More stories

Peak Capital investeert in Trengo

Peak Capital neemt voor 1,75 miljoen euro een belang in het communicatieplatform Trengo uit Utrecht.

Customer Engagement

Hoe ontwikkel je bedrijfs- en persoonlijke groei in B2B?

We leven in een nieuw tijdperk van B2B-marketing, een tijd van aandacht geven, in plaats van erom te vragen. Een tijd van data-analyse om mensen beter te begrijpen.

Customer Service

Handel in aandelen CM.com van start

Technologiebedrijf CM.com uit Breda heeft zojuist een notering gekregen aan de beurs in Amsterdam. De koers stond kort na de opening zeven procent onder de openingskoers.

Venture

Omzet CM.com groeit 14% tot 96 miljoen euro

Techbedrijf CM.com uit Breda heeft de omzet in 2019 met 14 procent zien stijgen tot 96 miljoen euro. Die groei komt niet van Payments, want daar laat het bedrijf vijf procent krimp zien.

Customer Engagement

Case: ‘Zie de muziek’

In deze nieuwe case draait het allemaal om muziek. Hoe zou het zijn als je de interpretatie van de muziek van Mozart zou kunnen zien in een tekening?

Innovatie

Dit zijn de drie belangrijkste ontwikkelingen voor frontoffice-transformatie

Voor het aangaan van duurzame en relevante klantrelaties is een goede frontoffice essentieel. Drie belangrijke ontwikkelingen die de komende jaren een bepalende rol gaan spelen bij frontoffice-transformaties. 

Customer Service

Campagnepanel #175: ‘Leuk, maar niet nieuw’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer zet Samsung de fans van Lil’ Kleine in.

Customer Engagement

CM.com alsnog naar de beurs

Telecom- en betaalbedrijf CM.com gaat alsnog naar de beurs in Amsterdam, via de overname van de lege beurshuls Dutch Star Companies One. De transactie brengt ook een investering van tachtig miljoen euro met zich mee.

Venture

Campagnepanel: ‘Alexa, what’s new?’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer  Mystery Oreo en het raadsel van de koekjessmaak…

Customer Engagement

Workshop: Aan de slag met Direct-to-consumer e-commerce

Direct-to-consumer (D2C) succes is de laatste jaren sterk gegroeid en biedt ondernemers veel kansen om hun product beter in de markt te zetten. Dit vraagt echter om een omslag in de organisatie qua logistiek, data en marketing. Workshop helpt je op weg.

Customer Engagement

Waarom je het niet redt met alleen e-commerce

Vergeet e-commerce en omarm unified commerce. Dit is de enige manier om je klant dat te bieden wat nodig is: een customer centric experience.

Customer Service

Een digitale survival kit voor retailers

Het retail landschap is een kwestie van ‘survival of the fittest’. Hoe zorg je als retailer dat je één van die ‘fittest’ bent en blijft?

Retail

Zo vind je de juiste balans in schaal en nauwkeurigheid bij verrijking van klantprofielen

Wanneer het over profielverrijking van je klanten gaat, wordt de werkelijkheid voor marketeers gekenmerkt door gebroken beloften.

Customer Engagement

Emerce Engage: ‘Mens eerst, techniek tweedst’

Handig, al die technologie om klanten te kunnen contacteren, maar leidt dat tot inniger connecties of zelfs ‘klantrelaties’? Presentaties op Emerce Engage verraden dat het lastig blijkt de mens aan de andere kant van de lijn te raken.

Customer Engagement

Emerce Engage: ‘Ons gebouw is uit de negentiende eeuw, maar de marketing is van nu’

Een van de hoogtepunten van Emerce Engage, komende donderdag in Amsterdam, is zonder twijfel de presentatie van Job Noordhof, hoofd marketing, communicatie en verkoop van Het Concertgebouw. Na zijn studie Communicatiewetenschap aan de UvA werkte hij als projectmanager bij consultancybureau Dutch. In 2013 maakte hij de overstap naar de culturele sector en werd hij Hoofd Marketing, Verkoop en Sponsoring bij het Nederlands Philharmonisch Orkest. Welke uitdagingen kent de marketing van klassieke muziek?

Customer Engagement