Florentine Fockema (SHIFT Invest): ‘Impact start-ups zijn initiators van verandering’
SHIFT Invest is de grootste seed & early stage impact VC van Nederland. Een interview met impact investor Florentine Fockema.
SHIFT Invest is de grootste seed & early stage impact VC van Nederland. Een interview met impact investor Florentine Fockema.
B2B-marketeers over de impact van de coronacrisis op hun marketingactiviteiten én hun verwachtingen voor dit jaar.
In Afrika hebben meer dan 580 miljoen mensen nog geen toegang tot het elektriciteitsnet. SolarCreed wil die markt bedienen met apparatuur op zonne-energie.
In de B2B-wereld zijn omnichannel strategieën nog schaars. Zonde! Juist voor B2B kan een omnichannel-aanpak veel voordelen opleveren en minder rompslomp.
EdTech heeft zich -ook als gevolg van alle lockdowns- definitief in het onderwijs genesteld. Wat zijn de trends en ontwikkelingen?
Veel webshops en e-commercebedrijven hebben moeite om geschikt personeel te werven. Omscholing van zij-instromers kan een goede oplossing zijn.
Een uitleg van de nieuw toegevoegde specificatie aan CSS; font-display en de invloed daarvan op het laden en tonen van webfonts.
Nieuwe AR en VR-toepassingen buitelen over elkaar heen. Wat kunnen we nog verwachten? Een rondgang langs tien experts.
Klanten oriënteren zich vooral online. Een goede reden om te starten met social selling en meer nieuwe business binnen te halen
Door de massale switch naar online aankopen worden online influencers nog belangrijker voor merken. De influencer marketing trends voor 2021.
Happy Data Privacy Day! Een vooruitblik op de belangrijkste onderwerpen rondom privacy en de bescherming van persoonsgegevens die in 2021 zullen spelen.
Start-up MLX wil de content voor medisch onderwijs digitaliseren. Inmiddels sloten zich al vijf Nederlandse universiteiten aan.
Wat is de beste plek om een Call To Action te positioneren? Veel A/B testen levert een aantal duidelijke indicaties op. De vier beste posities in beeld.
Marketing attribution heeft betrekking op de specifieke acties die een klant uitvoert om zich te informeren over een product en op het overgaan tot actie (conversies). Een overzicht van de nieuwste ontwikkelingen.
Welke campagnes hebben het afgelopen jaar de meeste indruk gemaakt? Wie wist in 2020 ondanks of dankzij de huidige situatie te innoveren?