More stories

Premium

Pepperfield koopt technische tak van Bratpack

Digitaal bureau Bratpack sluit eind 2021 de deuren. Nadat het eerder dit jaar zijn marketingtak al had verkocht aan Lead Today, ging vorige week de technische tak in naar Pepperfield.

Digital Agencies

Terugblik: Arnold Jansen, Meest Invloedrijke Recruiter

Arnold Janssen van Phind won vorig jaar de prijs voor meest invloedrijke recruiter. Wat heeft die prijs hem gebracht?

Digital Agencies
Premium

Martin Stiemer treedt toe tot directie Kaliber

Martin Stiemer is toegetreden tot de directie van creatief bureau Kaliber Interactive. Hij is het derde directielid, naast managing director Nienke van Heusden en oprichter Ronald van Schaik.

Marketing
Premium

Publicis ‘volledig hersteld’ van pandemie

Publicis Groupe zegt volledig hersteld te zijn van de impact van de pandemie en boekte sterke resultaten in het derde kwartaal met een organische omzetgroei van 11,2 procent op een gerapporteerde omzet van 2,62 miljard euro.

Digital Agencies
Premium

Dept Nederland krijgt nieuwe leiding, opent regionale hubs

Jeanette Kerssens en Sarah Wubben krijgen bij Dept beiden de rol van managing director en nemen die over van Joep Roosen. Het nieuwe leiderschapsduo zal zich eerst richten op het openen van dependances in Zwolle, Maastricht en Veenendaal.

Digital Agencies
Premium

Ace koopt marketingbureau IM Lounge

Het Amsterdamse digitale marketingbureau IM Lounge valt in handen van Ace, dat daarmee expertise op het gebied van media en […]

Digital Agencies
Premium

Greg Walsh wordt CEO van Havas Noord Amerika

Greg Walsh, die van Interpublic naar Havas Media Group is gegaan, wordt CEO van Havas Noord Amerika. Hij vervangt Colin Kinsella, die al in januari opstapte.

Digital Agencies
Premium

Oprichters N=5 geven bureau door aan nieuwe generatie

Het huidige management team van N=5 – Anna Bosscher, Bastiaan Weers, Monique Bergers en Thijs Bontje – mogen zich vanaf vandaag eigenaar noemen van het digitale bureau. Anne Stokvis treedt toe tot het management team om het onderdeel N=Content nog verder uit te bouwen.

Digital Agencies
Premium

Nieuwe loyalty campagne MediaMarkt

MediaMarkt en full service bureay gracious gaan de komende periode aan de slag met het ontwikkelen van een nieuwe loyalty campagne. Als aanvulling op de nu al bestaande retentiecampagne wil het concern meer relevante en impactvolle contactmomenten creëren.

Customer Loyalty
Premium

Nieuwe creatief directeur voor TBWA\X

Niels Straatsma is de nieuwe creatieve directeur bij TBWA\X, het all-round experience bureau van de TBWA\NEBOKO Groep. Dit is een nieuwe functie binnen het bureau. Bij TBWA\X zal Straatsma werken voor onder andere Philips, T-Mobile en adidas.

Digital Agencies
Premium

Label A valt in handen van bureaugroep Ace

Het Rotterdamse digitale ontwerpbureau Label A valt in handen van Ace, dat daarmee verder invulling geeft aan zijn ambitie om ‘connected brands’ te kunnen maken.

Digital Agencies

Start-up DesignBro koppelt marketeers en grafisch ontwerpers

Start-up DesignBro brengt middels een online platform vraag en aanbod voor grafisch ontwerp bij elkaar. Zes vragen aan Christiaan Huynen, mede-oprichter van DesignBro. 

Start-ups
Premium

Online marketing bureau Seeders blijft uitbreiden

Online marketing agency Seeders breidt opnieuw uit met twee nieuwe internationale vestigingen in Polen en Denemarken. Het bedrijf, dat gespecialiseerd is in SEO, SEA en linkbuilding, ziet grote mogelijkheden in beide landen. Het van origine Zwolse bedrijf opende eerder al vestigingen in Amsterdam, België en Duitsland.

Digital Agencies
Premium

Praxis verder met Creative Media Network

Praxis gaat verder met Creative Media Network als het nieuwe marketing productiebureau. CMN gaat Praxis verder helpen met de doorvertaling van de Voor de Makers positionering.

Digital Agencies
Premium

Maze-One in handen van Incubeta

De Nederlandse specialist in platformmarketing Maze-One is overgenomen door het Engelse Incubeta.

Venture