Digitale toegangelijkheid: Denk bij video-content aan doven en slechthorenden
Video groeit nog altijd, maar heb je gedacht aan de miljoenen doven en slechthorenden? Wacht niet met het toegankelijker maken van je video-content.
Video groeit nog altijd, maar heb je gedacht aan de miljoenen doven en slechthorenden? Wacht niet met het toegankelijker maken van je video-content.
Banners, wie kijkt daar nog naar? Met goed gekozen animaties trek je de aandacht op een manier die bij je merk past en die interacties genereert.
Google presenteerde onlangs Material You: personalisatie van je interface. Voor ontwerpers zou het wel eens het begin van een revolutie kunnen zijn.
Integreren van applicaties wordt een steeds grotere opgave, ook voor HubSpot-gebruikers. De voor- en nadelen van manieren om apps te ingrereren op een rij.
Digitale transformatie: vergeet wendbaarheid en time-to-market niet. Dankzij ontwikkelingen in DevOps kun je snel inspelen op voortdurende verandering.
Bouwen aan je merk met digitale kanalen? Het kan niet zonder Distinctive Brand Assets (DBA’s). Wat zijn het, waarom zijn ze belangrijk, hoe zet je ze in?
Om online klanten een goed beeld te geven van je producten is presentatie heel belangrijk. Tips voor het verbeteren van je plek in de digitale schappen.
De digitale zorg is vol in beweging. René Kock, oprichter van everywhereIM, ontwikkelt apps voor de medische wereld om de zorg meetbaar en beter te maken.
Een inhaalslag bij de TU Delft: online niet langer het technische (CMS-)raamwerk, maar de inhoud als vertrekpunt. En dus: betere digitale toegankelijkheid.
Met miljoenen datapunten en foto’s van cameravallen werd ‘Unseen Empire’ ontwikkeld: een datagestuurd spel waarmee gamers zich wildlife researcher wanen.
Binnen de Content Management Systemen (CMS) is het Headless CMS sterk in opkomst. Een introductie in de wereld van Headless CMS met alle voor- en nadelen.
Bankieren met een app is gemeengoed, maar wat gebeurt er achter de schermen? Een interview met Roland Booijen over de app voor ABN AMRO’s eigen klanten.
Een succesvolle banner is precisiewerk. Denk na over formaten, het doel, verschillende klanten, en test en meet. Lees hier richtlijnen met voorbeelden.
Bankieren met een app is gemeengoed, maar wat gebeurt er achter de schermen? Een video-interview met Roland Booijen over ABN AMRO’s Grip.
Flexibeler en schaalbaar: verschillende grote bedrijven stapten over op MACH-technologie. Recent deelden ze hun ervaringen: vijf lessen en adviezen.