Klanten AH en Lidl zijn digitale koopjesjagers
De primaire bezoekers van Albert Heijn en Lidl zijn digitaler dan dezelfde klantengroep van Aldi, Plus en Jumbo. Ze lezen de digitale folders van die ketens vaker dan anderen...
De primaire bezoekers van Albert Heijn en Lidl zijn digitaler dan dezelfde klantengroep van Aldi, Plus en Jumbo. Ze lezen de digitale folders van die ketens vaker dan anderen...
Albert Heijn heeft met afstand de best scorende mobiele app onder de supermarkten in Nederland. Drie kwart van de primaire klanten gebruikt de app zeer intensief, wekelijks.
Millennials en jonge gezinnen zijn de grootste klanten van flitsbezorgers in Nederland. Die bestellen overwegend dagelijks, wekelijks of meerdere keren per maand. Senioren die geen blootstelling aan corona willen,...
Een kleine negentig procent van de millennials in de Randstad is bekend met het verschijnsel 'flitsbezorgers'. Bijna de helft van de 45+'ers in de rest van Nederland heeft geen...
Digitaal meetspecialist MeMo2 brengt een nieuwe technologie uit waarmee merkmanagers real-time de sterkte, uniekheid en waarde van hun merk, en de fluctuaties daarin, continue kunnen monitoren. Het is voor...
Kleine uitgevers in Nederland gaan het moeilijk krijgen nu de volgende generatie 'uitgevers' eraan komt: partijen als TikTok, bol.com, AliExpress en andere niet-media publiekstrekkers.
MeMo2 en New Growth Strategies gaan nauw met elkaar samenwerken op strategisch niveau, zo maken ze vanochtend bekend.
Kantar neemt de Amsterdamse crossmedia effect tracking specialist MeMo2 over voor een niet nader bekend gemaakt bedrag.
De digitale reclame- en mediamarkt in België krijgt er een nieuwe onafhankelijke dataleverancier bij. Het door MeMo2 ontwikkelde crossmediale bereiksplatform
De Nederlandse crossmediaal werkende meetspecialist MeMo2 is in zes van de acht categorieën genomineerd voor een IAB Europe Research Award.
Tijdens de coronacrisis zijn 865.000 mediaconsumenten in Nederland abonnee geworden van een nieuwe videostreamingdienst. Een derde van hen ging naar Amazon Prime Video, een vijfde naar Disney+ en Videoland....