Haal het maximale uit je marketingtechnologie: 6 handvatten voor een MarTech-stack
Voor een goed inzicht in je klanten komt de inzet van marketingtechnologie (MarTech) goed van pas. Zes handvatten voor een succesvolle MarTech-stack.
De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.
Voor een goed inzicht in je klanten komt de inzet van marketingtechnologie (MarTech) goed van pas. Zes handvatten voor een succesvolle MarTech-stack.
Naast enorme groei in digitale sales blijkt commerce ook een basis te zijn voor de volgende stappen op het digitale pad in B2B.
Hoe maak je de beslissing om over te stappen van offline naar online handel of om te investeren in je online kanaal met een business case?
De urgentie voor een Digitale Revolutie is groot. Toch weten nog veel B2B-bedrijven niet hoe ze de omslag naar het nieuwe werken moeten maken.
Hoe je met digitale wendbaarheid je resultaat verbetert. In deze klantcase met Koninklijke Ahrend hoor je er alles over.
Wie wordt de meest innovatieve e-commerce-professional van eigen bodem? In de categorie challengers stellen we 3 genomineerden aan je voor.
Online inspireren en converteren: dat is waar het heengaat met e-commerce. Met technologie sla je de brug tussen de offline- en online wereld.
De eerste tweet voor miljoenen verkocht: non-fungible tokens zijn hot. Een eerste blik op de kansen voor samenwerkingen tussen merken en influencers.
Computers die ‘gewone’ menselijke teksten begrijpen, aanvullen, en zelfs uit het niks produceren: de beste modellen kunnen het al fenomenaal goed.
Thuis en verspreid werken gebeurt steeds meer. Er zijn goede redenen om dat te stimuleren. Pak het goed aan en zowel bedrijf als medewerkers profiteren.
Groeiende omzet e-commerce: bekend. Maar net zo opvallend is dat steeds meer producten en diensten online worden aangeboden. Wat is er in 10 jaar veranderd?
Shoppen met een avatar, shared navigation shopping/cobrowsing & live streaming. Dat zijn de laatste trends in digital fashion.
Als lokale boetieks willen overleven anno 2021 zullen zij de focus moeten verplaatsen van offline naar online. Hoe bepaal je je strategie?
The Fabricant is een digitaal modehuis: alleen digitale kleding. De start-up heeft recent VC-investering opgehaald. Lees (en beluister) hier meer.
Supply chain traceability, blockchain en een circulair fashion-systeem – de consument stelt steeds hogere eisen aan verantwoord ondernemen.