Hoe OV-bedrijf HTM toewerkt naar een persoonlijke reizigerservaring
Het Haagse OV-bedrijf HTM verbetert de online dienstverlening met een nieuwe reisplanner en een nieuwe website. “De digitale behoeften van reizigers veranderen continu.”
Het Haagse OV-bedrijf HTM verbetert de online dienstverlening met een nieuwe reisplanner en een nieuwe website. “De digitale behoeften van reizigers veranderen continu.”
De keuze van uw Content Management Systeem (CMS) is tegenwoordig van veel groter belang dan ooit tevoren. Een traditioneel CMS werkte in het verleden goed omdat het alleen gegevens hoefde te beheren en deze op één platform hoefde te presenteren: een browser op internet. Destijds ging efficiëntie boven flexibiliteit. De wereld is echter drastisch veranderd en het publiceren van alleen content op een website is niet langer voldoende.
Online retailers moeten wendbaarder en digital-savvy worden. Hierbij staat het creëren van boeiende productbelevingen centraal. Bestaande processen moeten geoptimaliseerd voor operationele efficiëntie. Om bij te blijven moeten retailers flexibele en dynamische werkmethodieken ontwikkelen rondom producten, content en commercie. Dit webinar geeft je een kijkje in de keuken en geven Darren Hitchcock (Magnolia) en Jim Herbert (Bigcommerce) je best practices voor het creëren van superieure content experiences.
Met het recente uitbrengen van Drupal 9 zet de Drupal community een belangrijke stap in de richting van extra gebruikersgemak.
Als gevolg van de coronapandemie gaan meer consumenten dan ooit online om hun kleding, boodschappen en andere winkelbenodigdheden te kopen. Hiermee wordt de druk op (traditionele) retailmerken groter. Degenen die prioriteit geven aan positieve, gedenkwaardige digitale ervaringen zullen gedijen, en degenen die niet voldoen aan de veranderende behoeften van de consument, zullen snel achterop raken.
Al voordat het ontwikkelen van een nieuwe webshop begint sta je voor een belangrijke keuze, namelijk: welk type software ga je gebruiken?
“De grootste transformatie van ons bedrijf”, zegt directeur Alex Atzberger van Episerver over wat Optimizely voor zijn bedrijf gaat betekenen.
Marieke van de Rakt en Joost de Valk, de oprichters van de populairste WordPress SEO-plugin Yoast, nemen een minderheidsbelang in de start-up Wordproof. Die bestrijdt onbetrouwbare websites en -praktijken.
Digitaal bureau Snakeware zag de omzet in het eerste halfjaar van 2020 met twintig procent toenemen. Komende tijd richt het zich op het prominenter neerzetten van zijn zelfontwikkelde contentmanagementsysteem (CMS).
WordPress heeft versie 5.5 van de populaire CMS software uitgebracht. Net als de vorige versie ontwikkeld door ruim 800 vrijwilligers.
De reisbranche staat bekend als de branche met het zwaarste concurrentieveld en de meest dunne marges. Toen onzekere tijden de wereld in zijn greep kregen, werden deze marges nog kleiner. Tegenwoordig willen consumenten een snelle, naadloze en plezierige ervaring bij het boeken en regelen van hun reisplannen. In deze whitepaper worden handvatten geboden aan travel merken om hun algehele customer experience te optimaliseren door deze relevanter en persoonlijker te maken.
Face-to-face meetings tussen inkopers en leveranciers waren lange tijd bepalend voor het opbouwen van duurzame relaties in de B2B-wereld.
Wie de vele artikelen over headless commerce leest, kan bijna niet om de voordelen heen. Het roept de vraag op of er sprake is van een zoveelste buzzword of niet.
Op de hoogte blijven van het laatste nieuws binnen je vakgebied? Volg Emerce dan ook op social: LinkedIn, Twitter en Facebook.
Wat hebben een (headless) CMS en digitale innovatie met elkaar te maken? De keuze voor een CMS bepaalt in grote mate of er snel een nieuw kanaal is aan te sluiten zonder de klantervaring tekort te doen. De ‘always-on’ digitale omgeving van vandaag maakt het essentieel om online aanwezig te zijn, vooral in tijden van onzekerheid moeten bedrijven een optimale online klantervaring bieden. Deze noodzaak voor digitale transformatie vereist een paar sleutelelementen om te slagen, maar de belangrijkste factor heeft betrekking op hoe bedrijven hun digitale content beheren en zich online presenteren.