De mogelijkheden van machine learning: Vier categorieën, veel potentie
Machine learning wordt op veel gebieden en in verschillende sectoren al concreet toegepast. De mogelijkheden zijn vrijwel onuitputtelijk. Een overzicht […]
De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.
Machine learning wordt op veel gebieden en in verschillende sectoren al concreet toegepast. De mogelijkheden zijn vrijwel onuitputtelijk. Een overzicht […]
Met de nieuwe gokwetgeving is er een tiental online aanbieders met een licentie van de Nederlandse Kansspelautoriteit. Wat zijn de eisen voor een licentie?
Moeten we nog steeds spreken over digital marketing of zou iedere marketeer een digital marketeer moeten zijn?
Digitalisering komt te vaak neer op een overload aan nieuwe applicaties die op oude legacy systemen worden geplugd: lipstick on a pig. Hoe kan het beter?
Marketing gaat over mensen: ze begrijpen en je in ze inleven. Daarin zijn vrouwen vaak beter. Meer AI betekent: empathie bij mensen wordt belangrijker.
Werken vanuit huis was noodzaak maar lijkt inmiddels een blijvertje. Welke consequenties heeft dat voor werving, sollicitatieprocedures en onboarding?
Je B2B-doelgroep is meestal beperkt. Het is eenvoudig om bereik te realiseren, maar hoe bereik je de doelgroep die echt relevant voor je is?
Digitale audio: Spotify, radio, podcasts, etc. Het is ook een nieuwe en groeiende manier om je doelgroep te bereiken met content en advertenties.
Een overheid die effectief op de samenleving reageert is afhankelijk van digitale competenties en correct datagebruik. Die maken of breken het vertrouwen.
Het metaverse: buzzword of echt iets nieuws dat de toekomst gaat veranderen? Kenmerken van het metaverse en inzichten en vooruitzichten van experts.
Leer de winnaars van de Meest Invloedrijke Recruiters van vorig jaar kennen. Time to Hire sleepte maar liefst 3 awards in de wacht.
Michiel Martens van De Selectie won vorig jaar de publieksprijs voor Meest Invloedrijke Recruitmentmarketeer. Wat heeft dit hem gebracht?
Corona toonde de kracht van e-commerce én de waarde van lokale retailers. De combinatie – lokaal en digitaal – is de toekomst voor zelfstandige ondernemers.
Dankzij een interactief streamingplatform bleef de essentie van het International Film Festival Rotterdam behouden en werd een nieuw publiek bereikt.
Bij PostNL is data analytics het startpunt voor de digitale transformatie. Het moet het bedrijf efficiënter en innovatiever maken.