Mollie neemt klanten van Qantani over
Technologiebedrijf Mollie neemt de klanten van betaalprovider Qantani over en breidt daarmee zijn Nederlandse klantenbestand weer een stapje verder uit.
Technologiebedrijf Mollie neemt de klanten van betaalprovider Qantani over en breidt daarmee zijn Nederlandse klantenbestand weer een stapje verder uit.
Online discounter Lesara heeft een webshop in België geopend, de negende landensite voor het snel groeiende bedrijf uit Duitsland.
In 2016 verbleven 1,4 miljoen mensen in een Airbnb-accommodatie in Nederland. Er zijn 31.000 hosts actief en die verdienden gemiddeld 3.000 euro. Dit meldt Airbnb in een rapport.
Zeker zestig procent van de Nederlanders koopt online kleding, vrouwen (66 procent) vaker dan mannen (50 procent), zo blijkt uit onderzoek van Tribal en NovioResearch. Verrassend is dat de invloed van zoekmachines hierbij zeer beperkt is.
Logistiek dienstverlener Bleckmann en modegigant Techstyle vierden maandag de opening van een nieuw distributiecentrum in Venlo. Vanuit deze locatie worden dagelijks duizenden orders rechtstreeks naar klanten van Justfab en Fabletics in heel Europa verzonden.
Eind mei maakt Emerce weer bekend wie de meest innovatieve e-commerceprofessionals van eigen bodem zijn. Wie mag er volgens jou dit jaar niet op ontbreken? Beslis mee en laat je stem horen.
Consumenten ervaren shoppen bij Chinese webwinkels vaak positief, blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond onder 1666 panelleden. Tachtig procent van hen zegt in de toekomst weer bij de Chinese winkel te kopen. Ondanks miskopen en taalbarrières.
De Brandfield Boutique in de Amsterdamse binnenstad is een feit. Het is de tweede stenen vestiging, naast die van vlaggenschip Groningen, in de missie om meer fysiek aanwezig te zijn. “De juweliersmarkt is nog vrij traditioneel en kent weinig omnichannel-spelers. Als pionier zie ik het als onze taak om de markt flink op te schudden,” aldus algemeen directeur Jacco Tas.
Webshops van de grote politieke partijen in Nederland voldoen stuk voor stuk niet aan de consumentenwetgeving.
Wat je kunt leren van de growth hacking-methode van Uber, Dropbox en Airbnb om de conversion rate optimization (CRO) te optimaliseren, hoor je tijdens Emerce Conversion van Hans Scheffer, CEO van Hello Print, tijdens de ronde tafel discussie: Hoe haal je het maximale uit je groei team?
FedEx lanceert in de VS eFulfillment, een alternatief voor Fulfillment by Amazon. De bezorger neemt daarbij de logistieke afhandeling voor partners voor zijn rekening.
Coolblue verlengt de retourtermijn voor klanten van veertien naar dertig dagen. Ze kunnen nog langer nadenken en uitproberen of ze […]
De Britse moderetailer Boohoo heeft rivaal Nasty Gal overgenomen voor 20 miljoen dollar, maar die blijft verder zelfstandig.
Thuiswinkel.org, TLN, evofenedex, Detailhandel Nederland en Koninklijke Horeca Nederland trekken aan de bel bij de gemeenten in Nederland. Ze worden geconfronteerd met een diversiteit aan regels die gaan over venstertijden voor leveringen en normen voor emissies van voertuigen.
Na Schiphol gaat de start-up ParkFlyRent nu ook gratis parkeren aanbieden op Eindhoven Airport. Met als volgende stap: het buitenland, zegt oprichter Niels de Greef.