More stories

Innovatie in de zorg: leer van retail en maak eindgebruikers écht tevreden

Om de transitie van de zorg het hoofd te bieden is een nieuwe aanpak nodig, met meer focus op voorkomen in plaats van genezen. Digitale transformatie ondersteunt deze verschuiving,

Health

Martijn Lukaart (odd.bot): ‘Een robot om onkruid te wieden, daar gaan wij voor’

Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: odd.bot.

Strategy

BeterDichtbij brengt patiënt en zorgverlener dichter bij elkaar

Ons leven wordt in de 21e eeuw gedomineerd door gemak. Alles moet makkelijk, snel en laagdrempelig, anders haken we af. Waarom werkt dit – nog – niet in de zorg?

Health

Krijn de Nood (Meatable): ‘Wij pionieren een nieuwe manier van vlees maken’

Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: Meatable.

Strategy

Digital Food 2020: ‘Enen en nullen kun je niet eten’

Op 24 maart aanstaande organiseert Foodlog samen met Emerce het congres Digital Food. Wat is Digital Food eigenlijk? En wat maakt de digitalisering van de foodsector nou bijzonder? We vroegen het Bart Fischer, expert op het gebied van digitale transformatie binnen retail.

Food

Hoe je met experience design je veranderprogramma of digitale transformatie tot een succes maakt

We worden tegenwoordig overspoeld met informatie. Hierdoor is het noodzakelijk andere, minder conventionele communicatiemethoden in te zetten bij het managen van organisatieveranderingen.

Innovatie

Gouden lessen voor content, afgekeken van de media

Of je nou een magazine maakt, een merkverhaal communiceert of een video-serie bedenkt; als niemand het ziet, hoort of begrijpt, kun je het net zo goed niet doen. Maar hoe maak je nou effectieve content? In dit artikel: vijf gouden lessen, afgekeken van de media.

Contentmarketing

Andy Kalbvleesch (Didux): ‘Identificatie via een app wordt de nieuwe standaard’

Tijdens de voorbije editie van CES presenteerden diverse Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in kan zijn. Deze editie: Didux.

Strategy

Anniek Schouten (20tree): ‘Wij helpen bedrijven beslissingen te maken met de natuur in gedachten’

Tijdens CES presenteerden Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: 20tree.

Strategy

Peter Hoitinga (BrandMr): ‘Wij maken juridische hulp overzichtelijker’

Tijdens Emerce Financials gaat Hans Voorn in gesprek met Peter Hoitinga van BrandMr over zijn site BrandMr die juridische hulp biedt voor mensen die niet in aanmerking komen voor sociale advocatuur.

Financials

ROPO: hoe de brug tussen online en offline is geslagen in 2021

Stel: je bent digital marketeer. Je werkt voor een retailer. Grote kans dat zo’n 90% van alle aankopen niet in […]

Strategy

User-centered zorg: Overbrug de kloof tussen patiënt en zorgverlener met slimme technologie

In de afgelopen vijftig jaar is er  weinig veranderd in de manier waarop we met onze zorgverleners communiceren: we gaan nog steeds naar het spreekuur bij de huisarts of het ziekenhuis, ook als we een korte vraag hebben. In deze aflevering van de podcast Innovative Leaders by INFO, vertelt Godfried Bogaerts van BeterDichtbij over innovatie in de zorg, het bouwen van een merk, user-centered zorg, privacy, verdienmodellen, hobbels op de weg, wat je moet doen als je sneller gaat dan de sector waarin je in opereert en lef.

Health

Innovatiehelden: hoe Marco Smit HEMA leert experimenteren en de klantbeleving centraal te stellen

In Innovatiehelden worden inspirerende Nederlandse corporate innovators en hun visie op succesvolle innovatie in de spotlights gezet. Vandaag deel twee […]

Innovatie

Het merk ontrafeld: zo weet Dott Europese steden te overtuigen van deelsteps

Een stad agressief overspoelen met elektrische deelfietsen en -steps om vervolgens de woede op de hals halen van bewoners is er in de plannen van Dott niet bij. Die standaard hoeft niet het nieuwe normaal te zijn, meent CEO Maxim Romain. Hij weet gestaag Europese steden en gebruikers voor zich te winnen. Een strategie met daarin een grote rol voor de branding en digitale identiteit.

Strategy

De grootste valkuilen van experimenteren

Resultaat neerzetten, vooruit gaan, stappen maken, actie ondernemen. In ons werk zijn we dagelijks bezig om toegevoegde waarde te leveren […]

Strategy