Webshophelpers verandert naam in Yellowlab
E-commercebureau Webshophelpers uit Utrecht verandert zijn naam in Yellowlab. De oude naam dekt de lading van het portfolio niet meer. […]
E-commercebureau Webshophelpers uit Utrecht verandert zijn naam in Yellowlab. De oude naam dekt de lading van het portfolio niet meer. […]
De Belgische promotie-app MyShopi gaat samen met winkelbedrijf Delhaize de iBeacon-technologie omarmen. In tien Belgische supermarkten krijgen klanten meldingen over promoties en cashback-acties als ze langs bepaalde producten lopen, onder meer van Coca-Cola.
Het Japanse Rekuten betaalt 1 miljard dollar voor kortingensite Ebates.com, ongeveer hetzelfde bedrag dat het eerder neertelde voor berichtenapp Viber in februari.
Twitter heeft de timeline op het mobiele platform aangepast. Favoriete tweets van mensen die je volgt kunnen in jouw timeline worden geplaatst. Wat betekent dit voor marketeers?
Kledingbedrijf MS Mode wil zijn online omzet de komende vijf jaar fors laten groeien. Dat kan alleen als de ondernemerszin in de werknemer wordt aangewakkerd, aldus Noor de Bruijn (38), directeur marketing & e-commerce. “Als je mensen voorspiegelt wat je gezamenlijk kunt bereiken, willen ze graag meewerken aan dat succes.”
In navolging van Google, gaat nu ook Facebook adverteerders beter ondersteunen bij het volgen van bezoekers via mobiele apps en het web. Adverteerders kunnen dan zien hoe gebruikers tussen diverse apparaten schakelen voordat ze tot een aankoop besluiten.
De Nederlandsche Bank (DNB) heeft betaaldienstverlener Buckaroo het afgelopen jaar flink onder druk gezet vanwege dubieuze contacten in de gokwereld. Dat blijkt uit een gisteren gepubliceerd vonnis van de Rechtbank Midden-Nederland. Het leidde zelfs tot een ernstig conflict tussen bestuurders en de Raad van Commissarissen.
Mobiele coupons gaan een gouden tijd tegemoet. Dat voorspelt Juniper in een nieuwe studie. Op dit moment gebruiken wereldwijd al 560 miljoen mensen mobiele coupons.
Spijkerbroekenfabrikant Levi’s is een nieuwe campagne gestart onder de noemer Levi’s Project, die sociale media, storytelling en e-commerce combineert in een interactieve video. De campagne wordt binnenkort wereldwijd uitgerold.
Adverteerders besteden steeds vaker significante budgetten aan online display advertising. Zij moeten dus blijven zoeken naar de juiste waardetoekenning. De materie van conversie-attributie is echter complex en er is verdeeldheid over het toekennen van waarde aan vertoonde advertenties waarop niet is geklikt. Om hier de juiste antwoorden op te vinden, moet worden afgerekend met een hardnekkige mythe.
Het mobiele momentum heeft de spelregels voor de relaties tussen organisaties en hun klanten volledig herschreven. Mensen verwachten vandaag dat ze altijd en overal toegang hebben tot belangrijke informatie en diensten. Organisaties die niet op het juiste moment meeveranderen – die hun mobiele momentum missen – worden vrijwel zeker door meer mobiele concurrenten weggevaagd. In dit artikel leer je hoe je het mobiele momentum voor jouw organisatie pakt.
Medewerkers checken hun zakelijke e-mails steeds vaker in hun vrije tijd. Dit blijkt uit recent onderzoek van Opinion Matters in opdracht van GFI Software.
De Autoriteit Consument en Markt (ACM) doet onderzoek naar aanbieders van energieveilingen. De ACM vermoedt dat er verboden prijsafspraken worden gemaakt. Dat meldt RTL Nieuws.
Crosschannel verkopen in de VS bereiken dit jaar een omvang van 1,4 biljoen dollar. Dat voorspelt Forrester. Het onderzoeksbureau verwacht een verdere groei naar 1,8 biljoen in 2018.
De bedrijven AddThis en Ligatus zouden zijn gestopt met canvas fingerprinting na negatieve publicaties hierover. Sites als YouPorn, whitehouse.gov en anderen hebben de omstreden AddThis-buttons verwijderd. Dat beweert Gunes Acar, een van de onderzoekers van de KU Leuven, dat samen met Princeton University een onderzoek publiceerde over digitale vingerafdrukken.