Tips voor het succesvol inzetten van Local Search
Met Local Search kun je meer kliks en impressies scoren en tegelijkertijd een hoop tijd besparen in deze uitdagende tijd.
Met Local Search kun je meer kliks en impressies scoren en tegelijkertijd een hoop tijd besparen in deze uitdagende tijd.
Hoe behaal je meer rendement met behulp van goede content over je producten op je eigen website of op marketplaces?
Online shopping groeide sterk in 2020, dus ook het aantal retourzendingen. Het retour-percentage daalde echter. Drie oorzaken.
Drie bedrijven met samen een paar honderd jaar ondernemingsgeschiedenis in de benen vertellen op Emerce B2B Digital hoe zij hun digitale transformatie doorlopen. Kern: stel de menselijke benadering voorop.
De TOM-Group uit Bladel gaat, in samenwerking met Unibouw en Brisck, zijn elfde magazijn bouwen op Rootven 29 in Bladel. Het dc zal 15.000 vierkante meter beslaan en hiermee het grootste magazijn van de onderneming worden.
Het aandeel van de Vlaamse bevolking van 16 tot 74 jaar dat in het voorbije jaar goederen of diensten voor privégebruik aankocht of bestelde via een website of via een app, lag in 2020 op 77 procent. Dat aandeel steeg sterk in de afgelopen jaren. In 2005 kocht of bestelde 16 procent van de Vlamingen online. Ook in de voorbije twee jaren was er een sterke stijging, meldt Statistiek Vlaanderen (de Vlaamse CBS).
Het retaillandschap is drastisch veranderd en door corona is er nog meer urgentie voor retailers om online aanwezig te zijn. Maar ja, hoe?
Hoe breng je online personalisatie effectief in de praktijk met behulp van een customer data platform binnen je doelgroep?
Sinds de start van de pandemie in maart 2020 nam het aantal passanten in de winkelstraten met 50 procent af, met als gevolg dat veel winkels hun deuren moesten sluiten. En dus lanceerden Nina van Boxtel en Sophie Tarif het platform BOETIEK.NL dat lokale boetieks en retailers steunt in hun online groei. Van Boxtel vertelt er meer over op Emerce Fashion.
De markt voor ‘conversational commerce’ zal groeien van 41 miljard dollar nu naar 290 miljard dollar tegen eind 2025, aldus Juniper Research.
Volgens curator Martijn Hoving zijn er duizenden Kijkshop gedupeerden die die na het faillissement van de webwinkel niet meer op hun geld hoeven te rekenen. En ook niet op hun bestelde producten.
Solvari heeft Power Leaf Group overgenomen, het bedrijf achter Zonnepanelen.net. Met de overname verstevigt Solvari naar eigen zeggen haar positie als marktleider in de Benelux.
Vastgoedbeheerder Van den Berkmortel mag websuper Picnic niet meer belemmeren op een doodlopende weg naast het distributiecentrum in Nieuwegein. De […]
Het Amsterdamse online beautyplatform Arkive wil voor cosmetica doen wat Otrium doet voor kleding: het nog eerste leven van de producten een tweede kans geven.
Bouwmaat, dé groothandel in bouwmaterialen gericht op ‘echte vakmensen’, zet tegenwoordig vol in op hyperpersonalisatie. “Als we een nieuwsbrief uitsturen, weten we al welk gereedschap de klant gebruikt,” zegt Nick Vieberink, Manager Marketing en E-commerce op Emerce B2B Digital.