The Joy of Missing Out
We doen steeds langer met onze mobiele apparaten. The Fear of Missing Out (FOMO) is vervangen door haar emotionele tegenhanger: the Joy of Missing Out (JOMO).
We doen steeds langer met onze mobiele apparaten. The Fear of Missing Out (FOMO) is vervangen door haar emotionele tegenhanger: the Joy of Missing Out (JOMO).
There’s an app for that. Maar wat nu als je geen smartphone hebt, zoals ongeveer een vijfde van de Amerikanen?
De app Tales by AI illustreert real time een verhaal terwijl je het voorleest. Daarvoor combineerde MediaMonks voor Google hun diverse technologieën.
Big data blijven onverminderd belangrijk voor marketeers. Maar wanneer zijn big data té groot? Een stapje terug doen en je verdiepen in kleine datasets loont ook.
Je had vorig jaar 24 A/B-testen met een significant positief resultaat. Gemiddeld hadden ze drie procent effect op transacties, maar na implementatie van al deze winnaars in de loop van het jaar is je transactievolume niet met 24 x drie procent = 72% gestegen. Hoe kan dat?
De leukste volwassenen die ik ken, hebben iets speels behouden. Een jongensachtige charme, een kokette meisjesachtige blik.
De Augmented Reality-markt (AR) groeit en begint in steeds meer sectoren in te grijpen. Waarom en hoe start je ermee? En met welke zaken moet je rekening houden? Workshop helpt je op weg.
Het lijkt erop dat hypes in de techwereld steeds sneller komen en gaan. Columnist Ruud Hendriks duikt in de wereld van techhypes en probeert een verklaring te vinden.
Simon Lelieveldt meent dat Nederland met te veel regels en verplichte registraties vooruitgang belemmert bij de opkomst van nieuwe financiële diensten/technieken.
Gezichtsherkenningstechnologie vindt zijn plek in steeds meer toepassingen. Dat maakt de discussie omtrent privacy steeds interessanter.
Het internet begon als een idyllische droom van vrijheid en gelijkheid. Van de poetsvrouw tot de president, allemaal kregen we hetzelfde internet.
Er zijn altijd veel verschillende onderwerpen die het brede vakgebied van conversie-optimalisatie beïnvloeden. Vanuit de praktijk leerden we echter dat de volgende vier er duidelijk bovenuit springen: machine learning, privacy, statistics en growth mindset. In de rubriek ‘Conversion’ duiken we in Emerce Magazine ditmaal in op deze vier grote pijlers van conversie-optimalisatie.
Auteur David Birch gaat in gesprek met Hans Voorn in op de cryptocurrency Libra van Facebook.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer Mystery Oreo en het raadsel van de koekjessmaak…
Het Internet vierde recentelijk haar verjaardag. Sinds een jaar of dertig kunnen reguliere consumenten er eenvoudig gebruik van maken.