Surseance voor appgestuurde minibierbrouwer MiniBrew
Het bedrijf achter de appgestuurde minibierbrouwer MiniBrew verkeert in geldnood. De Utrechtse startup heeft voor 18 maanden uitstel van betaling gekregen.
Het bedrijf achter de appgestuurde minibierbrouwer MiniBrew verkeert in geldnood. De Utrechtse startup heeft voor 18 maanden uitstel van betaling gekregen.
Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR) treedt toe als aandeelhouder van tech-incubator YES!Delft. Bij EUR wordt YES!Delft onderdeel van het net opgerichte […]
Het Rotterdamse MiGuide heeft een investering van 650.000 euro ontvangen. Twee investeringsfondsen, onder leiding van Healthy.Capital, steken geld in het bedrijf.
ThiemeMeulenhoff en Microsoft Education hebben een oplossing ontwikkeld voor online onderwijs. Leerlingen die voor school digitale lesmethodes volgen van ThiemeMeulenhoff, kunnen dat vanaf nu volledig doen in Microsoft Teams.
Harm de Vries is een van de oprichters van Innovation Industries, dat nu drie jaar bestaat. Het fonds richt zich volledig op Nederlandse hightech startups en scale-ups.
Het is Uber toch gelukt om de Japanse markt te betreden, zij het dankzij een samenwerking met partners. Eerder gold een verbod op de app.
Op 11 december 2019 onthulde Ursula von der Leyen, de voorzitter van de Europese Commissie, de “Green Deal”; een routekaart om van Europa in 2050 het eerste koolstofneutrale continent te maken
Bij het Corona-proof teamuitje hoorde een lunch. Met de handen vochtig van de verplichte desinfectans aten we op grote afstand van elkaar ons broodje.
Hieronder vindt u oude koek. Die superactueel is. Het namaken van producten of onderscheidingstekens van de concurrent is immers van […]
De Nederlandse Spoorwegen (NS) en de gemeentelijke vervoersbedrijven in Amsterdam (GVB), Den Haag (HTM) en Rotterdam (RET) mogen een digitaal vervoerplatform oprichten waarop ze partijen toelaten die mobiliteitsdiensten aanbieden aan reizigers. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft echter strikte voorwaarden verbonden aan haar goedkeuring van dit samenwerkingsverband.
Onderwerpen als COVID-19 en Black Lives Matter vormen het gesprek van de dag. Welke rol spelen dit soort culturele thema’s in reclame, en in de reclamewereld zelf?
Bijna drie op de tien Nederlanders hebben in de afgelopen vijf jaar een online opleiding gevolgd. Dat blijkt uit de E-Learning Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 4.600 Nederlanders.
De coronacrisis heeft de snelheid van innovatie en disruptie nog eens verder opgekrikt. De crisis biedt uitgelezen kansen om flink […]
Een meerderheid van ruim 8000 door ING ondervraagde consumenten ziet de voordelen van online scholing vanwege flexibiliteit en gemak. Toch verkiest bijna driekwart volledig fysiek onderwijs boven volledig online onderwijs. Ook voor hoger-onderwijsinstellingen zelf blijkt digitalisering niet alleen voordelen te hebben.
De Foodora-hack maakte het onlangs weer pijnlijk duidelijk: als digitale sector moeten we ons veel meer inspannen voor databeveiliging.