More stories

Zo begin je met het maken van e-commerce-oplossingen voor de metaverse

De metaverse: iets van grote techbedrijven? Niet helemaal waar: ook ‘gewone’ e-commercebedrijven kunnen nu al elementen van de metaverse ontwikkelen.

Digital Design

MACH: het einde van de ‘code freeze’

Veel retailers kiezen voor een ‘code freeze’ en hopen zo dat hun platform tijdens pieken online blijft. Een MACH-architectuur kan deze problemen voorkomen.

E-commerce
Premium

Campagnepanel #186: ‘Op en top DD’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een digitale campagne. Dit keer kijken ze hoe DPG Media de nieuwe app voor Donald Duck wereldkundig maakt.

Campagnes

Inclusief design: werken we wel echt voor iedereen?

Inclusiviteit wordt ook in het ontwerp van digitale producten en campagnes belangrijker. Betrek de doelgroep(en) daarom in het ontwerp- en testproces.

Digital Design
Premium

Snackable video cursusplatform

In de groeimarkt van online educatie ziet On Track kansen om leren toegankelijker te maken. Snackable videos van bekende experts moeten mensen prikkelen.

Campagnes

Beveilig applicaties beter tegen cyberaanvallen met DevSecOps

Bij softwareontwikkeling moet veiligheid voorop staan. Door de snelle technologische ontwikkelingen moeten de security tools daarom realtime mee veranderen.

Security

Vijf best practices voor het ontwikkelen van een nieuw B2B-portaal

Om het bestelgemak en de informatievoorziening te verbeteren, ontwikkelde DSM Nutritional Products een nieuw klantenportaal. Vijf inzichten uit het proces.

Customer Service

Online afrekenen begint al vóór de betaaloplossing

Online betalen blijft een hobbel, zeker in vergelijking met betalen in de winkel. Snelle en gemakkelijke betaling online verdient daarom speciale aandacht.

Payment

Onze digitale wereld vreet energie: Ook jij kunt daar iets aan doen

De digitale wereld vreet energie. Websites, zoekopdrachten: alles kost energie. Zo zorgen we ook online voor milieuvervuiling. Tijd om daar wat aan te doen.

Sustainability

Digitale toegangelijkheid: Denk bij video-content aan doven en slechthorenden

Video groeit nog altijd, maar heb je gedacht aan de miljoenen doven en slechthorenden? Wacht niet met het toegankelijker maken van je video-content.

Video

Impactvolle animaties in display-advertenties

Banners, wie kijkt daar nog naar? Met goed gekozen animaties trek je de aandacht op een manier die bij je merk past en die interacties genereert.

Online advertising

Je volgende wallpaper kan het begin van een revolutie zijn

Google presenteerde onlangs Material You: personalisatie van je interface. Voor ontwerpers zou het wel eens het begin van een revolutie kunnen zijn.

Web-design

HubSpot-integraties: De voor- en nadelen van verschillende integratietypes

Integreren van applicaties wordt een steeds grotere opgave, ook voor HubSpot-gebruikers. De voor- en nadelen van manieren om apps te ingrereren op een rij.

HubSpot

Voortdurende verandering ondersteunen met DevOps

Digitale transformatie: vergeet wendbaarheid en time-to-market niet. Dankzij ontwikkelingen in DevOps kun je snel inspelen op voortdurende verandering. 

Cloud

Tips voor het gebruik van Distinctive Brand Assets in digital marketing

Bouwen aan je merk met digitale kanalen? Het kan niet zonder Distinctive Brand Assets (DBA’s). Wat zijn het, waarom zijn ze belangrijk, hoe zet je ze in?

Online marketing