Digitalisering van verkoop en diensten is juist nu belangrijk
Vaak zijn al meerdere pogingen gedaan om shops en digitale tools te introduceren voor klanten en partners, maar succes wordt maar mondjesmaat geboekt.
Vaak zijn al meerdere pogingen gedaan om shops en digitale tools te introduceren voor klanten en partners, maar succes wordt maar mondjesmaat geboekt.
Bedrijven hebben steeds meer mogelijkheden om het sentiment van een klant te meten aan de hand van beschikbare data. Doe er je voordeel mee.
Onlinebank Bunq gaat iets meer op een traditionele bank lijken met de introductie van een hypotheekproduct.
De effectiviteit van de corona-apps in de diverse landen blijkt enorm tegen te vallen. Ook kampen de apps met allerlei technische problemen.
Openbank, Europa’s grootste online bank qua toevertrouwde middelen en onderdeel van Banco Santander, verhoogt per vandaag de rente naar 0,2 procent voor spaartegoeden. Het tarief is niet gebonden aan een minimum- of maximumtegoed. Klanten profiteren van de hoge rente op de gratis spaarrekening vanaf de eerste eurocent inleg.
Er gebeurt zoveel op het vlak van digitale innovatie dat het haast niet meer bij te houden is. Maar hoe zit het eigenlijk binnen de financiële dienstverlening?
Naast veel uitdagingen brengt deze periode ook een versnelling met zich mee op het gebied van de digitale transitie bij veel organisaties.
Het maken van een goed plan voor digitale transformatie dat je op een beheersbare, stapsgewijze manier kunt volgen is best lastig.
Waar IT-bedrijf LINKIT zich vroeger vooral op detachering richtte, biedt het bedrijf tegenwoordig ook andere diensten en eigen IT-teams aan.
Boris Olij is lead specialist bij GroupM en is druk bezig om de ongekende mogelijkheden van artificial intelligence voor het bedrijfsleven verder te verkennen.
De Japanse corona-app, genaamd COCOA, kort voor Contact-Confirming Application, is 7,69 miljoen keer gedownload, volgens de officiële statistieken die zijn gepubliceerd door het Ministerie van Volksgezondheid.
Bijna elk bedrijf verzamelt tegenwoordig data. Data over wat er op de website gebeurt, over advertenties, doelgroepen, klanten, leads en orders.
Het tijdperk na corona noodzaakt participatiemaatschappijen tot nieuwe inzichten om bedrijven en hun rendementsverwachtingen te beoordelen.
Om ons uit de crisis te werken is het noodzakelijk de productiviteit te verhogen: slimmer werken en kansen op innovatie sneller zien.
Een groot deel van de Nederlandse bevolking werkt momenteel nog altijd thuis en we zijn inmiddels gewend het fenomeen van de videoconferenties.