Altavia Sumis en FEL samen verder onder nieuwe naam
Retailspecialist Altavia Sumis en in-house creatief bureau FEL gaan na vijf jaar verder onder één naam: Altavia Unite.
Retailspecialist Altavia Sumis en in-house creatief bureau FEL gaan na vijf jaar verder onder één naam: Altavia Unite.
The HERD, een collectief van digitale en creatieve bureaus, lanceert zijn tweede bureau: RAFT. Het staat open voor toetreding van andere kleinere creatieve bureaus.
Edward Knol treedt toe tot de directie van bureaugroep Candid en krijgt de functie van COO. Hij wordt verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling en integratie van de bureaus.
S4 Capital ziet de omzet over de eerste zes maanden van het boekjaar met 91 procent groeien tot 278 miljoen euro.
Creatief directeur Dennis van Vugt van bureau Born05 neemt er de leiding over en wordt managing director.
Intracto Group begint het proces van naamsverandering. De nieuwe naam wordt iO, ‘infinite opportunities’. De 25 losse bedrijven worden komende twaalf maanden naar buiten toe één bedrijf onder één vlag.
Acht jaar na oprichting in Nederland rolt Greenhouse GroupM het concept achter zijn innovatielab uit bij het zusterbedrijf in Denemarken.
Creatief bureau Granny opent haar deuren in Nederland. Sinds 2016 is Granny vanuit het hoofdkantoor in Berlijn verantwoordelijk voor campagnes voor klanten als Netflix, Spotify en Facebook.
Digitaal bureau We Provide uit Eindhoven wordt overgenomen door Intracto Group. Die verwerft daarmee extra e-commerce-expertise, materie waar sinds corona extra veel vraag naar is.
E-commerce- en marketingbureau ISM eCompany wordt onderdeel van bedrijvengroep Valantic. Het is de eerste overname buiten de Duitstalige markt en onderdeel van een groeiplan richting Benelux en Scandinavië.
NS blijft werken met het bureau Merkle voor de CRM en digitale marketing diensten. Merkle ondersteunt NS bij het optimaliseren en het ontwikkelen van multidisciplinaire campagnes en het delen van kennis en ervaring op het gebied van Customer Experience Management en als strategisch partner voor advies op het gebied van innovatie.
Mediabrands heeft Jeroen Oosterbaan aangesteld als nieuwe Managing Director Marketing Sciences, de afdeling die bestaat uit data consultants, analisten en datawetenschappers werkzaam voor de labels van Mediabrands; Initiative, UM, Reprise en YUNE.
De bedrijvengroep Intracto, bouwer van websites en leverancier van digitale marketingdiensten, neemt voor een onbekend bedrag het Zweedse Awave over. Daarmee verstevigt het zijn positie in noord-Europa.
Contentmarketingbureau MPG neemt het Antwerpse Gicom over. Gicom is het grootste en oudste, en daarmee volgens de nieuwe eigenaar het meest stabiele, content marketingbureau van België.
Het Amerikaanse EPAM Systems doet een overnamebod op Emakina Group, de internationale digitale bureaugroep met sterke vertegenwoordiging in Nederland en België.