Vijf veelgemaakte fouten bij de automatisering van e-mailmarketing
E-mailmarketing blijft een krachtig middel, maar zonder een doordachte strategie kan de effectiviteit van e-mailmarketingcampagnes sterk afnemen.
E-mailmarketing blijft een krachtig middel, maar zonder een doordachte strategie kan de effectiviteit van e-mailmarketingcampagnes sterk afnemen.
E-mailmarketing blijft een onverminderd sterk kanaal, maar de lat ligt steeds hoger. Dat blijkt uit de nieuwste editie van de GDMA International Email Benchmark 2025, waarvoor wereldwijd én in...
'Nigeriaanse' e-mailfraude is nog lang niet verleden tijd. Online beveiliger Kaspersky ontdekte meer dan 400.000 gevallen. Deze e-mails lokten slachtoffers met verleidelijke financiële aanbiedingen en manipuleerden hen tot e-mailuitwisselingen...
Deze whitepaper biedt tien datagedreven tactieken om de effectiviteit van e-mailcampagnes te maximaliseren en de omzetkansen te optimaliseren.
E-mail is minder populair onder marketeers. Vooral wanneer ze jonge consumenten willen bereiken. De vraag is dan ook: heeft e-mail nog wel een toekomst?
“Doe wat ik zeg, niet wat ik doe” is een perfect gezegde voor de huidige staat van e-mailmarketing. Marketeers die
Meer openingen en klikken in je mailings zonder dat je er iets voor hoeft te doen? Dat komt door Microsoft Safelinks. Klinkt goed, maar dat is het niet.
Er wordt minder geslaagd over commerciële e-mail boodschappen, zo blijkt uit de GDMA International Email Benchmark. Slechts 0,01 procent van de geaccepteerde e-mails wordt aangegeven als spam. De cijfers...
Om spam tegen te gaan stellen een aantal grote e-mailproviders nieuwe eisen. Wat zijn die en hoe voorkom je dat je mails in de spam belanden?
Voor deze benchmark zijn 1,2 miljoen campagnes van 6.497 bedrijven geanalyseerd. In totaal zijn 20,5 miljard mails opgenomen in de benchmark.
De nieuwsbrief ontwikkelt zich onder invloed van data steeds meer tot een gepersonaliseerd, zelfstandig medium: minder e-mails met meer impact.