Resultaten JD.com beter dan verwacht
De omzet van de Chinese e-commercereus JD.com is in het tweede kwartaal met 26 procent gestegen naar 39,3 miljard dollar. […]
De omzet van de Chinese e-commercereus JD.com is in het tweede kwartaal met 26 procent gestegen naar 39,3 miljard dollar. […]
IKEA wil binnenkort groene stroom gaan verkopen. De Zweedse meubelwinkel heeft een abonnement ontwikkeld genaamd Strömma voor in eerste instantie de Zweedse markt.
Bouwen aan je merk met digitale kanalen? Het kan niet zonder Distinctive Brand Assets (DBA’s). Wat zijn het, waarom zijn ze belangrijk, hoe zet je ze in?
De flitsbezorger Flink zit in acht Nederlandse steden en zoekt actief uitbreiding in nog eens negentien. Daarmee is het veruit de meest ambitieuze start-up in dit segment.
Geholpen door een onvoorspelbaar jaar zag HelloFresh belangrijke bezwaren om een maaltijdbox te bestellen ineens wegvallen. En is daarmee op een blijvende gedragsverandering getrakteerd, stelt Chief Marketing Officer Benelux Lydi Siebers. Of online food inderdaad zo complex is? “Het ligt maar net aan je vertrekpunt.”
Door verbinding te zoeken tussen branding en performance kunnen organisaties online groeien en blijvende impact hebben.
Pip Studio is een echt Hollands merk, maar timmert zowel offline als online internationaal flink aan de weg. Hoe doen ze dat?
De toekomst van online-first shopping zit ‘m in het ook online verrassen van klanten met een wow-ervaring.
Amazon zou concrete plannen hebben om grote warenhuizen te openen in de VS, te beginnen in Californië en Ohio. Dat meldt The Wall Street Journal.
Om online klanten een goed beeld te geven van je producten is presentatie heel belangrijk. Tips voor het verbeteren van je plek in de digitale schappen.
De ontwikkelingen op het gebied van social commerce staan niet stil en de ene na de andere feature wordt gelanceerd. Dit zijn de trends.
Wat is de impact van corona op de off- en online retail en in het bijzonder voor pure players en omnichannel retailers?
De kanshebbers voor de categorieprijzen van de ‘ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland 2021-2022 en de ‘ABN AMRO Webshop Award the Netherlands 2021-2022’ zijn bekend. In de afgelopen periode hebben consumenten meer dan 500 retailers beoordeeld, met als resultaat ruim 294.000 stemmen.
De generatie shoppers bij webwinkels tussen twintig en veertig jaar stelt meer eisen aan hoe en wanneer ze hun orders ontvangen dan veertigplussers.
Tom Group. een grote omnichannel veelverkoper uit Bladel, sluit aan op Decathlon in België en eBay in Duitsland en Frankrijk.