More stories

Hoe een slechte gebruikerservaring zorgde voor een award-winning campagne

Hoe een slechte gebruikerservaring de basis werd voor de bekroonde ‘Heartbeats 4 Sneakers’-campagne voor ’s werelds eerste sneakerloterij.

Campagnes

Non-fungible tokens: Hoe influencers en merken samen kunnen optrekken

De eerste tweet voor miljoenen verkocht: non-fungible tokens zijn hot. Een eerste blik op de kansen voor samenwerkingen tussen merken en influencers.

Digital Transformation
Premium

Infographic: heeft het kantoor nog toekomst?

Na anderhalf jaar noodgedwongen thuiswerken, is inmiddels duidelijk dat een volledige terugkeer naar kantoor voor velen niet meer wenselijk is. Maar wat betekent dit voor het kantoor zelf? Verdwijnt het volledig?

Innovatie
Premium

BTC Direct gaat cryptocoins offline bewaren voor klanten

BTC Direct heeft een nieuw cryptohandelsplatform gelanceerd, met een focus op veiligheid, snelheid en kennisdeling.

Crypto

Dit zijn de nieuwste sociale-technologietrends

Shoppen met een avatar, shared navigation shopping/cobrowsing & live streaming. Dat zijn de laatste trends in digital fashion.

Digital Transformation

Zo brengt Eneco de duurzaamheidsambitie en nieuwe visie op digital bijeen

Eneco wil van groen naar klimaatneutraal. Dat valt samen met een nieuwe kijk op ‘digital’. Die afdeling gaat versmelten met andere commerciële teams.

Customer Engagement

Wat is de impact van de coronapandemie op de fashionindustrie?

Ondanks de pandemie bleven de consumentenbestedingen aan non-food in Nederland op peil. Maar dat geldt niet voor fashion. 

Data

Hoe bereik je een duurzame online groei in crisistijden?

Duurzame online groei in crisistijden: MYoMY maakt tassen en portemonnees met fairtrade productiepartners in India en Bangladesh.

Fashion

De toekomst van fysieke boetieks: van offline focus naar online strategie

Als lokale boetieks willen overleven anno 2021 zullen zij de focus moeten verplaatsen van offline naar online. Hoe bepaal je je strategie?

Digital Transformation

Waarom zijn tech start-ups zo belangrijk en waar staat Nederland?

Nederland als ecosysteem voor start-ups begint vorm te krijgen. Toch valt er nog veel te verbeteren. Drie belangrijke uitdagingen die echt beter moeten.

Start-ups

Amber Jae Slooten (The Fabricant): ‘Digitale kleding wordt belangrijk deel online identiteit’

The Fabricant is een digitaal modehuis: alleen digitale kleding. De start-up heeft recent VC-investering opgehaald. Lees (en beluister) hier meer.

Virtual reality

Door corona weten we het weer: Retail is mensenwerk

Fysieke retail heeft heel wat tegenslagen gezien: stijgende huurprijzen, dalende bestedingen en online concurrentie. Maar retail blijft mensenwerk.

Customer Engagement

Duurzaamheid in fashion: van niche tot gemeengoed?

Supply chain traceability, blockchain en een circulair fashion-systeem – de consument stelt steeds hogere eisen aan verantwoord ondernemen.

Digital Transformation

Begin je eigen digitale transformatie in de fashionindustrie

We staan aan de vooravond van de digitale transformatie in de fashionindustrie. Organisaties houden zich vooral nog bezig met oriënteren.

Customer Experience
Premium

De Gartner techhypecyclus van 2021

Het is bijna een jaarlijkse traditie in augustus: de nieuwe techhypecyclus van Gartner, die zoals altijd weer behoorlijk controversieel is.

Innovatie