Juwelen startup House of Eléonore lanceert eerste collectie
House of Eléonore, het online Nederlandse juwelenhuis dat in nauwe samenwerking met Royal Asscher is opgezet, presenteerde maandag in het Scheepvaartmuseum haar eerste collectie.
House of Eléonore, het online Nederlandse juwelenhuis dat in nauwe samenwerking met Royal Asscher is opgezet, presenteerde maandag in het Scheepvaartmuseum haar eerste collectie.
De directeur Marketing & E-commerce verlaat eind deze maand damesmodewinkel MS Mode.
Renzo Rosso, president van de OTB Group en oprichter van Diesel, spreekt in het kader van Amsterdam E-Week begin oktober op een symposium over e-commerce.
Rocket Internet lanceert weer een nieuw internetbedrijf in het restaurantwezen. Caterwings levert eten in het b2b-domein voor speciale gelegenheden, van kleine partijtjes tot een paar honderd gasten.
Intel stort zich nu ook op RFID oplossingen voor retailers en introduceert zelfs een API voor ontwikkelaars.
Veilinghuis Sotheby’s start volgende maand een online veiling samen met Artsy. Er worden dan 25 werken geveild van moderne kunstenaars met als thema leven en cultuur in het digitale tijdperk.
Topontwerper Jonathan Ive blijkt de hand te hebben gehad in het ontwerp van de Apple Store in Brussel, die zaterdag is geopend. CEO Tim Cook kwam er speciaal voor over.
Home Depot opent zijn alweer derde e-commerce dc in Noord Amerika. In Toledo komt zeker vijfhonderd mensen te werken.
De barcode die al sinds 1974 bestaat gaat een nieuwe fase in. Consumenten en winkels willen meer informatie over producten. Daarom gaat de barcode op de schop.
Negen van ‘s werelds grootste zakenbanken omarmen een systeem waar de Bitcoineconomie op drijft: de blockchain, oftwel het grootboek dat alle transacties bijhoudt.
Shoppingportal Fashionchick maakt zich op voor een groeispurt in het buitenland, maar eerst ligt nog de focus op lopende zaken.
Autokopers verwachten in toenemende mate een persoonlijke ervaring online. Leveranciers en autodealers zullen derhalve meer data moeten delen. Dat stelt Capgemini.
Thuiswinkel.org maakt zich zorgen over Chinese webwinkels als Aliexpress, Light-in-the-Box en Deal Extreme die volgens directeur Wijnand Jongen ‘onvo
Stylefruits combineert inspiratie voor mode en interieur met online shoppen. Oprichter Mathias Ziegler vertelt: “Gebruikers creëren hun eigen stijl op onze site. Vervolgens klikken ze door naar de producten op de sites van aangesloten fashion webshops. Zij kopen bij ons clicks in zoals bij Google Adwords, maar dan met een lagere CPS (cost per sale).”
Het in Berlijn gevestigde foodora fuseert met de vergelijkbare dienst van Delivery Hero’s Urban Taste.