De impact van Covid-19 op organisaties
De impact van corona en van de lockdowns op bedrijven in Nederland was en is enorm. Toch zijn er op het gebied van recruitment en human resources wel degelijk lichtpuntjes te ontdekken.
De impact van corona en van de lockdowns op bedrijven in Nederland was en is enorm. Toch zijn er op het gebied van recruitment en human resources wel degelijk lichtpuntjes te ontdekken.
Tijdens de kredietcrisis besloot keynote spreker Maarten Boer om niet in elkaar te duiken maar om 40 dagen volledig gratis te werken. Hoe haal je het beste uit een crisis?
In een tijd van polarisatie kan nieuwsgierigheid helpen om je bedrijf toch bij elkaar te houden. Monte Königs geeft tips.
Hoe zorg je dat de digitale informatie in alle verschillende afelingen van je bedrijf hetzelfde is en klopt? Daarvoor is een golden record broodnodig.
Wat is het sentiment op de personeelsmarkt? Emerce Interim onderzocht het. De resultaten op een rij.
De behoefte aan een nieuwe welzijnseconomie groeit. Aan digitale makers en bureaus de taak om betekenisgedreven te werken in plaats van winstgedreven en om producten en diensten te ontwikkelen die een positieve impact hebben op samenleving en planeet.
Tribe of Noise wil dat muzikanten van over de hele wereld hun boterham kunnen verdienen. Inmiddels hebben 50.000 muzikanten zich aangesloten.
Een nieuwe recruitmentsite neerzetten is een flinke klus. Zeker als je beschikt over een beperkt budget. Tips en advies over de minimale ingrediënten.
Ook bij de soepelste webshop is een deugdelijke koppeling met back-office systemen een belangrijke verseiste voor zwarte cijfers. Een praktijkcase.
Content is king. Breng dat maar eens in de praktijk. Dirkzwager kreeg zijn advocaten en fiscalisten daadwerkelijk aan het schrijven.
Contextual targeting staat in de belangstelling als cookie alternatief. Het plaatsen van advertenties in een relevante context maakt echter nog meer mogelijk.
Personalisatie wordt lastiger zonder third party cookies. Hoe zorg je ervoor dat je data toch genoeg inzicht geeft zonder zware datatools?
De vFAS – een vereniging van Familie- en erfrechtadvocaten- wil er middels relevante content voor zorgen dat het gezien wordt als een keurmerk voor echtscheidingen.
Hoe zet je een merk neer? Hoe onderscheid je je van de concurrentie? In deze video gaan Maxim Romain en Jasper Tempel van Dott in op deze vragen.
Ga er maar aanstaan: een rebranding én aansluiten op het thema duurzame energie. Jorissa Neutelings en Remy Lammers laten zien hoe Vattenfall dit heeft aangepakt.