Zes tips voor het meten en verbeteren van social media resultaten
Meten van je social media resultaten is belangrijk om het werkelijke succes in kaart brengen. Zo nodig, kun je op tijd bijsturen om zo een optimaal resultaat te behalen.
Meten van je social media resultaten is belangrijk om het werkelijke succes in kaart brengen. Zo nodig, kun je op tijd bijsturen om zo een optimaal resultaat te behalen.
Door in Google Ads-campagnes doelgroepen toe te voegen ter observatie, kun je het gedrag en resultaat van verschillende groepen gebruikers monitoren.
Amazon wordt in Nederland steeds groter. Hoe optimaliseer je je content voor Amazon en zorg je ervoor dat je producten goed vindbaar zijn?
Denk bij de migratie van je website niet alleen aan SEO, maar ook aan het juist instellen van Google Analytics. Als checklist: 5 zaken die vaak fout gaan.
Pinterest verschuift langzaam van inspiratieplatform naar koopkanaal. Vijf tips om je bedrijfsaccount te optimaliseren en je bereik te vergroten.
Faceted navigation is vooral voor grote productsites van vitaal belang. Tips en tricks om de SEO-instellingen te verbeteren.
Facebook is een goede keuze voor elke fase van de marketingfunnel. Maar hoe zet je advertising in? En wat zijn de best practices?
Wil jij gebruik maken van video én tegelijkertijd omzet of leads realiseren? Dat kan! Je leest het in deze blog.
Google Analytics is dé tool om je (online) marketing inspanningen beter te begrijpen, beoordelen en te optimaliseren.
Er zijn verschillende redenen om een nieuwe website te lanceren. Bijvoorbeeld dat de naam van je bedrijf en de domeinnaam veranderd.
Meer dan 250 miljoen consumenten wereldwijd maken gebruik van Pinterest om inspiratie op te doen over uiteenlopende onderwerpen.
Bijna elk bedrijf verzamelt tegenwoordig data. Data over wat er op de website gebeurt, over advertenties, doelgroepen, klanten, leads en orders.
Je Google Ad Grants campagne aanvullen met een betaalde Google Ads zoekcampagne? In dit blog lees je waarom je dat moet willen.
Bij de ontwikkeling van websites maken webdevelopers steeds vaker gebruik van JavaScript. Maar wat kun je er eigenlijk allemaal mee?
Het online gedrag en de gewoonten van internetgebruikers is flink anders tijdens de coronacrisis. Wie zijn de winnaars en de verliezers?