Personaliseer digitale ervaringen voor je klanten met een headless CMS
Ook online is een persoonlijke beleving de norm. Een (hyper)persoonlijke benadering van klanten leidt tot betere conversie. Hoe? Met een headless CMS.
Ook online is een persoonlijke beleving de norm. Een (hyper)persoonlijke benadering van klanten leidt tot betere conversie. Hoe? Met een headless CMS.
Om de relatie met zijn klanten verder te versterken, rolde Danone een D2C-strategie uit. De grootste uitdaging daarbij lag bij de traditionele kernactiviteiten.
Traditioneel is B2B mensenwerk. Qua digitalisatie liep B2B dus ook achter op B2C. Tot Covid-19. Hoe kun je je B2B e-commerce verbeteren? Adviezen en tips.
Verbeter de online klantervaring door content en commerce beter te verbinden. Twee routes: je e-commercesysteem óf je webcontent management-systeem.
Headless backend introduceren? Je krijgt te maken met uitdagingen in je bedrijfscultuur en in het kiezen van het juiste platform. Maak de juist afwegingen.
Interactie met klanten blijft veranderen. Vaak doet een DXP-systeem intrede. Hoe stel je een DXP samen zonder dat bestaande IT overbodig wordt?
Bij een headless architectuur zijn de back-end en front-end van elkaar losgekoppeld. Maar voor welke bedrijven is dit geschikt en hoe maak je de overstap?
Door de de ongeldigverklaring van het EU-VS privacyshield moeten bedrijven volgens IT-jurist Arnoud Engelfriet op zoek naar Europese software-alternatieven.
Een Digital Experience Platform (DXP) kan de beperkingen van een CMS ondervangen. Maar wat is DXP precies? En hoe kun je het inzetten in je organisatie?
Het bestuur van Stichting Drupal Nederland heeft sinds kort drie nieuwe bestuursleden in zijn gelederen.
Door de hernieuwde focus op klantervaring kiezen steeds meer bedrijven voor een headless CMS. Dit whitepaper vertelt je er alles over.
Elementor is een page builder plug-in die de standaard WordPress-editor vervangt. Gebruikers hebben met de plugin meer mogelijkheden voor het vormgeven van hun WordPress-site.
Het commerce- en contentplatform voor grote b2c- en b2b-bedrijven Bloomreach koopt Exponea en haalt, los daarvan,150 miljoen dollar venture capital op.
Bijna veertig procent van de websites wereldwijd maakt gebruik van het contentmanagementsysteem (CMS) WordPress. Het aantal sites met WordPress steeg afgelopen jaar met 4,1 procentpunt, zo blijkt uit cijfers van onderzoeksbureau W3Techs.
Het Haagse OV-bedrijf HTM verbetert de online dienstverlening met een nieuwe reisplanner en een nieuwe website. “De digitale behoeften van reizigers veranderen continu.”