‘Retailers zoeken alternatief voor papieren folders’
Meer dan een handvol steden overweegt om de huis-aan-huis folder te verstoppen achter Ja/Ja-stickers. Opt-in verplicht, ook bij de huisdeur. Niels Duijvestijn geeft het perspectief van Folderz.nl.
Meer dan een handvol steden overweegt om de huis-aan-huis folder te verstoppen achter Ja/Ja-stickers. Opt-in verplicht, ook bij de huisdeur. Niels Duijvestijn geeft het perspectief van Folderz.nl.
Het bedrijf achter de virtuele wereld voor fietsporters Zwift krijgt een kapitaalinjectie van 120 miljoen dollar.
Het kan zomaar een wereldhit worden voor de jonge dansende tweeling Norah & Yarah. &samhoud media bouwde voor hen een iOS-app om in multiplayer via augmented reality anderen te leren dansen.
Op 26 maart 2019 vindt de eerste editie plaats van Digital Food, een nieuw event dat Emerce samen organiseert met Foodlog.
De Correspondent krijgt een Engelstalige zusteruitgave nu het 2,5 miljoen dollar startgeld heeft opgehaald met een crowdfundingactie.
Albert Heijn bouwt een digitaal schermennetwerk waar de supermarkt zelf maar ook derde partijen hun boodschappen aan shoppers kunnen tonen.
Google onderzoekt samen met mediabedrijven wat de beste vorm is om gesproken nieuws brengen via ‘butlers’ als Google Assistent en Home.
Mediaconsumenten gebruiken hun smartspeakers het meest en het liefst om muziek te luisteren. Nieuws en weer roepen ze ook vaak op, maar die diensten genieten weinig waardering. Heel weinig zelfs.
De nieuwe site en app Otro heeft vijftig miljoen dollar venture capital opgehaald. De digitale fanclub biedt onderdak aan exclusieve social uitingen van zeventien van ’s werelds bekendste voetballers.
Nieuwssite Geenstijl heeft in de afgelopen tien maanden vijfduizend abonnees aan zich weten te binden. Vandaag begint het een actieve wervingscampagne om meer betalende lezers aan zich te binden.
Meer dan 120 miljoen volwassen Amerikanen luisterde afgelopen jaar wel eens naar een podcast. Dat is de helft meer dan vier jaar geleden.
De landelijke digitale openbare bibliotheek heeft in 2017 in totaal 6,4 miljoen digitale producten uitgeleend, een toename van 58 procent ten opzichte van 2015. Dat blijkt uit onderzoek van de Koninklijke Bibliotheek en het CBS.
Door de marketing voor evenementen om te draaien van outbound naar inbound, heeft Bohn Stafleu van Loghum conversieverbeteringen van maar liefst 50 procent gerealiseerd. Bulkmails behoren tot het verleden, het gedrag van de ontvanger bepaalt wanneer hij of zij welke boodschap ontvangt.
De Nederlandse opiniesite De Correspondent is gestart met een campagne om voor 14 december 2,2 miljoen euro op te halen voor een Engelstalige variant.
Ron Smeets, medeoprichter van mobilecowboys.nl, wordt 1 december analist/journalist bij Telecompaper in Houten. Mobile Cowboys blijft bestaan onder de huidige eigenaar Allekabels.