Google’s Product Grids: waarom Merchant Listings belangrijk zijn voor retail succes
Google’s evolutie van e-commerce SERP’s naar interactieve Product Grids vertegenwoordigt een grote verschuiving in digitale marketing.
Google’s evolutie van e-commerce SERP’s naar interactieve Product Grids vertegenwoordigt een grote verschuiving in digitale marketing.
‘Digital first, human assisted’ is het motto van de nieuwste KPN-winkel die vrijdag is geopend. In Den Helder kunnen klanten terecht voor de nieuwste producten en de ‘beste service’ van KPN. Klanten kunnen hun zaken zelf regelen in de winkel met hulp van een medewerker op afstand.
Onderzoek onder 31.500 consumenten uit twintig landen laat zien dat er een verschuiving plaatsvindt naar een meer gebalanceerd retaillandschap.
Met een sterk digitaal platform bied je een gebruikerservaring die naadloos aansluit bij je bedrijfsdoelstellingen. Hoe maakt je platform écht het verschil?
Ook dit jaar sluit Dille & Kamille de fysieke en webwinkels in Nederland, België en Duitsland als tegengeluid op Black Friday.
De voordelen van composable zijn onmiskenbaar, maar er zijn risico’s en problemen. Hoe bepaal je of het de juiste keuze is voor jouw bedrijf?
De bewindvoerders van Blokker hebben het faillissement van Blokker gevraagd. De eerder door de Rechtbank aangestelde bewindvoerders Jasper Berkenbosch van Jones Day en Robin de Wit van HVG Law zullen nu door de Rechtbank worden aangesteld als curatoren om voor de afwikkeling van het faillissement zorg te dragen.
FundsUp sprak met Sébastien Willems van Antfarm, een start-up die afvalverwerking wil revolutioneren met autonome, kleine robots. Antfarm zoekt momenteel […]
Anders dan algemeen aangenomen zijn het niet de jongere consumenten die de groei drijven van tweedehands retailers en marktplaatsen.
In 2023 leverde Black Friday in Nederland een recordomzet van 366 miljoen euro op. Dit jaar worden er, vanwege AI, waarschijnlijk opnieuw records verbroken.
Kruidvat, Bike Totaal en Picnic uitgeroepen tot overall winnaars
‘ABN AMRO Retailer of the Year the Netherlands’ 2024-2025
De groei is eruit op internet, voor Duitse retailers. Zowel in de kerstbusiness als over het hele jaar is online retail in 2024 niet meer de groeimotor die het jaren was.
De zoekresultatenpagina is nog nooit zoveel veranderd als het afgelopen jaar: meer rich snippets, advertenties en de introductie van AI overviews.
Socialmediagebruikers geven bij posts met AI-genereerde beelden vaker comments die een merkvermelding of een tag van vrienden/andere accounts bevatten dan bij traditionele beelden. Dat blijkt uit een nieuw onderzoek dat Emerce vandaag heeft gepubliceerd.
Hoe effectief zijn AI-gegeneerde beelden in social media marketing? Dit onderzoek laat zien welke impact AI-gegeneerde beelden hebben op customer […]