Sony pompt 250 miljoen dollar in Epic Games (Fortnite)
Sony investeert 250 miljoen dollar in Epic Games, het bedrijf achter de game Fortnite. Met dit bedrag komt de totale financiering op 1,83 miljard dollar.
Sony investeert 250 miljoen dollar in Epic Games, het bedrijf achter de game Fortnite. Met dit bedrag komt de totale financiering op 1,83 miljard dollar.
Onderwerpen als COVID-19 en Black Lives Matter vormen het gesprek van de dag. Welke rol spelen dit soort culturele thema’s in reclame, en in de reclamewereld zelf?
De app voor luisterboeken Storytel zag het aantal abonnees met 100.000 groeien tot bijna 1,3 miljoen. De bulk daarvan bevindt zich in Scandinavië, maar het bedrijf blijft ondanks de verliezen investeren in expansie daar buiten.
De op Amerika georiënteerde podcastapp Stitcher komt voor driehonderd miljoen dollar in handen van SiriusXM, een bedrijf dat primair geld verdient met de verkoop in abonnementen op radio via de satelliet.
Het aantal gamers over de hele wereld zal in 2023 boven de 3 miljard uitkomen, volgens marktonderzoeker Newzoo. Dat is zo’n 39 procent van de totale mensheid.
Gamingkanaal Twitch van Amazon heeft ook in het tweede kwartaal records gebroken. Volgens Streamlabs en Stream Hatchet groeide de kijktijd […]
De op 1 mei jongstleden door de Kansspelautoriteit afgekondigde coulance voor online bingo’s is vandaag beëindigd. In de afgelopen maanden, die in het teken stonden van de maatregelen in het kader van het coronavirus, was de toezichthouder coulant voor kansspelinitiatieven die bedoeld waren om mensen uit hun isolement te halen.
TikTok verplaatst de verantwoordelijkheid voor privacytoezichthouders in Europa van Amerika naar Dublin.
T-Mobile gaat zijn interactieve tv-dienst vernieuwen. Het huidige Interactieve TV-abonnement verandert in T-Mobile TV, zo was (kort) te lezen op het forum van de aanbieders.
Het zenderaanbod van Ziggo is voortaan ook te bekijken via de verschillende tv-platformen van Apple, Android en Amazon. Zo kunnen Ziggo-klanten met een tv- en internetabonnement televisieprogramma’s, films en series kijken op het grote televisiescherm via Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV.
Met de opening van TikTok for Business wil het bedrijf zijn podium delen met merken. Anders dan bij andere socialbedrijven houdt TikTok zelf veel controle en hebben marketingbureaus weinig in de melk te brokkelen met campagne- en optimalisatiewerk.
Disney Plus is vanaf 15 september officieel in België beschikbaar. Begin mei maakte Disney al bekend dat het zou starten in september met Disney Plus in België, maar een datum werd toen niet genoemd.
Welke coureur is er sneller in de bochten, wint het van zijn teammaat of is aerodyanmischer bij lage snelheden? Op dat soort vragen gaat Amazon AWS antwoord geven tijdens tv-uitzendingen van Formule 1-races. De datareus gaat data van alle teams analyseren.
De coronacrisis heeft een positief effect op de verkoop van televisies in Duitsland. Van januari tot mei 2020 verkochten Duitse retailers niet minder dan 2,7 miljoen tv’s, waarvan 85 procent smart-tv’s met internetverbindingen.
De game Call of Duty: Mobile is sinds zijn debuut in oktober al 250 miljoen keer gedownload, volgens cijfers van analist Sensor Tower.