Hoe een slechte gebruikerservaring zorgde voor een award-winning campagne
Hoe een slechte gebruikerservaring de basis werd voor de bekroonde ‘Heartbeats 4 Sneakers’-campagne voor ’s werelds eerste sneakerloterij.
Hoe een slechte gebruikerservaring de basis werd voor de bekroonde ‘Heartbeats 4 Sneakers’-campagne voor ’s werelds eerste sneakerloterij.
De eerste tweet voor miljoenen verkocht: non-fungible tokens zijn hot. Een eerste blik op de kansen voor samenwerkingen tussen merken en influencers.
Na anderhalf jaar noodgedwongen thuiswerken, is inmiddels duidelijk dat een volledige terugkeer naar kantoor voor velen niet meer wenselijk is. Maar wat betekent dit voor het kantoor zelf? Verdwijnt het volledig?
BTC Direct heeft een nieuw cryptohandelsplatform gelanceerd, met een focus op veiligheid, snelheid en kennisdeling.
Shoppen met een avatar, shared navigation shopping/cobrowsing & live streaming. Dat zijn de laatste trends in digital fashion.
Eneco wil van groen naar klimaatneutraal. Dat valt samen met een nieuwe kijk op ‘digital’. Die afdeling gaat versmelten met andere commerciële teams.
Ondanks de pandemie bleven de consumentenbestedingen aan non-food in Nederland op peil. Maar dat geldt niet voor fashion.
Duurzame online groei in crisistijden: MYoMY maakt tassen en portemonnees met fairtrade productiepartners in India en Bangladesh.
Als lokale boetieks willen overleven anno 2021 zullen zij de focus moeten verplaatsen van offline naar online. Hoe bepaal je je strategie?
Nederland als ecosysteem voor start-ups begint vorm te krijgen. Toch valt er nog veel te verbeteren. Drie belangrijke uitdagingen die echt beter moeten.
The Fabricant is een digitaal modehuis: alleen digitale kleding. De start-up heeft recent VC-investering opgehaald. Lees (en beluister) hier meer.
Fysieke retail heeft heel wat tegenslagen gezien: stijgende huurprijzen, dalende bestedingen en online concurrentie. Maar retail blijft mensenwerk.
Supply chain traceability, blockchain en een circulair fashion-systeem – de consument stelt steeds hogere eisen aan verantwoord ondernemen.
We staan aan de vooravond van de digitale transformatie in de fashionindustrie. Organisaties houden zich vooral nog bezig met oriënteren.
Het is bijna een jaarlijkse traditie in augustus: de nieuwe techhypecyclus van Gartner, die zoals altijd weer behoorlijk controversieel is.