Robotic Process Automation: wat is het, wat kan het en hoe begin je?
Met behulp van Robot Process Automation kunnen repetitieve taken effectief geautomatiseerd worden. Wat is het en hoe begin je ermee?
De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.
Met behulp van Robot Process Automation kunnen repetitieve taken effectief geautomatiseerd worden. Wat is het en hoe begin je ermee?
‘Composable’ betekent flexibiliteit en schaalbaarheid. Veel organisaties zitten echter vast aan langlopende contracten. Hoe maak je de overstap mogelijk?
Waarom is het zo’n struggle voor groothandels om te denken vanuit de klant in plaats van alleen maar vanuit het product?
De digitale reclamefolder wordt steeds meer écht digitaal: interactief, ‘mobile-first’ en vormgegeven en aangepast op basis van data-inzichten.
Hoe maken moderne e-commerce-technologieën het mogelijk voor groothandels om een beter schaalbare en meer “sustainable” business te realiseren?
Waarom moeten banken en fintech-bedrijven hun focus verleggen van bedrijfsoutput naar klantresultaten?
Hoe moet de bancaire sector zichzelf in dit digitale tijdperk heruitvinden in de strijd om de klant? En wat zijn de grootste valkuilen bij digitale transformaties?
Wat als je kunt programmeren zonder code te schrijven? Wat als je eenvoudig kunt experimenteren en valideren? Veel ‘wat als’ is er al of komt eraan.
Slaapgebrek: ook daar heeft de tech-sector zich op geworpen. Ironisch genoeg is technologie zelf juist deel van het slaapprobleem. Toch maar omarmen?
Ook ‘gewone’ retailers moeten digitaliseren: Denk aan: hyperautomation, je applicaties integreren en voorsprong dankzij goede bezorging of een eigen app.
Dit rapport biedt een duidelijke, praktische gids om retailers van elke omvang te helpen bij het implementeren van hyperautomation.
De digitale transformatie vraagt veel van de Chief Information Officer. Iedereen wil een ‘digital-first’-bedrijfscultuur. Dat blijft lastig in de praktijk.
Met een digitale tweeling – van een apparaat, een toevoerketen, of zelfs een mens – kunnen bedrijven veilig testen, aanpassen en processen optimaliseren.
Hoe transformeer je van een traditioneel bedrijf naar een vooroplopend, innovatief bedrijf dat datagedreven werkt en gebruik maakt van robotica, sensoring en VR?
Marketingcampagnes worden steeds meer dertien in een dozijn door automatisering. Onderscheiden moet daarom op het strategisch en creatieve vlak gebeuren.