Pepsi met Google in WebVR
Pepsi heeft samen met Google een online campagne gemaakt waarbij de reclamecommercial van televisie wordt verlengd naar virtual reality.
Pepsi heeft samen met Google een online campagne gemaakt waarbij de reclamecommercial van televisie wordt verlengd naar virtual reality.
De Bijenkorf houdt komende weken een reclamecampagne waarbij het gebruikers van datingapp Happn verleidt om op 14 februari naar het warenhuis te komen. Mogelijk keren ze huiswaarts met een date.
Door een goed inzicht in de klantreis ben je als marketeer beter in staat om campagnes te personaliseren. Dit komt ook de campagne performance ten goede, maar hoe doe je dat? In dit webinar wordt ingegaan hoe je een Campaign Supernova kan worden, welke voordelen het je als marketeer biedt en hoe je door gebruik te maken van zes principes je eigen next generation campagnes kan ontwikkelen.
De exploitant van digitale abri’s CS Digital Media is begonnen met de upgrade van zijn schermennetwerk.
Het winnen van nieuwe klanten en het behouden van bestaande klanten is moeilijker dan ooit. Klanten zijn continu op zoek naar een gepersonaliseerd aanbod van informatie, producten of diensten. In dit eBook wordt dieper ingegaan op: wat er mis gaat in de ‘oude’ campagnes, wat de nieuwe generatie campagnes inhoudt en hoe je een Campaign Supernova kunt opbouwen.
Telefoonverkoper Belsimpel.nl begint het nieuwe jaar met een grootscheepse rebranding. Samen met bureau Dawn wordt een campagne gevoerd waarin de term Belsimpel Methode de boventoon voert.
Het Rotterdamse internetbureau FRMWRK bouwde, met het oog op de kerstperiode, afgelopen weekend tijdens een hackathon een bewustwordingscampagne rondom eenzame ouderen.
Bureau Qban is door New York Pizza gevraagd een offline campagne te vertalen naar een online omgeving. De creatieven gebruiken locatiegebaseerde reclame en digital out of home.
Telecomwinkel Mobiel.nl vraagt The Odd Shop om te helpen zijn merkpositionering te verstevigen.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer duiken ze in datingapp Happn voor een actie van L’Oreal.
Technologiebedrijf 3Dabout.me kiest voor RLVNT om zich te laten ondersteunen op het gebied van merkpositionering, mediastrategie en creatie.
Nu voor zorgverzekeraars het overstapseizoen aanbreekt, krijgt de online marketing weer een impuls. Opvallend genoeg vertoont die inzet ieder jaar grote gelijkenissen. Dat terwijl er met data heel wat meer te doen is, zo wordt duidelijk uit onze analyses.
De mobiele telefoon is hét digitale medium bij uitstek geworden, met onder de 20- tot 34-jarigen het grootste bereik. Bij de groep 35- tot 49-jarigen nog net niet.
Vodafone neemt na negen jaar afscheid van ‘Power to you’ als merkclaim en omarmt ‘The Future is Exciting. Ready?’. Zo wil het telecombedrijf duidelijk maken wat allemaal met moderne technologie mogelijk is.
Met zijn investering in Adfactor krijgt RTL Nederland eigendom over de drie grootste groeigebieden in online reclame: video, social en native. Adfactor bouwt aan een vierde groeipoot: een bestand met consumentendata.