Inspiratie opdoen op Retail’s Big Show: automatiseren of magisch maken
Recentelijk werd de NRF Retail’s Big Show, de grootste retailbeurs in de wereld in NYC weer georganiseerd. Met 38.000 bezoekers […]
Recentelijk werd de NRF Retail’s Big Show, de grootste retailbeurs in de wereld in NYC weer georganiseerd. Met 38.000 bezoekers […]
Simon Lelieveldt meent dat Nederland met te veel regels en verplichte registraties vooruitgang belemmert bij de opkomst van nieuwe financiële diensten/technieken.
De Nederlandse wegen zijn overvol, parkeren is vaak een probleem en laten we het nog maar niet eens hebben over de stikstofproblematiek. Dat schreeuwt om innovatie. Maar hoe doe je dat?
Marcel Rienties van SurePay, onderdeel van Rabobank, over zijn API die controleert of betalers wel echt de juiste persoon adresseren die ze bedoelen bij overschrijvingen. De plannen reiken voorbij de landsgrenzen.
Om succesvol te zijn in sales moeten accountmanagers weten wat de klant wil. In de praktijk blijkt vaak dat er een mismatch is tussen koper en verkoper. Accountmanagers weten meestal niet goed wat de prospect écht wil. Hierdoor kiezen zij vaak de verkeerde aanpak en geven ze niet de juiste, relevante informatie. Hoe overbrug je als salesmanager de kloof tussen koper en verkoper? En hoe creëer je de juiste balans tussen traditionele verkooptechnieken en technologie?
Transformeer je webwinkelbedrijf tot een (grotendeels) fysieke speler of gebruik als fysieke winkelier de mogelijkheden voor online zichtbaarheid.
Waar staat marketing nu echt voor vandaag de dag en welke marketingfuncties gaan in de toekomst een veel grotere rol van betekenis spelen?
Onlangs vond het eindevenement van het Tourism Impact Lab plaats op de Breda University of Applied Sciences. De belangrijkste bevindingen.
Het woord ‘grens’ roept meestal een beeld op van een specifieke plaats die fungeert als een afscheiding: een toegangspoort voor passagiers of vracht.
In de negende aflevering van OnBrandScan gaat podcast-host Stef Heutink 25 minuten in gesprek met Eduard Schaepman, CEO en oprichter van Tribes.
Tijd om de balans op te maken van het vierde kwartaal van 2019. Welke reismerken maakten een succesvolle eindsprint naar het eind van het jaar?
Technologische ontwikkelingen leiden tot veranderend consumentengedrag. De verwachtingen worden bijgesteld, omdat technologieën meer mogelijk maken.
De link tussen klimaatverandering en financiële risico’s wordt niet snel gemaakt, maar deze bestaat wel degelijk
Chocola verkopen via het internet? En dan ook nog eens de luxe versie? Het lijkt een lastige opgave. Want food en online zijn niet echt een match made in heaven. Chocolatier Neuhaus, uitvinder van de praliné, bewijst inmiddels het tegendeel.
Criteo heeft in samenwerking met het connected commerce institute een rapport opgesteld waarin alle sectoren worden geïnformeerd en gepromoot voor een “groenere” en meer welvarende retail. Download het rapport nu om erachter te komen hoe retail verandert en wat klanten over de hele wereld zeggen.