Retailers zet je schrap voor de volgende fase van het coronavirus
Retailers spelen met de vraag wat dit voor hen betekent, zodat zij niet alleen tijdens maar ook na de coronacrisis kunnen inspelen op het veranderend koopgedrag.
Retailers spelen met de vraag wat dit voor hen betekent, zodat zij niet alleen tijdens maar ook na de coronacrisis kunnen inspelen op het veranderend koopgedrag.
De elfde uitzending van de podcast over bijzondere merken, marketing en reputatie van Emerce, IVRM Reputatie en brancheorganisatie IPAN staat live! In deze aflevering: Philippe Vorst, oprichter en CEO van New York Pizza.
Jos van den Bergh, ziet techbedrijven transformeren naar autoproducenten. Jos: ‘Organisaties als Sony en LG hebben aangekondigd binnenkort te starten met de productie van auto’s. De koek moet steeds meer verdeeld worden onder verschillende partijen. Ik verwacht dat een aantal klassieke autoproducenten het lastig gaan krijgen wanneer zij niet meebewegen. Om niet achterop te raken, zullen zij heel snel de transitie naar elektrisch rijden en digitalisering moeten maken én hun businessmodel moeten aanpassen’, aldus Jos.
Het opbouwen van sterke lange termijn relaties met klanten is de topprioriteit voor ieder bedrijf dat streeft naar meer inkomsten en een snellere groei. Hechte klantrelaties bewerkstelligen is een combinatie van hard werken, moderne technologieën en hulpmiddelen. Een CRM-systeem kan je hierbij helpen. Echter hoe begin je met CRM? Deze whitepaper heeft als doel om de belangrijkste vragen over CRM te beantwoorden. Ook bevat dit document een aantal methoden en checklist voor het selecteren van een CRM.
De tiende uitzending van de podcast over merken, marketing en reputatie van Emerce, IVRM Reputatie en brancheorganisatie IPAN staat live. Met ditmaal: onderzoeksjournalist Jeroen Smit.
Terwijl data steeds belangrijker wordt bij het nemen van belangrijke bedrijfsbeslissingen, vindt 28% van de managers juist dat in de afgelopen 12 maanden meer mensen betrokken zijn bij het besluitvormingsproces. Misschien toont dit aan dat leidinggevenden van afdelingen binnen de Line of Business (LoB) nu meer te zeggen hebben over de interne besluitvorming en het inkoopbeleid. Oracle NetSuite’s rapport ‘Groei realiseren – De sleutel tot succesvolle bedrijfsexpansie’ laat zien hoe er in EMEA wordt gekeken naar groei en wat de bepalende factoren zijn.
Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: Hydraloop.
Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: Locomogo.
Na zijn studie economie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en militaire dienst als Luchtmachtofficier, werkt Michiel tien jaar lang bij ExxonMobil. En dan begint het te jeuken.
Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: Hiber.
Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: Project BB.
“We willen graag een geïntegreerde campagne” is momenteel een veelgehoorde vraag uit de markt. Maar wat is geïntegreerd? En is campagne voeren wel genoeg?
Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: BrainCreators.
Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: SenseGlove.
Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: DialogueTrainer.