Dorst & Lesser opent kantoor in Brussel
Socialmediabureau Dorst & Lesser heeft een kantoor geopend in Brussel om daar vandaan zijn internationale klanten te kunnen bedienen.
Socialmediabureau Dorst & Lesser heeft een kantoor geopend in Brussel om daar vandaan zijn internationale klanten te kunnen bedienen.
Wat begonnen is als een lokale marketingcampagne voor de Benelux is inmiddels uitgegroeid tot een succesvolle wereldwijde campagne voor Adobe Stock: The Hovering Art Director. De campagne is ingezonden voor de Cannes Lions en zal daar ook worden gepresenteerd bij de Nederlandse handelsmissie Embassy of Dutch Creativity, waar Adobe een van de partners van is. We spreken met Alexander Meyers, Marketing Manager Adobe Benelux.
Een admanager en certificatieprogramma voor partnerbedrijven rollen eindelijk uit de stallen bij Snapchat. Het fotobedrijf biedt de markt, na lang talmen, nu de middelen om op wat professionelere en grootschaliger wijze reclame uit te venten op Snapchat.
Op de Beyond Banking Days lanceren ABN AMRO en InSpark vandaag een eerste Serious Mixed Reality Game voor de HoloLens van Microsoft. Daarmee kunnen consumenten ervaren hoe (goed) zij verzekerd zijn.
Performancenetwerk TradeTracker brengt een systeem dat uitgevers anders, ‘eerlijker’ beloont dan nu. Met ‘Real Attribution’ kan iedereen die bijdroeg aan een conversie daar een vergoeding voor krijgen. “Performance is in een keer interessant voor native advertising, storytelling en merkadverteerders”, aldus directeur Bas Dokter.
De start-up Crop.video uit Delft belooft een probleem op te lossen waar talloze socialmedia- en contentmanagers en reclamenetwerken dagelijks mee kampen: met een druk op de knop kan het verticale video maken van horizontaal beeld en andersom.
Kraftwerk/ACHTUNG! is met drie prijzen de grote winnaar van de Dutch Interactive Awards. De Dutch Interactive Awards (DIA) zijn de prijzen voor het allerbeste interactieve online werk van Nederlandse bureaus.
Vanavond start de campagne van zoutjesmerk Chio Heartbreakers met ondersteuning van HbbTV bij de SBS-zenders. Het is een eerste voorbeeld van wat SBS noemt ‘addressable tv’.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer de eerste internationale on- en offline campagne van Instagram Stories.
De Persgroep houdt een tv-campagne voor Topics, zijn abonneedienst waarin nieuws en opinie op thematische wijze worden weergegeven.
Online veilinghuis Catawiki herhaalt deze en volgende maand zijn internationale tv-campagne van vorig jaar.
Adverteerders willen meer transparantie in en grip op media-inkoop op online kanalen en zullen daarom steeds vaker tradingdesks in huis nemen.
Pakketdienst DPD Nederland besteedt zijn online en socialmediastrategie uit aan het nieuwe bureau Fightclub. Dat verzorgt alles van campagneuitrol tot leadgeneratie en sales support.
Clickdistrict verzorgt komend jaar de volledige online media-inzet van de zakelijk glasvezelinternetprovider UNET.
IAB Nederland roept een award in het leven voor programmatic advertising en belangstellenden kunnen hun nominaties vanaf nu gratis inzenden.