More stories

Premium

1,5 miljoen euro voor beautyplatform We Are Eves

Het onafhankelijke beautyplatform We Are Eves haalt 1,5 miljoen euro op bij venture capital-bedrijf Tablomonto en het Amerikaanse HearstLab.

Conversie
Premium

Webshop Trendx rommelt met reviews

Consumentenprogramma Kassa ontvangt veel klachten over de beoordelingen bij webshop Trendx. Op hun website staan maar liefst 13.000 reviews, waarvan 97 procent de maximale score van 5 sterren heeft.

Conversie

Een deep dive in de conversiefunnel – het dashboard van HEMA

Conversieratio is één van de belangrijkste inzichten waarmee succes wordt beoordeeld binnen e-commerce.

Conversie
Premium

Belgische MediaMarkt lanceert live shoppingsessies

MediaMarkt introduceert live shopping op de Belgische markt. Vanaf 10 oktober vinden elke zaterdagvoormiddag interactieve sessies, waarbij klanten telkens tien producten in een ander thema kunnen ontdekken. De sessies, weet Retaildetail, gaan van start met de tien favoriete smartphones van MediaMarkt.

Conversie
Premium

Emerce eDay: beoordelingen onmisbaar voor Bugaboo

Bugaboo is een succesvolle Nederlandse fabrikant van kinderwagens die zijn internationale doorbraak te danken heeft aan de populaire Amerikaanse tv-serie Sex And The City, waar de wagen een paar seconden in beeld verscheen. Film- en popsterren wilden vervolgens allemaal een stijlvolle Bugaboo voor hun kleintje: van Madonna tot de Beckhammetjes.

Conversie
Premium

CRO Awards voor Intergamma, PostNL, DPG Media en VodafoneZiggo

De DDMA Dutch CRO Awards zijn dit jaar gewonnen door Intergamma, PostNL, DPG Media en VodafoneZiggo. Tele2 sleepte de publieksprijs in de wacht.

Conversie

Vergeet ROAS. Focus op POAS

E-commerce bedrijven spenderen doorgaans vele duizenden euro’s aan online advertising. Alleen is opzetten, opschalen of zelfs pauzeren van campagnes niet […]

Conversie
Premium

DPG Media, Lampenlicht.nl, PostNL en VodafoneZiggo genomineerd door CRO Awards

Intergamma, DPG Media, Lampenlicht.nl, PostNL, VodafoneZiggo, Tele2 en Voetbaldirect.nl maken kans op de DDMA Dutch CRO Awards 2020 die 1 oktober worden uitgereikt.

Conversie
Premium

Emerce Fashion: ‘Tonnen meer omzet met conversie-optimalisatie’

Modeverkopers, en webwinkels in het algemeen, kunnen tonnen en miljoenen euro’s extra omzet realiseren als ze de gebruikerservaring een beetje verbeteren. Daarvoor moeten ze wel structureel aan A/B-testen.

Conversie

A/B testen in het hoogseizoen, doen of niet doen?

Vaak gehoord: in het hoogseizoen voeren wij geen A/B testen uit. De reden is dan meestal om zoveel mogelijk risico te vermijden.

Conversie
Premium

HubSpot: Nederland scoort beter met verkoopconversie

Nederlandse bedrijven zagen als gevolg van de coronacrisis de handel tussen maart en mei aanzienlijk teruglopen, maar in juni deed Nederland het beter dan andere markten, waaronder de VS en het Verenigd Koninkrijk, door een hogere conversie. Dat blijkt uit een analyse van verkoopplatform HubSpot.

Coronacrisis

Zo maak je landingspaginateksten die wél converteren

Wat levert meer rendement op? Een goed online design zonder tekst of een goede tekst zonder design? Design zonder tekst is slechts decoratie.

Conversie

Hoe conversieoptimalisatie ook nu het verschil kan maken

Door ‘the great lockdown’ is het gedrag en de besteding van de consument plotseling veranderd. De situatie van voor de […]

Conversie

Is je organisatie klaar voor feature management en productexperimenten?

Twintig jaar geleden werden technologiebedrijven getroffen door de ‘Agile Revolution’. Tegenwoordig is agile werken heel normaal en nieuwe op agile gebaseerde projectmethodieken zijn ontstaan. Denk aan continue integratie, delivery en deployment. Hun grote aantrekkingskracht is dat deze processen en tools de kwaliteitsbeoordeling automatiseren, en ervoor zorgen dat wanneer code stukje bij beetje wordt samengevoegd – en niet op één big bang-releasedag – werkt. Maar hoe maak je de transitie naar deze nieuwe filosofieën?

Conversie
Premium

ACM pakt handel in nepreviews en neplikes aan

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaat optreden tegen partijen die misleidende beoordelingen online aanbieden en gebruiken.

Conversie