Hoe Picnic met klantfocus en data de betaalpijn verhelpt
Picnic wil het boodschappen doen zo makkelijk mogelijk maken. Achter de schermen zorgt dit voor een ingewikkeld betaalproces.
Picnic wil het boodschappen doen zo makkelijk mogelijk maken. Achter de schermen zorgt dit voor een ingewikkeld betaalproces.
Wat zijn de nieuwste winkeltrends in Nederland? Hoe zag het winkelgedrag eruit tijdens de pandemie? En hoe is de verhouding online-offline?
Een Digital Experience Platform bundelt alle data uit je organisatie. Hoe weet je nu of je DXP goed is afgestemd je helpt om je doelstellingen te bereiken?
Mooie beloftes over Smart Shopping-campagnes: zelfde ROI maar veel hogere volumes. Is het waar? In onze testen zijn de resultaten inderdaad veelbelovend.
Op het browsende winkelpubliek zijn fysieke winkels wel ingericht, maar webwinkels vaak niet. Met contentmarketing haal je online ‘rondkijkers’ naar je toe.
Voor een echt goede customer journey moet het voor klanten lijken alsof alle contactmomenten speciaal voor hen zijn ingericht. De klant bepaalt de tools.
Circa 400 Zuid-Koreaanse LG-winkels gaan iPhones verkopen. Naast de iPhone zijn er vanaf augustus ook iPads en Apple Watch-apparaten te koop bij LG. Desktop Macs en MacBooks overigens nog niet.
Coolblue opent vandaag een winkel in winkelcentrum Alexandrium te Rotterdam, het tweede filiaal van de elektronicawinkel in de havenstad. Klanten […]
Zonder functionaliteit en toegankelijkheid geen conversie. Verbeter je de conversie vooral verder door te experimenteren met intuïtie en verleiding.
Amerikanen in meer dan vierhonderd grote steden kunnen hun dagelijkse boodschappen door Uber laten thuisbezorgen per auto of fiets. Dat vloeit voort uit de uitbreiding van een samenwerking van de vervoerder met supermarktconcern Albertson.
Meer online aankopen én vatbaarder voor marketing-e-mails blijkt uit de Shopping Index van Voyado. Vooral jongeren gaan in op gepersonaliseerde e-mails.
Omzet in winkels blijft belangrijk en balans in online en offline verkoopaandacht is nodig. Maak ‘lokaal’ onderdeel van de online strategie.
Jumbo zag de online consumentenomzet in de eerste zes maanden van 2021 toenemen met ruim de helft. Wanneer online en offline worden opgeteld steeg de handelsomzet met 268 miljoen naar 5,4 miljard euro een stijging van 5,3 procent.
Hoe creëer je met een PIM-systeem die single source of truth die zorgt voor een efficiënte workflow en uniformiteit rondom productinformatie?
Kamera Express verdubbelt het aantal fysieke winkels ten zuiden van Nederland met de overname van het Belgische Photogalerie.