More stories

Premium

Raymon de Kruijff managing director DAN DNA

Raymon de Kruijff heeft de leiding overgenomen bij dataeenheid DAN DNA van Dentsu Aegis in Amsterdam.

Digital Agencies

Hier moet je op letten als je met een linkbuilding-agency in zee gaat

Linkbuilding levert vaak teleurgestelde ondernemers op. Verwachtingen komen niet uit, sommigen worden ronduit opgelicht door het bureau waar ze voorheen mee samenwerkten. Linkbuilding is nog steeds een zeer effectieve methode om rankings te verbeteren, maar het loopt niet altijd soepel. Deze tien zaken gaan het vaakst mis met de linkbuildingpartner waarmee wordt samengewerkt.

Search
Premium

Osudio lanceert nieuw label Darwin

Digital agency Osudio lanceert het nieuwe bedrijfsonderdeel Darwin, een netwerkorganisatie met specialisten die zich met name richten op businessvraagstukken van CEO’s en investeerders en minder de technische kant.

Digital Agencies
Premium

Redkiwi breidt MT uit met Edwin Plag en Axel Eichhorn

Fullservice digital Agency Redkiwi uit Rotterdam stelt Edwin Plag en Axel Eichhorn aan als nieuwe leden van het managementteam en verdubbelt de omgeving van de directie tot vier man.

Digital Agencies
Premium

Marcel van der Heijden weg bij Dept

Drie jaar na de verkoop van zijn bedrijf a friend of mine aan Dept stapt directeur Marcel van der Heijden daarop om weer zelf te ondernemen.

Digital Agencies
Premium

Alewijn Dekker over koers CODE D’AZUR: ‘Techadvies met oog voor merk’

Creatief digitaal bureau CODE D’AZUR zet steviger in op advies over de combinatie van tech en creativiteit. Het bedrijf staat daarnaast aan de vooravond van een internationalisering. Met het aantrekken van de co-managing director Alewijn Dekker wil het voorloper zijn in advies en een brug slaan van de merkessentie naar technologie.

Digital Agencies
Premium

Dentsu Aegis Network lanceert flexibel dentsu X in Nederland

Dentsu Aegis Network lanceert in Nederland het bureauconcept dentsu X. dentsu X staat voor werken met een compact en wendbaar kernteam dat voor elke klant wordt uitgebreid met de beste media-, data-, technologie-, performance- en creatieve specialisten uit het eigen netwerk.

Digital Agencies
Premium

Finalisten bekend SAN New Kids on the Block 2018

5PM, HERC the agency en TDE zijn de finalisten van SAN New Kids on the Block, de verkiezing van de nieuwe generatie bureaus door de Stichting Adverteerdersjury Nederland.

Digital Agencies
Premium

Twee nieuwe partners bij DPDK

Anouk van de Sande & Antwan van der Mooren worden partner bij digital agency DPDK uit Rotterdam.

Digital Agencies
Premium

Nieuw directieteam voor iProspect

Wouter Moen en Arthur Buring zijn door Dentsu Aegis Network Nederland aangesteld als nieuwe directie van iProspect.

Digital Agencies

Kirsten Brandt (RMMBR): ‘Wij bouwen digitale leeroplossingen voor organisaties’

Volvo biedt kopers van hun nieuwste vrachtwagens een app aan. Daarmee kunnen chauffeurs leren hoe zij efficiënter en veiliger kunnen rijden. “Op het moment dat ze de sleutel krijgen krijgen ze ook een app. Daarmee kunnen zij vragen beantwoorden en tips & tricks krijgen om het beste uit de vrachtwagen te halen”, aldus Kirsten Brandt, oprichter en algemeen directeur bij RMMBR bij Top Names. De app is een mooi voorbeeld van het werk van RMMBR: een bedrijf komt met een leervraag en RMMBR maakt een oplossing op maat. “RMMBR is een digital learning agency. Dat wil zeggen wij ontwerpen, ontwikkelen, schrijven en bouwen digitale leeroplossingen voor organisaties.”

Customer Experience

Nieuwe samenwerkingsvorm tussen bureau en klant zorgt voor kansen en lessen

Tussen digitale bureaus en klanten is een nieuwe samenwerkingsvorm in opkomst. In plaats dat bureaus in opdracht aan een oplossing bouwen, leveren ze een compleet op elkaar ingespeeld team. Om te ontdekken welke kansen er voor innovatie zijn en deze vervolgens gezamenlijk tot eindoplossing te ontwikkelen. Zelf hebben we een jaar geleden ook die ommezwaai gemaakt. Dat leverde zowel voor ons als klanten interessante lessen op.

Digital Agencies
Premium

Handpicked agencies neemt belang in Weekend

Creatief bureau Weekend fuseert met collega Departure en diens moederbedrijf verwerft een minderheidsbelang in Weekend.

Digital Agencies
Premium

Shortlisten SAN ABC Accenten 2018 bekend

De ABC jury heeft na een tweede ronde in voorgaande weken de shortlisten voor de drie SAN ABC Accenten 2018 vastgesteld.

Digital Agencies

Kwekkeboom combineert historie met dynamische site

Een website draait om mooi design, goede SEO-prestaties….. én een 360° roterende bitterbal. Snackgigant Kwekkeboom had een rebranding nodig, onder meer voor bedrijfspositionering en activatie.

Digital Design