450 miljoen euro voor maaltijdbezorger Glovo
De Spaanse maaltijdbezorger Glovo haalt 450 miljoen euro venture capital op om voor zijn groeiplannen in zuid- en oost-Europa en Afrika.
De Spaanse maaltijdbezorger Glovo haalt 450 miljoen euro venture capital op om voor zijn groeiplannen in zuid- en oost-Europa en Afrika.
Deliveroo vraagt bij het beprijzen van zijn aandeel niet de hoofdprijs, want kiest de bodem van de eerder aangegeven bandbreedte: 3,90 pond per aandeel. Reden: investeerders lijken niet onverdeeld enthousiast over het bedrijfsmodel.
De boodschappen-app Getir krijgt driehonderd miljoen dollar venture capital en wil komende maanden actief worden in Duitsland, Frankrijk en Nederland.
Hoe pak je uitbreiding naar het buitenland aan? En vooral: waar begin je? Tips en advies uit de praktijk van het Oekraïense groeibedrijf Rocket.
Online boodschappen bestellen is al enige tijd de normaalste zaak in minder bevolkte delen van China. Techreuzen Meituan en Pinduoduo (Duoduo) zijn inmiddels doorgedrongen tot de meest afgelegen uithoeken van het uitgestrekte land, meldt de South China Morning Post.
De Berlijnse start-up Gorillas krijgt 240 miljoen euro om zijn boodschappen-app verder uit te rollen in Duitsland, Nederland, het Verenigd Koninkrijk en activiteite op te starten in Frankrijk
Kassen staan niet bekend als heel duurzaam. Start-up SOLHO wil dat veranderen met een off-grid energiesysteem.
Deliveroo wil rond de twee miljard euro ophalen met zijn aanstaande beursgang in Londen.
De Chinese techgigant Tencent zou een belang hebben verworven in de Duitse boodschappen-app Gorillas.
Just Eat Takeaway.com is ruim 20 jaar na de oprichting actief in 23 landen. Maurine Alma, Chief Marketing Officer van JET over de enorme groei van het platform.
MailCampaigns vertelt over een actie voor Mora: de aanpak in zes stappen, de campagne en e-mail marketing flow én de resultaten.
In de Jumbo Foodmarkt in Veghel wordt deze maand een slimme winkelwagen met camera’s, aanraakscherm en kunstmatige intelligentie fysiek getest. De supermarkt wil weten of de innovatie toegevoegde waarde heeft voor klanten en hoe de slimme winkelwagen in de toekomst het beste kan worden ingezet.
Online supermarkt Crisp bereidt zich, volgens bronnen van het Handelsblatt, voor op uitbreiding naar de Duitse markt.
Just Eat Takeaway heeft wereldwijd 60 miljoen actieve gebruikers. Zeventig procent daarvan bestelt regelmatig bij de inmiddels 244.000 aangesloten restaurants, zo blijkt uit vanochtend gepubliceerde jaarcijfers.
De Buik van Rotterdam treft voorbereidingen voor de lancering in Utrecht, de tweede satelliet buiten thuismarkt Rotterdam. Dat gebeurt binnenkort, aldus de mede-oprichter Gijsbregt Brouwer, en daarna in meer andere steden.