Workshop: effectiever aan de slag met Digital out of Home
Digital out of Home (DOOH) rukt steeds verder op en de mogelijkheden groeien. Zelfs Google is inmiddels aan boord. Hoe zet je het effectiever in?
De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.
Digital out of Home (DOOH) rukt steeds verder op en de mogelijkheden groeien. Zelfs Google is inmiddels aan boord. Hoe zet je het effectiever in?
De traditionele rolverdeling tussen sales en marketing gaat veranderen. Sommige zaken worden geautomatiseerd. Andere vragen om de persoonlijke touch.
Wat is de toekomst van content? Een duik in het huidige contentlandschap met voorbeelden en bronnen en een heldere blik op de toekomst.
Gezondheidszorg en informatisering is een lastige combinatie. DigiH toont dat het wel kan. Met DigiH+ kunnen gegevens snel en efficiënt worden gedeeld.
Composable in combinatie met headless is gewild maar niet altijd de juiste keuze. Het is daarom belangrijk om eerst een positieve business case te maken.
In deze exclusieve documentaire spreken we met ondernemers en wetenschappers over hoe zíj drones en andere autonome hardware inzetten.
Nederland staat wat digitalisering betreft in de top van de EU. Toch is er nog meer mogelijk om te zorgen dat we het economische potentieel niet mislopen.
Hoe je je werkwijze verder digitaliseert als ‘ouderwetse’ groothandel met behulp van een b2b e-commerce-platform.
Hoe kies je de juiste technologie bij de modernisering van je B2B commerce als je een groothandel bent? Zo vernieuw je je bestelomgeving.
Door covid werd een e-commercetraject urgent voor De Bruijn Wijnkopers. Maar hoe pak je dat aan als intern de knowhow en mankracht ontbreekt?
Met behulp van Robot Process Automation kunnen repetitieve taken effectief geautomatiseerd worden. Wat is het en hoe begin je ermee?
‘Composable’ betekent flexibiliteit en schaalbaarheid. Veel organisaties zitten echter vast aan langlopende contracten. Hoe maak je de overstap mogelijk?
Waarom is het zo’n struggle voor groothandels om te denken vanuit de klant in plaats van alleen maar vanuit het product?
De digitale reclamefolder wordt steeds meer écht digitaal: interactief, ‘mobile-first’ en vormgegeven en aangepast op basis van data-inzichten.
Hoe maken moderne e-commerce-technologieën het mogelijk voor groothandels om een beter schaalbare en meer “sustainable” business te realiseren?