More stories

Digitale toegangelijkheid: Denk bij video-content aan doven en slechthorenden

Video groeit nog altijd, maar heb je gedacht aan de miljoenen doven en slechthorenden? Wacht niet met het toegankelijker maken van je video-content.

Video

Impactvolle animaties in display-advertenties

Banners, wie kijkt daar nog naar? Met goed gekozen animaties trek je de aandacht op een manier die bij je merk past en die interacties genereert.

Online advertising

Je volgende wallpaper kan het begin van een revolutie zijn

Google presenteerde onlangs Material You: personalisatie van je interface. Voor ontwerpers zou het wel eens het begin van een revolutie kunnen zijn.

Web-design

HubSpot-integraties: De voor- en nadelen van verschillende integratietypes

Integreren van applicaties wordt een steeds grotere opgave, ook voor HubSpot-gebruikers. De voor- en nadelen van manieren om apps te ingrereren op een rij.

HubSpot

Voortdurende verandering ondersteunen met DevOps

Digitale transformatie: vergeet wendbaarheid en time-to-market niet. Dankzij ontwikkelingen in DevOps kun je snel inspelen op voortdurende verandering. 

Cloud

Tips voor het gebruik van Distinctive Brand Assets in digital marketing

Bouwen aan je merk met digitale kanalen? Het kan niet zonder Distinctive Brand Assets (DBA’s). Wat zijn het, waarom zijn ze belangrijk, hoe zet je ze in?

Online marketing

De juiste merk- en productinformatie op het digitale schap

Om online klanten een goed beeld te geven van je producten is presentatie heel belangrijk. Tips voor het verbeteren van je plek in de digitale schappen.

Online marketing

René Kock (everywhereIM): ‘De zorg meetbaar maken’

De digitale zorg is vol in beweging. René Kock, oprichter van everywhereIM, ontwikkelt apps voor de medische wereld om de zorg meetbaar en beter te maken.

Digital Transformation

Tussen vrijheid en uniformiteit: Zo houdt TU Delft grip op de lappendeken aan content

Een inhaalslag bij de TU Delft: online niet langer het technische (CMS-)raamwerk, maar de inhoud als vertrekpunt. En dus: betere digitale toegankelijkheid.

CMS

Datagestuurd spel toont belang wildlife

Met miljoenen datapunten en foto’s van cameravallen werd ‘Unseen Empire’ ontwikkeld: een datagestuurd spel waarmee gamers zich wildlife researcher wanen.

Entertainment

Headless: de nieuwe standaard in CMS

Binnen de Content Management Systemen (CMS) is het Headless CMS sterk in opkomst. Een introductie in de wereld van Headless CMS met alle voor- en nadelen. 

CMS

Achter de schermen bij de ABN AMRO-apps: De app voor de eigen klanten (3/3)

Bankieren met een app is gemeengoed, maar wat gebeurt er achter de schermen? Een interview met Roland Booijen over de app voor ABN AMRO’s eigen klanten.

Tech

Het banner-dilemma: Hoe zorg je voor een succesvolle display-advertentie?

Een succesvolle banner is precisiewerk. Denk na over formaten, het doel, verschillende klanten, en test en meet. Lees hier richtlijnen met voorbeelden.

Online advertising

Achter de schermen bij de ABN AMRO-apps: Digitaal huishoudboekje Grip (2/3)

Bankieren met een app is gemeengoed, maar wat gebeurt er achter de schermen? Een video-interview met Roland Booijen over ABN AMRO’s Grip.

Tech

Aan de slag met composable commerce? Vijf lessen en adviezen uit de praktijk

Flexibeler en schaalbaar: verschillende grote bedrijven stapten over op MACH-technologie. Recent deelden ze hun ervaringen: vijf lessen en adviezen.

E-commerce