Print.com koopt designplatform voor websites en campagnes
Online printplatform Print.com kondigt de overname aan van Converdy, een omgeving voor het creëren van commerciële websites en actiepagina’s.
Online printplatform Print.com kondigt de overname aan van Converdy, een omgeving voor het creëren van commerciële websites en actiepagina’s.
Er zijn in Nederland twee miljoen mensen met een beperking. Vanaf 2025 moeten alle professionele websites en apps volledig toegankelijk zijn voor hen. Onderzoek laat zien dat het nog slecht gesteld is.
Op de Game Developers Conference presenteerde ook Nederland zich als gameland. Een gesprek met Joost van Dreunen, videogameprofessor verbonden aan NYU.
Onderzoekers van Google tonen in een nieuw onderzoek aan, dat ze een slimme computer zo kunnen instrueren dat deze de grafische interface van een smartphone kan lezen.
Wat kun of moet je als modemerk met Augmented Reality, Web3 en de Metaverse? Daarom hier een blik op enkele learnings uit cases en context door Beyond.
Gency.io, een nieuw Nederlands freelance designerplatform, biedt een omgeving waar ze hun opdrachten van A tot Z kunnen beheren. Van projectvoorstel tot betalingen onder escrow en alles daar tussen.
De global chief design officer van Dentsu Creative, Daniël Sytsma, verlaat de beursgenoteerde bureaugigant en gaat verder als zelfstandig creative director en design consultant.
De voordelen van een composable architectuur zijn groot. Maar hoe bepaal je wat bij jou bedrijf past? En hoe vind je wat echt composable is?
Wat stelt Nederland voor in de gaming-wereld? In de negendelige interviewserie hier deel 7 met Sabina Dirks, coördinator van non-profit Breda Game City.
Waar staat Nederland als gamesland ? Een interviewserie met direct betrokkenen. Deel 6 met Derk de Geus, voorzitter van de Dutch Games Association.
Waar staat Nederland als gamesland internationaal gezien? Een negendelige interviewserie met direct betrokkenen. Deel 4 met Martine Spaans van de DGA.
Waar staat Nederland als gamesland internationaal gezien? Een negendelige interviewserie met direct betrokkenen. Deel 2 met Marjolein van Vucht van CLICKNL.
Webshops zijn slecht ingericht op bezoekers met een lichamelijke beperking, zoals slechtzienden. Tweederde van hen verlaat het winkelmandje uiteindelijk omdat shoppen te lastig is.
Waar staat Nederland als gamesland internationaal gezien? Een negendelige interviewserie met direct betrokkenen. Deel 1 met Sacha Blom van Paladin Studios.
Stijl, overtuiging en signatuur ontbreken in een digitale wereld waarin het model van de gebruiker heerst en resulteert in digitale homogeniteit.