Channel Digital Transformation

De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.

More stories

Begin je eigen digitale transformatie in de fashionindustrie

We staan aan de vooravond van de digitale transformatie in de fashionindustrie. Organisaties houden zich vooral nog bezig met oriënteren.

Customer Experience

De comeback van de fysieke winkel: Drie tips voor een geslaagde heropening

De ondergang van de fysieke winkel lijkt soms in zicht. Dat is niet zo. Drie tips om fysieke winkels relevant en aantrekkelijk te houden in de toekomst.

Customer Engagement

Overheidstrends 2021: Locatievrijheid en flexibele werkplekken binnen de overheid

COVID-19 heeft de manier waarop de publieke sector denkt over werken op afstand veranderd. Wat blijkt? Mensen kunnen goed of zelfs beter werken vanuit huis.

Digital Transformation

De balans tussen branding en performance

Door verbinding te zoeken tussen branding en performance kunnen organisaties online groeien en blijvende impact hebben.

Digital Transformation

Cybersecurity: Met een security mesh bouw je stapsgewijs een vangnet

Cybersecurity is essentieel. Een deel is zelf te doen. Andere zaken zijn lastiger, maar ook daarvoor komen steeds meer gebruiksvriendelijke oplossingen.

Security

Data waren nog nooit zo belangrijk: Haal er dus het maximale uit

Data zijn dé basis van marketing vandaag de dag. Haal er het maximale uit: minder fragmentatie, duidelijke metrics, samenwerking met IT, en meer.

Data

Start-up Other Echo: Een leerplatform voor aankomende muziekproducenten

Waar leer je pop en dance te produceren? Start-up Other Echo wil experts en aankomende producenten en muzikanten digitaal met elkaar in contact brengen.

Creative

De weg van Hunkemöller naar een volledig gepersonaliseerde klantreis

Welke weg legde Hunkemöller af naar een volledig gepersonaliseerde customer journey? Neem een kijkje in de keuken.

Customer Engagement

Deze foute gewoontes helpen de security van bedrijven om zeep

De veiligheid van bedrijfsgegevens is afhankelijk van medewerkers. Vooral vanwege massaal thuiswerken. Wat zijn de slechte gewoontes en de oplossingen?  

Security

Hoe vang je groei op met schaalbaarheid, personalisatie en automatisering?

Schaalbaarheid, predictive ordering en personalisatie zijn belangrijke thema’s om verdere groei te realiseren. Just Eat Takeaway.com vertelt.

Customer Experience

Traditionele retail met de voordelen van online winkelen: hoe dan?

Hoe combineer je succesvol traditionele analoge retail met de voordelen van online winkelen? Bonprix won er een prijs mee en vertelt.

Digital Transformation

Dit zijn de belangrijkste technologische innovaties in e-commerce

Wat zijn de belangrijkste bewegingen binnen e-commerce-technologie? Waar moet je NU op inspelen als je als retailer online wilt groeien?

Digital Transformation

Hoe bereik je het snelst een transitie in de retail?

Meer inzicht en snel kunnen reageren op motivatie en gedrag van consumenten is cruciaal om te overleven in de online retail. Hoe doe je dat?

Digital Transformation

Online groeien: Is je bedrijf in staat om digitaal te transformeren?

Wat zijn de laatste trens en ontwikkelingen in de Nederlandse en internationale retail-markt als het gaat om de digitale transformatie?

Digital Transformation

René Kock (everywhereIM): ‘De zorg meetbaar maken’

De digitale zorg is vol in beweging. René Kock, oprichter van everywhereIM, ontwikkelt apps voor de medische wereld om de zorg meetbaar en beter te maken.

Digital Transformation