opdracht aan een oplossing bouwen, leveren ze een compleet op elkaar ingespeeld team. Om te ontdekken welke kansen er voor innovatie zijn en deze vervolgens gezamenlijk tot eindoplossing te ontwikkelen. Zelf hebben we een jaar geleden ook die ommezwaai gemaakt. Dat leverde zowel voor ons als klanten interessante lessen op.
Creatief bureau Weekend fuseert met collega Departure en diens moederbedrijf verwerft een minderheidsbelang in Weekend.
De ABC jury heeft na een tweede ronde in voorgaande weken de shortlisten voor de drie SAN ABC Accenten 2018 vastgesteld.
Een website draait om mooi design, goede SEO-prestaties….. én een 360° roterende bitterbal. Snackgigant Kwekkeboom had een rebranding nodig, onder meer voor bedrijfspositionering en activatie.