More stories

E-mailconversie: kijk naar de lange termijn

E-mailmarketeers zijn nog teveel gefocust op conversie uit enkelvoudige campagnes. Er wordt wel gesproken en gedacht over profielverrijking, life-cyclemarketing en lange termijneffecten, maar in de praktijk komen weinig organisaties eraan toe hiervoor een strategie op te zetten.

E-mailmarketing

Social media will kill e-mail? Onzin!

De laatste tijd wordt er veel geschreven over de impact van social media op e-mailmarketing. Volgens e-mailmarketing expert Marc Borgers kunnen deze elkaar juist versterken.

E-mailmarketing

Twitter en Facebook ‘hot’ in e-mailmarketing

Twee Amerikaanse commerciële e-mailverzenders signaleren dat marketeers steeds vaker links in de e-mails opnemen naar Twitter en Facebook.

E-mailmarketing

Stelling: E-mail is dood, lang leve e-mail

Is e-mail dood dankzij de opkomst van sociale media? Dat is de vraag die veel marketeers bezighoudt. Vooral onder jongeren is het gebruik van e-mail veranderd.

E-mailmarketing

Veel bedrijven onwetend: uitstel zakelijk spamverbod

Veel bedrijven werken zich de afgelopen week een slag in de rondte om het adresbestand aan te schrijven in verband met het verbod op zakelijke spam. Zij moeten binnenkort expliciet toestemming hebben om bedrijven met commerciële e-mailings te benaderen. Dat dit verbod pas 1 oktober intreedt, is aan velen voorbij gegaan.

E-mailmarketing

E-mailbranche niet klaar voor scherpere regels

Nederlandse e-mail marketeers moeten per 1 juli 2009 expliciet toestemming hebben om bedrijven met commerciële e-mailings te benaderen. Niet alle bedrijven realiseren zich dat en riskeren daarmee boetes van toezichthouder Opta.

E-mailmarketing