Hoe ga je effectief phishing tegen op je marktplaats of platform?
De boodschappen van phishers zijn vrijwel niet meer van ‘echt’ te onderscheiden. Drie adviezen om je bezoekers en je eigen reputatie te beschermen.
De boodschappen van phishers zijn vrijwel niet meer van ‘echt’ te onderscheiden. Drie adviezen om je bezoekers en je eigen reputatie te beschermen.
Dit jaar is allesbehalve gewoon geweest. Recent onderzoek van Criteo toont aan dat veel Nederlandse consumenten nog steeds bereid zijn cadeaus te kopen voor iedereen op hun lijst. Criteo heeft wereldwijd meer dan 20.000 consumenten ondervraagd, waaronder 1.100 in Nederland, om erachter te komen hoe ze denken en voelen over de feestdagen midden in een uitzonderlijk jaar. Dit eBook gaat in op hoe het consumentensentiment en het nieuwe koopgedrag van consumenten voor de aankomende feestdagen. Lees welke productcategorieën waarschijnlijk aanzienlijke winsten zullen opleveren en waarom deals en kortingen mogelijk niet voldoende zijn om te converteren naar een aankoop in een jaar met meer concurrerende aanbiedingen dan ooit.
Op vrijdag 20 november opent Xiaomi de deuren van haar eerste shop-in-shop in MediaMarkt Amsterdam ArenA.
Bij de gratis listings voor Google Shopping is het juist en vooral gestructureerd aanleveren van alle productdata is belangrijker dan ooit. Een checklist.
Google wil kleine ondernemers in Nederland helpen voorbereiden op de drukke decembermaand met speciale trainingen die hun online zichtbaarheid en vindbaarheid moeten vergroten.
Een succes maken van Black Friday kan ook zonder grote marketingbudgetten. Vijf slimme strategieën
Een betaal-later oplossing wekt niet alleen vertrouwen. Het groeit voor retailers ook uit tot een marketingmiddel door het extra gemak.
De FAQ- en servicepagina’s zijn onder je klanten steevast de meest bekeken pagina’s. Tien redenen om deze service goed te borgen.
Hoe ga je als bedrijf om met digital advertising? Drie uitdagingen en adviezen voor een oplossing.
Deze whitepaper beantwoord de belangrijkste vragen over personalisatie met het Magento Commerce platform. Welke mogelijkheden biedt Magento Commerce zodat je zelf direct aan de slag kan met personalisatie? Hoe gebruik je klantsegmenten en hoe koppel je hier gepersonaliseerde acties aan? Je leest er alles over in deze whitepaper. Daarnaast bevat de whitepaper zes praktijkvoorbeelden van personalisatie met Magento Commerce.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer een inherent virale campagne op TikTok over de Rubik’s Kubus.
Consumenten houden van acties en kortingen. De promotiedruk voor retailers is daardoor gestegen naar ongekende hoogte. Hoe ga je daar als detailhandelaar mee om? Hoe blijf je de concurrentie voor in deze dynamische markt, zodat je blijvend kunt groeien? Deze whitepaper is voor iedereen in retail die geïnteresseerd is in het promotieproces. Je leest erin hoe je tot een voorspelbaar actieresultaat kunt komen. Wanneer je aan promoties doet, is het van belang dat je inzicht hebt in de effectiviteit ervan. Zo weet je achteraf of het saldo van een actie positief of negatief is. Wat de liftfactor ervan is en of je erin bent geslaagd om (blijvend) kopers aan te trekken.
Eerder dit jaar verscheen het artikel “Hoe kunnen retailers de bezorgverwachtingen managen van de huidige superconsument?” van Reitse Bosma (Metapack Group). Waar veel bedrijven op een optimale customer experience wordt ook de bezorgervaring een steeds belangrijker wordende succesfactor binnen online retail. Zeker nu in een tijd waarin er meer dan ooit online wordt gewinkeld. Metapack heeft in juni/juli 2019 online onderzoek naar de belangrijkste delivery experience trends en deze inzichten aangevuld met eigen kennis en recent gepubliceerde rapporten van onder andere McKinsey en Accenture. Voor het online onderzoek zijn 8.500 consumenten wereldwijd bevraagd. Het resultaat is het ‘E-ommerce Delivery Benchmark Report 2020’.
Catawiki is een nieuwe fase ingegaan met een verbeterd platform en merk om beter aan te sluiten op de wensen van de doelgroep en de gebruiker door het inzetten van ad-tech oplossingen. De nieuwe merkbeleving is doorvertaald naar data-gedreven advertentiecampagnes met een aangepaste ‘look-and-feel’. Hans Voorn gaat met Marjolein Tepper van Catawiki en Tijmen Willems van Criteo op zoek naar het verhaal achter Catawiki’s rebranding strategie.
Investeringen in CXM betalen zich vaak daadwerkelijk terug. Hoe maak je van je klanten ambassadeurs voor je bedrijf? Zes tips.