Derk de Geus (Dutch Games Association): ‘De Netflix voor games komt eraan’
Waar staat Nederland als gamesland ? Een interviewserie met direct betrokkenen. Deel 6 met Derk de Geus, voorzitter van de Dutch Games Association.
Waar staat Nederland als gamesland ? Een interviewserie met direct betrokkenen. Deel 6 met Derk de Geus, voorzitter van de Dutch Games Association.
Waar staat Nederland als gamesland internationaal gezien? Een negendelige interviewserie met direct betrokkenen. Deel 4 met Martine Spaans van de DGA.
Waar staat Nederland als gamesland internationaal gezien? Een negendelige interviewserie met direct betrokkenen. Deel 2 met Marjolein van Vucht van CLICKNL.
Webshops zijn slecht ingericht op bezoekers met een lichamelijke beperking, zoals slechtzienden. Tweederde van hen verlaat het winkelmandje uiteindelijk omdat shoppen te lastig is.
Waar staat Nederland als gamesland internationaal gezien? Een negendelige interviewserie met direct betrokkenen. Deel 1 met Sacha Blom van Paladin Studios.
Stijl, overtuiging en signatuur ontbreken in een digitale wereld waarin het model van de gebruiker heerst en resulteert in digitale homogeniteit.
Alle conventies mochten de deur uit. Een nieuw merk en een compleet nieuw digitaal landschap. Code D’azur ging de uitdaging aan.
Het Zwitserse technologiebedrijf Proton voert een nieuwe abonnementsstructuur in en geeft zijn diensten een nieuw design. Het lijkt Google Workspace, maar dan privacyvriendelijk.
Digitaal muziektheater HYMN ontstond tijdens Corona. Voor Momkai een voorbeeld van vanaf het begin meedenken en zoeken naar betekenis voor de gebruikers.
Met beleving zorgen voor conversie, dat is de strategie van Build in Amsterdam. Bij het platform voor avonturenreizen Land of Ride is dat zeker het geval.
Ook de Nederlanders waren aanwezig in Austin voor SXSW 2022: een groepsgesprek met Dani Polak, Amanda Boomstra en Bert Hagendoorn over Dutch Digital Design.
Emere was bij SXSW 2022: een gesprek met Viet Hoang, strategy director bij Your Majesty over het metaverse. Wat is het en waar gaat het heen?
Amanda Boomstra hoort veel marketingverhalen en weinig aandacht voor concrete problemen. Het zijn de makers waar ze het meest optimistisch over is.
Wat Dani Polak van code d’azur betreft ging het te veel over de metaverse. Hij gelooft er niet zo in. Waarin wel? Een democratischer web 3.0.
Lalaland.ai gebruikt neurale netwerken om digitale mensen te creëren voor de e-commerce van modemerken. Zo kunnen ze collecties op meerdere modellen tonen.