Anniek Schouten (20tree): ‘Wij helpen bedrijven beslissingen te maken met de natuur in gedachten’
Tijdens CES presenteerden Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: 20tree.
Tijdens CES presenteerden Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: 20tree.
Tijdens Emerce Financials gaat Hans Voorn in gesprek met Peter Hoitinga van BrandMr over zijn site BrandMr die juridische hulp biedt voor mensen die niet in aanmerking komen voor sociale advocatuur.
Stel: je bent digital marketeer. Je werkt voor een retailer. Grote kans dat zo’n 90% van alle aankopen niet in […]
In de afgelopen vijftig jaar is er weinig veranderd in de manier waarop we met onze zorgverleners communiceren: we gaan nog steeds naar het spreekuur bij de huisarts of het ziekenhuis, ook als we een korte vraag hebben. In deze aflevering van de podcast Innovative Leaders by INFO, vertelt Godfried Bogaerts van BeterDichtbij over innovatie in de zorg, het bouwen van een merk, user-centered zorg, privacy, verdienmodellen, hobbels op de weg, wat je moet doen als je sneller gaat dan de sector waarin je in opereert en lef.
In Innovatiehelden worden inspirerende Nederlandse corporate innovators en hun visie op succesvolle innovatie in de spotlights gezet. Vandaag deel twee […]
Een stad agressief overspoelen met elektrische deelfietsen en -steps om vervolgens de woede op de hals halen van bewoners is er in de plannen van Dott niet bij. Die standaard hoeft niet het nieuwe normaal te zijn, meent CEO Maxim Romain. Hij weet gestaag Europese steden en gebruikers voor zich te winnen. Een strategie met daarin een grote rol voor de branding en digitale identiteit.
Resultaat neerzetten, vooruit gaan, stappen maken, actie ondernemen. In ons werk zijn we dagelijks bezig om toegevoegde waarde te leveren […]
De whitepaper is één van de geheime wapens van goede contentmarketeers. ‘Geheim’, want veel bedrijven kennen de ingrediënten van een werkelijk effectieve whitepaper niet. In dit artikel volgt een kijkje in de keuken van CanvassCompany.
Contentmarketing staat samen met social media bovenaan de 2020 activiteitenlijst van Nederlandse marketeers volgens recent onderzoek.
Mobiele technologie en de explosieve groei van innovatieve online producten en diensten hebben ervoor gezorgd dat consumenten met steeds meer bedrijven zakendoen.
Nu zitten we in de industriële revolutie 4.0. een vervolg op de digitale revolutie die grote impact heeft op onze bedrijfsvoering, de manier van werken en ons bestaan.
Tijdens Emerce Financials gaat Hans Voorn in gesprek met Nick Bortot van Bux over het ontstaan van de mobiele app Bux en de plannen om Europa’s nummer 1 te worden.
Vandaag de dag halen steeds meer grote ondernemingen growth hackers naar binnen om te innoveren door middel van een continu proces van experimenteren, meten en optimaliseren.
Recentelijk werd de NRF Retail’s Big Show, de grootste retailbeurs in de wereld in NYC weer georganiseerd. Met 38.000 bezoekers […]
Simon Lelieveldt meent dat Nederland met te veel regels en verplichte registraties vooruitgang belemmert bij de opkomst van nieuwe financiële diensten/technieken.