Optimaliseer Shopify data: uitdagingen en oplossingen voor betrouwbare website tracking
Het correct inrichten van Google Analytics 4 (GA4) en Google Tag Manager binnen Shopify kan behoorlijk uitdagend zijn.
Het correct inrichten van Google Analytics 4 (GA4) en Google Tag Manager binnen Shopify kan behoorlijk uitdagend zijn.
succesvol zijn met een platform draait om maatwerk: een perfecte fit met een specifieke markt en de behoeften van potentiële gebruikers.
Tess V opent een vijfde locatie in Den Bosch. Midden maart 2025 opent Tess V de deuren in de Krullerstraat, in de gezelligste shopbuurt van Den Bosch, vlakbij het fonteinpleintje.
Een volledige herontwerp van een website kan nodig zijn, maar brengt conversierisico’s mee, vooral omdat klanten gewend zijn aan de bestaande structuur.
Een internationaal samenwerkingsverband van media- en retailspecialisten publiceert de eerste versie van standaarden voor in-store reclamecampagnes bij retailmedia.
Hier lees je hoe je de hele organisatie betrekt om je replatforming-traject succesvol te laten verlopen.
De online handelssite voor luxe horloges Chronext valt in handen van The Platform Group.
De EU heeft wet- en regelgeving aangenomen om Europa veiliger te maken. Maar wat houden deze wetten precies in, wie vallen eronder, en hoe werken ze samen?
Makelaars hebben ruim 1,39 miljoen vierkante meter – wat overeenkomt met ruim 4.500 winkelruimten – aan winkelruimte beschikbaar. Dat meldt de Nederlandse Vereniging van Makelaars.
Een van de toepassingsproblemen bij LLM’s is het gebrek aan accurate en gedetailleerde informatie. Dat is oplosbaar met Retrieval-Augmented Generation.
Composable commerce geeft je traject sneller een goede start. Voor elke organisatie die dit overweegt zou het altijd business first moeten zijn.
Lidl start met zelfscankassa’s in al haar nieuwe winkels in België. In de komende jaren moeten in elk geval alle Belgische filialen met zo’n systeem uitgerust worden, meldt de detailsite Gondola.
Het aandeel consumenten dat van plan is een aankoop te doen, stijgt van 39 procent in 2022 naar een verwachte 59 procent in 2024. Ruim tweederde van de ondervraagden geeft even veel of zelfs meer (35%) uit dan vorig jaar.
Lucardi had een stabiel platform nodig dat schaalbaar was en eenvoudig ingezet kon worden voor continuous testing en realtime verbeteringen.
‘We proberen de klant steeds beter te profileren.’ Dat zegt Tom Cornelisse in Emerce TV. Drie jaar geleden begon hij als Performance Marketing Manager bij Hunkemöller, waar hij de strategieën voor het aantrekken van verkeer naar de webshop leidt. Samen met zijn team ontwikkelt hij innovatieve plannen om de online aanwezigheid van Hunkemöller naar een hoger niveau te tillen.