More stories

Arbeidsmarkt: Nederland doet het relatief goed

Ondanks de lockdowns doet Nederland het op de arbeidsmarkt nog relatief goed. Cijfers, trends en tabellen voor recruiters.   

B2B Digital

Reportage: Experiment, Fail & Learn bij de aanschaf van een ATS

T-mobile was druk bezig met het kiezen en implementeren van een nieuw Applicant Tracking Sytem (ATS). De lockdowns zorgden opeens voor heel nieuwe eisen en uitgangspunten. Een reportage vanuit het hoofdkantoor van T-Mobile.

B2B Digital

Het geheim van verleiden op de arbeidsmarkt

Recruitment is niet alleen talent vinden, maar ook talent verleiden. Eric van Bourgonje over het geheim van persuasive recruitment.

B2B Digital

De klimaatverandering begrijpen met High Performance Computing en Machine Learning

HPC, ML en cloud maken het voor wetenschappers mogelijk om ingewikkelde milieu-problemen te begrijpen. Technologie speelt een sleutelrol.  

Sustainability

Digitaliseren voor internationale fabrikanten – de lessen van Atlas Copco

Als je wereldwijd gereedschap en apparatuur levert, vereist de aanschaf en implementatie van een nieuw e-commerceplatform een goede strategie. De lessons learned van marktleider Atlas Copco.

Digital Transformation

Vattenfall: toewerken naar één global employer brand

Vattenfall is een van de grootste energieproducenten van Noord-Europa. Aan Lorraine Melissen de taak om dit enorme bedrijf in alle landen neer te zetten als één employer brand   

B2B Digital

Zo zet je offshore Agile teams effectief in

Van Oekraïne tot India: werken met developers in het buitenland kan lastig zijn. Een overzicht van alle belangrijke voorwaarden voor een goede samenwerking.

Recruitment

‘Gast, waar is mijn vitrinekast’: B2B-commerce in de evenementenindustrie

Een scrumteam stampte voor de RAI een geheel nieuwe, intuïtief te begrijpen klantenportal uit de grond, terwijl de business gewoon doorging.

Agile

Negen alternatieven voor third party cookies

Third party cookies gaan verdwijnen, maar er zijn zoveel alternatieven dat niemand zich zorgen hoeft te maken. Een overzicht.

Online marketing

Nieuw advertentietechnologie-landschap moet oppassen voor een monopolie

Nu third party cookies worden geweigerd, staat de advertentie-industrie voor de fundamentele opgave om een nieuwe basis voor tracking en meting te vinden.

Privacy

Man & Machine: hoe ‘digital’ je salesorganisatie verder helpt

Eén digitale architectuur voor het Quote-to-Cashproces waarin offline en online verkoop zo snel mogelijk worden samengebracht bespaart tot 30% aan kosten.

B2B Digital

Een model om maximaal te profiteren van het groeipotentieel dat B2B e-commerce biedt

Krijg inzicht in een model voor optimale digitale transformatie van groothandels dat ontwikkeld is door de B2B-expertgroep van De Nieuwe Zaak en PostNL.

B2B Digital

Digital commerce voor échte helden: de basis van een disruptieve strategie

Een nauwkeurig stappenplan voor een toekomstbestendige disruptieve strategie en tips om die te vertalen naar je eigen business.

B2B Digital

Dutch Founders Fund: ‘Met ondernemerservaring kun je data beter duiden’

De ondernemers achter Dutch Founders Fund (DFF) gebruiken hun ervaring om ‘rare deals’ te doen. “We zoeken altijd naar die ene unieke angle.”

Start-ups

De impact van Covid-19 op organisaties

De impact van corona en van de lockdowns op bedrijven in Nederland was en is enorm. Toch zijn er op het gebied van recruitment en human resources wel degelijk lichtpuntjes te ontdekken. 

B2B Digital