Nederlandse E-mail Marketing Benchmark 2024
Voor deze benchmark zijn 1,2 miljoen campagnes van 6.497 bedrijven geanalyseerd. In totaal zijn 20,5 miljard mails opgenomen in de benchmark.
Voor deze benchmark zijn 1,2 miljoen campagnes van 6.497 bedrijven geanalyseerd. In totaal zijn 20,5 miljard mails opgenomen in de benchmark.
De nieuwsbrief ontwikkelt zich onder invloed van data steeds meer tot een gepersonaliseerd, zelfstandig medium: minder e-mails met meer impact.
Geautomatiseerde nieuwsbrieven komen in talloze varianten: als je de juiste data hebt kun je gepersonaliseerde (maar niet eenzijdige) informatie bieden.
Op zoek naar manieren zodat je marketing e-mails ook echt worden gelezen? Het team van Lessiter Media deelt hun e-mailmarketingtips in deze infographic. Met aandacht voor E-mail frequentie, Van-regel (naam afzender en e-mailadres), Onderwerpregel en Pre-header.
Consumenten kunnen zich vanaf februari 2024 met één klik uitschrijven op commerciële e-mails die ze op hun Gmail-account ontvangen.
Al 19 keer eerder bracht de toonaangevende E-mail Benchmark tienduizenden marketeers hun jaarlijkse dosis referentiecijfers om hun campagnes te vergelijken en inzicht […]
Wil je hogere conversies, trouwere klanten en meer omzet? Deze whitepaper van Maileon biedt praktische tips voor e-commerce e-mailmarketing.
Voor deze benchmark zijn 1,1 miljoen campagnes van 6.039 bedrijven geanalyseerd. In totaal zijn 18,4 miljard mails opgenomen in de benchmark.
Waar een goed product en een fijne service voorheen genoeg waren zijn de hedendaagse verwachtingen van de consument hier ver bovenuit gestegen. Ze verwachten als individu behandeld te worden en dus is een geoptimaliseerde e-mailmarketing flow een must. First- én zero party data staan hier centraal.
AI en e-mailmarketing: hoe ziet de toekomst eruit? Vier aspecten waarmee AI helpt: verzendtijden, personaliseren, onderwerpregels en verzendlijsten.
De openratio’s, klikken en verzendmomenten van e-mailcampagnes verschillen nogal tussen B2B en B2C. Er zijn daarnaast ook forse verschillen tussen […]
Groeien terwijl de advertentiekosten beperkt blijven is lastig. Dat doen met first-party data is een extra uitdaging. E-mail wordt dus steeds belangrijker.
De inschrijving van de DDMA EMAS Awards is geopend. Ambitieuze e-mailmarketing (automation) professionals kunnen deelnemen in vijf categorieën: Personalization, Optimization, Design, Young Talent en de Battle of the Agencies. Aanmelden kan via: emas.nu/awards. De uitreiking vindt plaats tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit op 22 juni in de Kromhouthal in Amsterdam.
Branchevereniging DDMA en de Global Data & Marketing Alliance (GDMA) hebben de krachten gebundeld met Email Service Providers (ESPs) voor de allereerste GDMA International Email Benchmark.
Alternatieve zoekmachine DuckDuckGo is een open bètatest gestart van een nieuwe gratis dienst die trackers uit e-mails verwijdert.