Retrieval-Augmented Generation en AI: hoe werkt het precies?
Een van de toepassingsproblemen bij LLM’s is het gebrek aan accurate en gedetailleerde informatie. Dat is oplosbaar met Retrieval-Augmented Generation.
Een van de toepassingsproblemen bij LLM’s is het gebrek aan accurate en gedetailleerde informatie. Dat is oplosbaar met Retrieval-Augmented Generation.
Onderzoek onder 31.500 consumenten uit twintig landen laat zien dat er een verschuiving plaatsvindt naar een meer gebalanceerd retaillandschap.
Engaige heeft 1 miljoen euro heeft opgehaald in een seed investeringsronde. De in Rotterdam gevestigde AI-startup krijgt de financiering van hoofdinvesteerder Graduate Entrepreneur Fund, Mamadoo Ventures, Keadyn en verschillende angel investeerders. De investering wordt gebruikt voor het versnellen van de internationale uitrol van de schaalbare automatiseringsplatform voor klantenservice.
Trengo, het Nederlandse SaaS-platform voor klantcontact, introduceert Trengo AI: gebruiksvriendelijke AI die ieder bedrijf eenvoudig kan inzetten in hun klantenservice.
WhatsApp heeft wereldwijd 2,7 miljard gebruikers, waaronder ruim 10,8 miljoen dagelijkse gebruikers in Nederland. Via de WhatsApp Business API kun […]
Telemarketing staat al jaren onder druk, met strengere regels in de telecommunicatiewet en de code telemarketing tot gevolg.
Content is nodig om bedrijfs- en marketingdoelstellingen te halen. De juiste content op het juiste moment aan de juiste persoon laten zien is cruciaal.
Een inkijkje in hoe personalisatie bij een grote organisatie als de ANWB – prijswinnend – in de praktijk wordt gebracht. Een gesprek met Lisette Gouda.
Messagebird wil zijn digitale zakelijke berichtendiensten uitbreiden met betaaltechnologie. Hiertoe zoekt directeur Robert Vis naar kleine overnames.
Zelfs de kleinste ondernemer krijgt met het Vev een digitaal middel in handen om zich professioneel en groots te presenteren. De start-up van Michel Elings, Jeroen Janssen en Thijs Zoon uit Utrecht maken vandaag bekend hun dienst in de VS te lanceren.
Met behulp van AI kan Tellet gedetailleerde en op maat gemaakte interviews afnemen en analyseren met beperkte menselijke input van de vragensteller.
Een Turks callcenter dat voor verschillende Nederlandse energiemaatschappijen werkt, had lange tijd instructievideo’s voor het personeel op een openbaar videoplatform staan. Hierdoor werd zichtbaar dat er trucs gebruikt worden om een maandbedrag zo laag en aantrekkelijk mogelijk te presenteren.
Generatieve AI zet de marketingwereld vanaf volgend jaar op zijn kop als techleverancier het inzetten voor klantcontact.
Hoe zorg je ervoor dat consumenten je merk vertrouwen en waarderen? Storytelling en fysieke belevingen helpen daarbij. Denk verder dan alleen digitaal.
Hoe meer we digitaal communiceren, hoe sterker de kracht van een persoonlijke touch richting klanten. Daarbij komt Conversational Commerce om de hoek.