Zo creëer je relevante, datagedreven telemarketingcampagnes
Telemarketing staat al jaren onder druk, met strengere regels in de telecommunicatiewet en de code telemarketing tot gevolg.
Telemarketing staat al jaren onder druk, met strengere regels in de telecommunicatiewet en de code telemarketing tot gevolg.
Content is nodig om bedrijfs- en marketingdoelstellingen te halen. De juiste content op het juiste moment aan de juiste persoon laten zien is cruciaal.
Een inkijkje in hoe personalisatie bij een grote organisatie als de ANWB – prijswinnend – in de praktijk wordt gebracht. Een gesprek met Lisette Gouda.
Messagebird wil zijn digitale zakelijke berichtendiensten uitbreiden met betaaltechnologie. Hiertoe zoekt directeur Robert Vis naar kleine overnames.
Zelfs de kleinste ondernemer krijgt met het Vev een digitaal middel in handen om zich professioneel en groots te presenteren. De start-up van Michel Elings, Jeroen Janssen en Thijs Zoon uit Utrecht maken vandaag bekend hun dienst in de VS te lanceren.
Met behulp van AI kan Tellet gedetailleerde en op maat gemaakte interviews afnemen en analyseren met beperkte menselijke input van de vragensteller.
Een Turks callcenter dat voor verschillende Nederlandse energiemaatschappijen werkt, had lange tijd instructievideo’s voor het personeel op een openbaar videoplatform staan. Hierdoor werd zichtbaar dat er trucs gebruikt worden om een maandbedrag zo laag en aantrekkelijk mogelijk te presenteren.
Generatieve AI zet de marketingwereld vanaf volgend jaar op zijn kop als techleverancier het inzetten voor klantcontact.
Hoe zorg je ervoor dat consumenten je merk vertrouwen en waarderen? Storytelling en fysieke belevingen helpen daarbij. Denk verder dan alleen digitaal.
Hoe meer we digitaal communiceren, hoe sterker de kracht van een persoonlijke touch richting klanten. Daarbij komt Conversational Commerce om de hoek.
Carglass heeft user experience en een ‘seamless’ customer experience hoog in het vaandel staan. Het doel is om klanten alle zorg uit handen te nemen, de aanleiding voor contact is namelijk altijd vervelend: ruitschade. En dat gaat goed, want de klanttevredenheid is groot. Zegt Bjorn Smulders, customer journey manager, van Carglass in de videocollectie Engage.
Essent is de grootste energiemaatschappij van Nederland met de hoogste klanttevredenheid. In 2023 werd het bedrijf uitgeroepen tot het Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland in de energiebranche, samen met Greenchoice.
Fietsverhuurder Swapfiets experimenteert met slimme chatbots om automatisch chats van klanten te laten beantwoorden.
Grote bedrijven kunnen met veel minder mensen hun callcenters bemannen vanwege een nieuwe AI-technologie van CM.com. Het techbedrijf uit Breda zet LLM’s in die leren communiceren alsof ze medewerkers van een bedrijf zijn.
Maker van pasjeshouders Secrid rolt komende weken nieuwe webshops uit naar Spanje, Portugal en Frankrijk. Nick Vermeulen: “We zorgen eerst voor goede klantenservice, dan pas gaat de webshop live.”