More stories

De app store als zandbak

De digitale wereld is steeds vaker het strijdtoneel van ruzies tussen landen of bedrijven. En het niveau ervan ontstijgt nauwelijks dat van de zandbak.

Mobile

Woordvoering: de do’s en don’ts (met twaalf praktische tips)

Word je geïnterviewd? In dit artikel geeft PR-deskundige Aaron Mirck van Presscloud je een aantal handige tips, zodat je als woordvoerder vriendelijk en deskundig overkomt.

Strategy

Augmented Reality + LiDAR: de combinatie die magische campagnes mogelijk maakt

Geavanceerde technologie is niet van magie te onderscheiden. Althans, volgens Clarke’s Third law’. Stel je voor dat je 150 jaar geleden nog met paard en wagen rondreed en je zag voor het eerst een auto: ongelooflijk! Hoe kan het vooruitkomen zonder de paarden?! Of recenter, dat je voor het eerst een mobiele telefoon zag in het wild (dan moet je wel minimaal mijn leeftijd hebben *kuch-veertiger-kuch*). Met de komst van LiDAR is er nu een nieuwe manier om magie te creëren: augmented reality op zijn best!

Augmented Reality

De zeven succesfactoren voor optimale klantinteractie

Niet eerder zijn er zoveel mogelijkheden geweest om als klant in contact te zijn met bedrijven en vice versa.

Customer Engagement
Premium

‘Koudwatervrees bij GGZ voor online therapie verdwenen door corona’

Therapie-op-afstand, bijvoorbeeld via beeldbellen, blijkt beter te werken dan psychologen, psychotherapeuten en psychiaters dachten, blijkt nu uit onderzoek van de Technische Universiteit Eindhoven.

Health

Hoe je je productinformatie als dienst kunt aanbieden

Tijdens de reis genereert je product volop data, vanaf de eerste dag van ideevorming tot de dagen waarop het wordt verkocht.

PIM

Michiel van Hulst (Freshheads): ‘Alles is wel een keer misgegaan, maar ook dat hoort bij start-ups’

Tijdens Emerce Lean Innovation Summit gaat Hans Voorn in gesprek met Michiel van Hulst van Freshheads over succes én falen in de wereld van start-ups.

Innovatie
Premium

Eerste bitcoinbar gaat sluiten

Het moet een van de eerste bars ter wereld zijn geweest waar klanten met Bitcoin konden betalen: de Burger-Bar Room 77 in Berlijn-Kreuzberg. Maar nu sluit de kroeg definitief de deuren, zo maakte exploitant Joerg Platzer een dezer dagen via Reddit bekend.

Crypto

Toestemming voor custom audiences: privacytoezichthouder geeft eindelijk duidelijkheid 

‘Custom audiences’ is al jaren het onderwerp waar binnen veel organisaties de meeste juridische vragen over gesteld worden.

Legal

Inzicht in datakwaliteit: de data quality monitor

Wil je graag de data binnen je organisatie op orde krijgen, maar weet je niet waar je moet beginnen? Een data quality monitor helpt!

Data

De beste communicatie krijg je met gecentraliseerde content

Minimaal leven is een enorme trend. En eentje om over na te denken. Kijk maar naar de Japanse opruimgoeroe Marie Kondo.

Strategy

Daniel van Drunen (Airchip): ‘Een fintech product bouw je niet in een paar sprints’

Bezoek een doorsnee festival en de plastic munten voeren nog steeds de boventoon. Daar moet verandering in komen, meent Daniel van Drunen. Hij bedacht Airchip. Een app waarmee je geld in een wallet stopt en zo kunt betalen. Maar het gaat verder dan dat. Via de app kun je ook bestellen, zodat je drank voor je klaar staat wanneer je bij de bar aankomt. En de premium gebruiker, die betaalt voor een abonnement, moet in de nabije toekomst de drank zelfs op de dansvloer bezorgd kunnen krijgen. Meer bij Top Names.

Payment

Radicaal veranderend klantgedrag overleven met digitale transformatie

Het klantgedrag is de afgelopen maanden radicaal veranderd door toedoen van de coronapandemie. Hoe overleef je dat?

Digital Transformation

Digital Asset Management: de trends en de kansen

De jaren tien zijn achter de rug, de jaren twintig liggen voor de boeg. Wat heeft de toekomst voor ons in petto en welke rol gaat technologie daarin spelen?

Strategy

Juist B2B-bedrijven kunnen vooroplopen met een persoonlijk selfservice-platform

Het beeld dat B2B-bedrijven digitaal wat achterlopen mag dan soms kloppen, op zeker één punt zijn ze in staat anderen het voorbeeld te geven.

Customer Service