Pepperfield koopt technische tak van Bratpack
Digitaal bureau Bratpack sluit eind 2021 de deuren. Nadat het eerder dit jaar zijn marketingtak al had verkocht aan Lead Today, ging vorige week de technische tak in naar Pepperfield.
Digitaal bureau Bratpack sluit eind 2021 de deuren. Nadat het eerder dit jaar zijn marketingtak al had verkocht aan Lead Today, ging vorige week de technische tak in naar Pepperfield.
Arnold Janssen van Phind won vorig jaar de prijs voor meest invloedrijke recruiter. Wat heeft die prijs hem gebracht?
Martin Stiemer is toegetreden tot de directie van creatief bureau Kaliber Interactive. Hij is het derde directielid, naast managing director Nienke van Heusden en oprichter Ronald van Schaik.
Publicis Groupe zegt volledig hersteld te zijn van de impact van de pandemie en boekte sterke resultaten in het derde kwartaal met een organische omzetgroei van 11,2 procent op een gerapporteerde omzet van 2,62 miljard euro.
Jeanette Kerssens en Sarah Wubben krijgen bij Dept beiden de rol van managing director en nemen die over van Joep Roosen. Het nieuwe leiderschapsduo zal zich eerst richten op het openen van dependances in Zwolle, Maastricht en Veenendaal.
Het Amsterdamse digitale marketingbureau IM Lounge valt in handen van Ace, dat daarmee expertise op het gebied van media en […]
Greg Walsh, die van Interpublic naar Havas Media Group is gegaan, wordt CEO van Havas Noord Amerika. Hij vervangt Colin Kinsella, die al in januari opstapte.
Het huidige management team van N=5 – Anna Bosscher, Bastiaan Weers, Monique Bergers en Thijs Bontje – mogen zich vanaf vandaag eigenaar noemen van het digitale bureau. Anne Stokvis treedt toe tot het management team om het onderdeel N=Content nog verder uit te bouwen.
MediaMarkt en full service bureay gracious gaan de komende periode aan de slag met het ontwikkelen van een nieuwe loyalty campagne. Als aanvulling op de nu al bestaande retentiecampagne wil het concern meer relevante en impactvolle contactmomenten creëren.
Niels Straatsma is de nieuwe creatieve directeur bij TBWA\X, het all-round experience bureau van de TBWA\NEBOKO Groep. Dit is een nieuwe functie binnen het bureau. Bij TBWA\X zal Straatsma werken voor onder andere Philips, T-Mobile en adidas.
Het Rotterdamse digitale ontwerpbureau Label A valt in handen van Ace, dat daarmee verder invulling geeft aan zijn ambitie om ‘connected brands’ te kunnen maken.
Start-up DesignBro brengt middels een online platform vraag en aanbod voor grafisch ontwerp bij elkaar. Zes vragen aan Christiaan Huynen, mede-oprichter van DesignBro.
Online marketing agency Seeders breidt opnieuw uit met twee nieuwe internationale vestigingen in Polen en Denemarken. Het bedrijf, dat gespecialiseerd is in SEO, SEA en linkbuilding, ziet grote mogelijkheden in beide landen. Het van origine Zwolse bedrijf opende eerder al vestigingen in Amsterdam, België en Duitsland.
Praxis gaat verder met Creative Media Network als het nieuwe marketing productiebureau. CMN gaat Praxis verder helpen met de doorvertaling van de Voor de Makers positionering.
De Nederlandse specialist in platformmarketing Maze-One is overgenomen door het Engelse Incubeta.