Een langetermijnplan voor ondersteuning van je klantenservice
Met de groei van e-commerce, nemen ook de verwachtingen van consumenten toe. Tijd voor een langetermijnplan.
Met de groei van e-commerce, nemen ook de verwachtingen van consumenten toe. Tijd voor een langetermijnplan.
Winkeliers kunnen meer klanten trekken met innovatieve instore technologie. Dat is de belangrijkste conclusie uit het onderzoek ‘Meer bezoekers naar mijn winkel’ van het Store Innovation Lab van de Hogeschool van Amsterdam.
Ook MediaMarkt is een eigen bezorgdienst begonnen om ervoor te zorgen dat bestellingen toch tijdig aan de deur worden bezorgd. […]
eRetail Media een belangrijk onderwerp in 2021. Er is geen kanaal waar je als merk zo goed kan inspireren en ook nog eens zo extreem dicht op de koop zit.
Waar zouden we vandaag de dag zijn zonder onze digitale tools, die ons helpen verbonden te blijven nu we elkaar in niet persoonlijk kunnen ontmoeten, zoals we gewend waren? Deze technologie ontwikkelt zich snel en maakt ons leven in vele opzichten makkelijker.
Als bedrijf wil je zoveel mogelijk over je klant weten. Maar tracking- en testing tools zorgen vaak voor een tragere website. Hoe vind je hierin de juiste balans?
Het succes van een retailer is afhankelijk van de inkoop. Het draait om inkopen tegen een goede prijs, maar ook om wat je inkoopt. Bij commodities speelt de verkoopprijs een belangrijke rol. Verkoop je bijzondere spullen dan kun je daar meer voor vragen.
Online speler Plein.nl weet zich door gepersonaliseerde e-mailmarketing te onderscheiden van de grote drogisterijen. Tien dynamische campagnes zorgden direct voor tientallen procenten extra omzet.
Fysieke winkels die PIN-terminals van Verifone gebruiken, kunnen hun klanten ook ná het verlaten van de winkel pas laten betalen. Daartoe werkt Verifone samen met Klarna.
Om nog last minute mee te liften op de Kerstdrukte bij Amazon: een compleet stappenplan voor discounts en deals op ’s werelds grootste marketplace.
De keten had vandaag al zijn 400 winkels willen heropenen met een aangepast aanbod. Klanten zouden alleen essentiële producten kunnen kopen, zoals shampoo en wc-papier.
Mirage Retail Group, eigenaar van de Blokker winkels, wil zo snel mogelijk de bezorgdienst Blokker Express uitrollen voor het bezorgen door medewerkers aan klanten. Ook hoopt het bedrijf zo snel mogelijk toestemming te krijgen om click & collect in te mogen voeren.
Koninklijke INretail, de winkiersvereniging, wil dat het kabinet zo snel mogelijk toestemming geeft om bij de winkelentree op een afgesproken tijdstip vooraf bestelde en betaalde aankopen op te halen.
In een drukke markt vinden ambitieuze bedrijven een manier om door het onkruid te dringen en boven hun concurrentie uit te torenen. Ze bloeien ondanks alle kansen, of het nu de populairste aanbieder van gepersonaliseerde traktaties wordt of de meest erkende ontwerper van outdoorkleding is, hun succes komt vaak voort uit dezelfde basis: een marketingstrategie die groei stimuleert. Dit eBook beschrijft growth marketing best practices voor kleine en middelgrote bedrijven, solopreneurs en ondernemers.
De online verkopen bij MediaMarkt en Saturn zijn afgelopen jaar met 44 procent gestegen tot 4,2 miljard euro. Het online aandeel in het verkooptotaal groeide van 13,7 naar 20,2 procent en moet toenemen tot dertig procent over drie jaar.