VanavondBezorgd verandert naam in Shiplee
Online verzendplatform VanavondBezorgd gaat verder onder de naam Shiplee. De accounts van de ruim 2000 aangesloten webshops op VanavondBezorgd worden automatisch overgezet naar Shiplee.
Online verzendplatform VanavondBezorgd gaat verder onder de naam Shiplee. De accounts van de ruim 2000 aangesloten webshops op VanavondBezorgd worden automatisch overgezet naar Shiplee.
De Europees werkende flitsbezorger van boodschappen Gorillas gaat de elektrische bakfietsen van het Nederlandse DOCKR huren.
Airbnb lanceert de Airbnb City Portal voor Amsterdam, een tool die het de gemeente gemakkelijker moet maken om de registratieplicht voor vakantieverhuur te handhaven.
De klanttevredenheid wordt op hoogtijdagen als Black Friday voornamelijk bepaald door hoe goed webwinkels communiceren in de checkout.
Coolblue is achter de schermen bezig om een nieuwe bedrijfstak op te richten onder de naam Home&Go. Dat is een uitvloeisel van de verkoop van laadpalen en zonnepalen en de status van een energiebedrijf.
De meeste bedrijven zeggen hun klanten voorop te stellen. In de praktijk is dit bijna nooit zo. Hoe verander je dit?
Verkopen op marktplaatsen doe je er als bedrijf niet zo maar even bij. Het vraagt tijd, aandacht en specifieke kennis.
Kledingwinkel H&M ziet de omzet in het derde kwartaal van dit jaar met 22 procent stijgen. Fysieke winkels gaan steeds meer open, maar daar ondervindt het online kanaal geen nadeel van.
Flitsbezorger Flink breidt zijn diensten uit naar Rotterdam. Dat is de dertiende stad waar het van oorsprong Duitse bedrijf zich vestigt in Nederland.
Per 1 november zal Caroline Ammerlaan aantreden als nieuwe CEO Talpa eCommerce. Zij is sinds 2018 werkzaam bij Talpa eCommerce in de rol van CFO/COO.
Shypple, het digitale expediteurplatform uit Rotterdam, is uitgeroepen tot winnaar van de Tech5 country award uitgereikt door The Next Web en Adyen tijdens The Next Web Conference in Amsterdam.
Hoe kun je on- en offline touchpoints naadloos op elkaar aan laten sluiten? En op welke moment van de klantreis heeft dit de meeste impact?
Als het gaat om digitale transformatie in B2B blijft het heel vaak bij de theorie. Maar hoe pak je het nou echt aan in de praktijk?
Tekst is met 28% de belangrijkste factor voor conversie. Ontdek hoe je met minder woorden, meer impact kan maken.
Deliveroo gaat boodschappen van de supermarkt binnen tien minuten na bestelling thuisbezorgen. Hiertoe sluit het een samenwerking met supermarktketen Morrisons.