More stories

Anniek Schouten (20tree): ‘Wij helpen bedrijven beslissingen te maken met de natuur in gedachten’

Tijdens CES presenteerden Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: 20tree.

Strategy

Peter Hoitinga (BrandMr): ‘Wij maken juridische hulp overzichtelijker’

Tijdens Emerce Financials gaat Hans Voorn in gesprek met Peter Hoitinga van BrandMr over zijn site BrandMr die juridische hulp biedt voor mensen die niet in aanmerking komen voor sociale advocatuur.

Financials

ROPO: hoe de brug tussen online en offline is geslagen in 2021

Stel: je bent digital marketeer. Je werkt voor een retailer. Grote kans dat zo’n 90% van alle aankopen niet in […]

Strategy

User-centered zorg: Overbrug de kloof tussen patiënt en zorgverlener met slimme technologie

In de afgelopen vijftig jaar is er  weinig veranderd in de manier waarop we met onze zorgverleners communiceren: we gaan nog steeds naar het spreekuur bij de huisarts of het ziekenhuis, ook als we een korte vraag hebben. In deze aflevering van de podcast Innovative Leaders by INFO, vertelt Godfried Bogaerts van BeterDichtbij over innovatie in de zorg, het bouwen van een merk, user-centered zorg, privacy, verdienmodellen, hobbels op de weg, wat je moet doen als je sneller gaat dan de sector waarin je in opereert en lef.

Health

Innovatiehelden: hoe Marco Smit HEMA leert experimenteren en de klantbeleving centraal te stellen

In Innovatiehelden worden inspirerende Nederlandse corporate innovators en hun visie op succesvolle innovatie in de spotlights gezet. Vandaag deel twee […]

Innovatie

Het merk ontrafeld: zo weet Dott Europese steden te overtuigen van deelsteps

Een stad agressief overspoelen met elektrische deelfietsen en -steps om vervolgens de woede op de hals halen van bewoners is er in de plannen van Dott niet bij. Die standaard hoeft niet het nieuwe normaal te zijn, meent CEO Maxim Romain. Hij weet gestaag Europese steden en gebruikers voor zich te winnen. Een strategie met daarin een grote rol voor de branding en digitale identiteit.

Strategy

De grootste valkuilen van experimenteren

Resultaat neerzetten, vooruit gaan, stappen maken, actie ondernemen. In ons werk zijn we dagelijks bezig om toegevoegde waarde te leveren […]

Strategy

Tips om je B2B-whitepapers optimaal te laten renderen

De whitepaper is één van de geheime wapens van goede contentmarketeers. ‘Geheim’, want veel bedrijven kennen de ingrediënten van een werkelijk effectieve whitepaper niet. In dit artikel volgt een kijkje in de keuken van CanvassCompany.

B2B Digital

Zo structureer je je contentmarketing aanpak

Contentmarketing staat samen met social media bovenaan de 2020 activiteitenlijst van Nederlandse marketeers volgens recent onderzoek.

Contentmarketing

Rachel Botsman: ‘Zonder vertrouwen is innovatie weinig waard’

Mobiele technologie en de explosieve groei van innovatieve online producten en diensten hebben ervoor gezorgd dat consumenten met steeds meer bedrijven zakendoen.

Strategy

Industriële revolutie 4.0 of liever revolutie 4.0?

Nu zitten we in de industriële revolutie 4.0. een vervolg op de digitale revolutie die grote impact heeft op onze bedrijfsvoering, de manier van werken en ons bestaan.

Strategy

Nick Bortot (Bux): ‘Bux heeft als doel beleggen makkelijker en leuker te maken’

Tijdens Emerce Financials gaat Hans Voorn in gesprek met Nick Bortot van Bux over het ontstaan van de mobiele app Bux en de plannen om Europa’s nummer 1 te worden.

Financials

Is ‘growth hacking’ een bedreiging voor het bouwen van een sterk merk?

Vandaag de dag halen steeds meer grote ondernemingen growth hackers naar binnen om te innoveren door middel van een continu proces van experimenteren, meten en optimaliseren.  

Strategy

Inspiratie opdoen op Retail’s Big Show: automatiseren of magisch maken

Recentelijk werd de NRF Retail’s Big Show, de grootste retailbeurs in de wereld in NYC weer georganiseerd. Met 38.000 bezoekers […]

Retail

Simon Lelieveldt (SLC Consulting): ‘Nederlandse regelgeving is slecht voor innovatie’

Simon Lelieveldt meent dat Nederland met te veel regels en verplichte registraties vooruitgang belemmert bij de opkomst van nieuwe financiële diensten/technieken.

Financials