Dept stelt oud-CEO Havas Group aan
Dept heeft Vishnu Mohan aangesteld om zijn nieuw gelanceerde activiteiten in Azië-Pacific op te tuigen en uit te bouwen.
Dept heeft Vishnu Mohan aangesteld om zijn nieuw gelanceerde activiteiten in Azië-Pacific op te tuigen en uit te bouwen.
Digitaal bureau Born05 is vanaf heden de lead agency voor modemerk Steve Madden. Het bureau werkt daartoe samen met growth agency Off The Record.
Raymon de Kruijff neemt het merendeel van de aandelen in het Rotterdamse creatieve b2b-bureau Admix over. aatad
Overnames in de wereld van digital agencies hebben direct impact op de bedrijfsstrategie van middelgrote en kleine bureaus. Hoe bepaal je je toekomst?
Plantaardige shoarma heeft een rijker man gemaakt van Marcel van der Heijden, in overdrachtelijke zin. De inzichten over een duurzaam merk bouwen die hij bij Karma Kebab opdeed, neemt de ondernemer mee naar zijn nieuwe bedrijf: bureau GoodKarma.
Full-specialisme in plaats van full-service. Bespoke Agile zoekt het in de inzet van externe specialisten. Bijvoorbeeld op het gebied van managed-hosting.
Entopic, één van de grootste Nederlandse contentbureaus, wordt onderdeel van Intracto Group, dat bezig is met een rebranding tot iO. De oprichters verlaten hun bedrijf.
Dept heeft twintig onderscheidingen binnengesleept bij de Lovie Awards, de meest prestigieuze prijs voor digitaal werk in Europa.
Media- en marketinggroep Candid uit Amsterdam zet zijn eerste stap op de buitenlandse markt met de overname van Brand Potential uit zuid-oost Engeland.
De digital marketing branche ontwikkelt zich snel. Dat leidt ook tot meer overnames. Rens Knevels, overnamespecialist bij Match Plan, schetst de situatie.
Adeptiv, het label van onder meer Yourzine en Searchresult, neemt de naam van zijn nieuwe eigenaar aan: Springbok. Het zint op meer overnames.
Full service internetbureau Zicht online en strategisch ontwerpbureau Fabrique bundelen de krachten en gaan samen verder onder de naam Fabrique.
Strategisch marketingbureau Bambuu neemt alle marketingwerkzaamheden van digitaal bureau Webreact over. Dat gebeurt na een lange periode van samenwerken.
dentsuACHTUNG! breidt het bureau verder uit met een nieuwe hub gespecialiseerd in merkpositionering en identiteit. Tabi Aziri, Gerben van der Zwaard en Joeri Bakker leiden het team dat nieuwe en gevestigde merken de juiste fundering moet geven voor de klantreis.
Linehub neemt een strategisch belang in market intelligence specialist Trendata en marketingbureau New-Media.