Nieuwe investering voor Packaly
Technologiebedrijf Packaly, dat winkels met snelle bezorgingen helpt, heeft nieuwe groeigeld opgehaald. Dat wordt gebruikt om het team te verdubbelen en in meer Nederlandse steden te kunnen starten.
Technologiebedrijf Packaly, dat winkels met snelle bezorgingen helpt, heeft nieuwe groeigeld opgehaald. Dat wordt gebruikt om het team te verdubbelen en in meer Nederlandse steden te kunnen starten.
Amazon wordt in Nederland steeds groter. Hoe optimaliseer je je content voor Amazon en zorg je ervoor dat je producten goed vindbaar zijn?
Online retailers hebben er sinds corona een nieuwe doelgroep bij: 55-plussers. Wat betekent dit voor winkeliers en hun communicatie?
De online omzet was in november 55,5 procent hoger dan in dezelfde maand een jaar eerder, zo meldt het CBS donderdag. Webwinkels (als hoofdactiviteit verkoop via internet) hebben 43,9 procent meer omgezet. De online omzet van winkels waarvan de verkoop via het internet een nevenactiviteit is (multi-channelers) groeide met 72,2 procent.
Al die verpakkingen, bestelbusjes en retouren: kan dat niet wat duurzamer? Workshop helpt je op weg.
De Nederlandse Apple Stores zijn weer toegankelijk. Klanten kunnen er terecht voor reparaties, maar alleen op afspraak.
Het jaar 2020 heeft grote veranderingen in het consumentengedrag teweeggebracht en voor 2021 is de verwachting dat die trends nog versnellen.
De belangrijkste verkoopcijfers van de afgelopen Black Friday en de lessons learned voor 2021.
Met de groei van e-commerce, nemen ook de verwachtingen van consumenten toe. Tijd voor een langetermijnplan.
Winkeliers kunnen meer klanten trekken met innovatieve instore technologie. Dat is de belangrijkste conclusie uit het onderzoek ‘Meer bezoekers naar mijn winkel’ van het Store Innovation Lab van de Hogeschool van Amsterdam.
Ook MediaMarkt is een eigen bezorgdienst begonnen om ervoor te zorgen dat bestellingen toch tijdig aan de deur worden bezorgd. […]
eRetail Media een belangrijk onderwerp in 2021. Er is geen kanaal waar je als merk zo goed kan inspireren en ook nog eens zo extreem dicht op de koop zit.
Waar zouden we vandaag de dag zijn zonder onze digitale tools, die ons helpen verbonden te blijven nu we elkaar in niet persoonlijk kunnen ontmoeten, zoals we gewend waren? Deze technologie ontwikkelt zich snel en maakt ons leven in vele opzichten makkelijker.
Als bedrijf wil je zoveel mogelijk over je klant weten. Maar tracking- en testing tools zorgen vaak voor een tragere website. Hoe vind je hierin de juiste balans?
Het succes van een retailer is afhankelijk van de inkoop. Het draait om inkopen tegen een goede prijs, maar ook om wat je inkoopt. Bij commodities speelt de verkoopprijs een belangrijke rol. Verkoop je bijzondere spullen dan kun je daar meer voor vragen.