NU.nl ondergaat ‘onopvallend’ redesign
Het design van NU.nl voor de desktop en de response webversie voor tablet en mobiel gaan op de schop. De site gaat terug van drie naar twee kolommen en...
Het design van NU.nl voor de desktop en de response webversie voor tablet en mobiel gaan op de schop. De site gaat terug van drie naar twee kolommen en...
Adverteerders zijn druk bezig met het verzamelen van eigen data, bijvoorbeeld via een app of loyaliteitsprogramma. Met data kun je
Startpagina.nl krijgt een nieuw design en moet een nieuwe functie gaan vervullen voor de nog steeds miljoenen bezoekers van de site. Vandaag gaat de knop om.
Met cashbacks, kortingscodes, dealsites en allerlei verzamelaars van reclamefolders is het aanbod van kortingen hevig versnipperd. Publishers en mediabedrijven als Sanoma en De Persgroep zetten voorzichtige eerste stappen in...
Sanoma Media Nederland zag de omzet in het eerste kwartaal met elf procent afnemen tot 85,3 miljoen euro. Topvrouw Susan Duinhoven noemt de lokale reclamemarkt 'aanhoudend zwak'.
Sanoma begint in Nederland een eigen fullservice marketingcommunicatiebureau onder de naam Sanoma SYNC.
De Persgroep, Sanoma en TMG breiden hun gezamenlijke datadienst NLProfiel uit zodat adverteerders en bureaus ook programmatic reclamecampagnes kunnen inkopen.
Uitgeverij Sanoma vergroot zijn belang in kortingsplatform Scoupy tot 95 procent. Per 1 september komt de leiding in handen van Maurits Priem.
De drie uitgevers beginnen samen de datadienst NLProfiel om adverteerders van meer en betere profielgegevens te voorzien. Het project staat open voor deelname van andere partijen uit media en...
Sanoma lanceert onder het label The HUB een influenernetwerk voor adverteerders die social influencers gecombineerd willen inzetten met online- en printtitels van de uitgever.
Uitgeverij Sanoma sluit zich aan bij het reclameplatform Buy-media.nl, dat nu ongeveer alle grootste algemene mediabedrijven vertegenwoordigt met één kopersloket voor adverteerders.
NU.nl gaat de technologie van Usabilla inzetten om de feedback van zijn publiek te ontvangen, verwerken en analyseren.