Marktinzichten in het Google Merchant Center
Het Google Merchant Center kan meer: zoals inzicht geven in je concurrentiepositie wat productprijzen betreft en je een overzicht van best-sellers geven.
Het Google Merchant Center kan meer: zoals inzicht geven in je concurrentiepositie wat productprijzen betreft en je een overzicht van best-sellers geven.
Het self-service advertentieplatform Ad Studio is een mooie aanvulling op de reeds bestaande online advertentiemogelijkheden.
Een contentstrategie helpt content structureren. In dit artikel worden de belangrijkste analyses besproken.
Wil je gaan A/B-testen op je website, maar is het er nooit van gekomen? Ga aan aan de slag met Google Optimize om het maximale uit je website te...
Na Apple’s Safari en Mozilla’s Firefox stopt ook Google Chrome vanaf 2023 met het ondersteunen van third party cookies. Hoe kun je jezelf voorbereiden?
Wil je meer halen uit je LinkedIn? Tips en advies om het maximale uit je LinkedIn bedrijfsaccount te halen. Zo maak je snel meer impact met je posts!
Steeds meer bedrijven kijken over de grenzen. Dat betekent: je website in andere landen en talen. Lees de basis SEO-stappen voor een meertalige website.
SEO is een specialisme, maar SEO-specialisten kunnen breed worden ingezet. Antwoord op externe factoren: richt je op concrete doelen en blijf samenwerken.
Veel organisaties maken (gratis) gebruik van Google Analytics. Maar wat zijn de voordelen en extra features van de betaalde versie: Google Analytics 360?
In veel gevallen is één Google Shopping campagne voldoende. Maar wat zijn goede redenen om een campagne toch op te splitsen? En hoe kun je dat het beste doen?
Maak je video’s voor advertising, maar behalen ze niet de gewenste resultaten? In dit artikel lees je de do’s en don’ts voor een succesvolle advertising video.
Hoe beter de content-elementen op je site op SEO zijn ingericht, hoe meer bezoek vanuit Google. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Een basishandleiding.