17 social media trends voor het nieuwe normaal van 2021 [volgens 11 experts]
Wat worden de social media trends in 2021? Bij welke kanalen liggen de grootste kansen? Bekijk alle trends, tips en verwachtingen van 11 experts.
Wat worden de social media trends in 2021? Bij welke kanalen liggen de grootste kansen? Bekijk alle trends, tips en verwachtingen van 11 experts.
Uber stoot niet alleen de ontwikkeling van autonome auto’s af, maar het Amerikaanse bedrijf wil ook af van zijn luchttaxibedrijf Elevate. Joby Avation neemt deze activiteiten over.
De meerderheid van de werknemers kan geen goede beslissingen nemen gebaseerd op data. Hoe zorg je ervoor dat je bedrijf echt ‘data-driven’ wordt?
Uber heeft zijn divisie voor autonome voertuigen nu officieel verkocht aan Aurora Innovation, een club veteranen van Google, Tesla en Uber.
In e-commerce en innovatie zijn hypes een vast onderdeel. Maar hoe herken je echte innovatie? Tips om om te gaan met hypes in digitale retail.
Data-driven zorg is goedkoper en efficiënter, maar vooral biedt het heel veel mogelijkheden voor zorg op maat. Minder versnippering van data is wel een voorwaarde.
Gebruikers van de 9292-app kunnen voortaan ook in de iPhone app kaartjes voor trein, bus, tram, metro en veerpont kopen. Dat meldt iCulture.
Medewerkers van grote Nederlandse banken krijgen voortaan basiskennis mee over de kwantumcomputer. Want al lijkt deze nieuwe technologie ver weg, we moeten er nu al over nadenken, zegt lector Marten Teitsma van de Hogeschool van Amsterdam, die de eerste lessen geeft aan medewerkers van ING, ABN AMRO, Rabobank en andere geïnteresseerden.
In de nabije toekomst zullen werknemers nog meer remote gaan werken dan nu. Een slechte verbinding of beroerde audio-kwaliteit wordt dan een kostenpost van belang.
De Belgische spoorwegen NMBS lijken eindelijk digitale rittenkaarten in te gaan voeren als alternatief voor de papieren rittenkaart.
Door Facebook gesteunde cryptomunt Libra wordt omgedoopt tot Diem in een hernieuwde poging om goedkeuring van de Zwitserse autoriteiten te krijgen.
In deze video bespreken Douwe Treurniet van ProRail, Joris Valkonet van Microsoft en Robin van der Heijden van VIQTOR DAVIS waarom het bij slechts zo’n klein deel van deze projecten lukt om ze uit te rollen in de dagelijkse praktijk waar ze businesswaarde kunnen toevoegen. Wat maakt het zo lastig om de Machine Learning capability in je organisatie uit de speeltuin te halen en volwassen te maken? En hoe zorg je ervoor dat ideeën niet in de hoofden van medewerkers blijven zitten?
Henk Jan Gerzee, Chief Digital & Innovation Officer, vertrekt bij de Royal Schiphol Group.
Tijdens dit webinar laat Terrence Hotting zien dat de snelle ontwikkelingen binnen AI en Machine Learning voor Customer Service interessante mogelijkheden bieden om zowel de customer- als agent experience te verbeteren. Hij gaat in op mogelijkheden als predictive routing, predictive engagement, automated forecasting and agent assist.
Het is goed om eens stil te staan bij wat nu ook alweer je doel is met je bedrijf. Een stoomcursus Strategie, met handige onderzoeksstappen en tools.