Channel Digital Transformation

De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.

More stories

De succesformule voor online omzetgroei bij B2B-commerce-organisaties

Je B2B-doelgroep is meestal beperkt. Het is eenvoudig om bereik te realiseren, maar hoe bereik je de doelgroep die echt relevant voor je is?

B2B Digital

Hoe kun je als merk digitale audio inzetten?

Digitale audio: Spotify, radio, podcasts, etc. Het is ook een nieuwe en groeiende manier om je doelgroep te bereiken met content en advertenties.

Voice

Overheidstrends 2021: De crisis als kans om te bouwen aan vertrouwen in overheidssystemen

Een overheid die effectief op de samenleving reageert is afhankelijk van digitale competenties en correct datagebruik. Die maken of breken het vertrouwen.

Digital Transformation

Metaverse: Hype of echt een blijvende ontwikkeling?

Het metaverse: buzzword of echt iets nieuws dat de toekomst gaat veranderen? Kenmerken van het metaverse en inzichten en vooruitzichten van experts.

Digital Transformation

Terugblik: de drie(!) Meest Invloedrijke Recruiters

Leer de winnaars van de Meest Invloedrijke Recruiters van vorig jaar kennen. Time to Hire sleepte maar liefst 3 awards in de wacht.

Digital Transformation

Terugblik: Michiel Martens, Meest Invloedrijke Recruitmentmarketeer (publieksprijs)

Michiel Martens van De Selectie won vorig jaar de publieksprijs voor Meest Invloedrijke Recruitmentmarketeer. Wat heeft dit hem gebracht?

Digital Transformation

Het ‘nieuwe lokaal’: Retail na corona is dichtbij en digitaal

Corona toonde de kracht van e-commerce én de waarde van lokale retailers. De combinatie – lokaal en digitaal – is de toekomst voor zelfstandige ondernemers.

Coronacrisis

Hoe het Filmfestival Rotterdam dankzij een flexibel DXP de coronaklap overleefde

Dankzij een interactief streamingplatform bleef de essentie van het International Film Festival Rotterdam behouden en werd een nieuw publiek bereikt.

Digital Transformation

Data analytics als startpunt voor innovatie

Bij PostNL is data analytics het startpunt voor de digitale transformatie. Het moet het bedrijf efficiënter en innovatiever maken.

B2B Digital

Opkomst en toekomst van Progressive Web Apps

Grote kans dat Progressive Web Apps (PWA) de toekomst van het online shoppen gaan veranderen. Kom er alles over te weten.

B2B Digital

Horeca: van werken op een bierviltje naar online samenwerken

Digitale Transformatie in de horeca: hoe pak je dit aan? Hoe bed je het in je organisatie(cultuur) en hoe borg je het voor de lange termijn?

B2B Digital

Waarom het juist nú belangrijk is om digital-first te worden

In dit whitepaper vertellen we je over het belang van een digital-first strategie en wat ervoor nodig is om die te realiseren. We nemen je ook mee in de digitale transformaties van WWF en Royal Ahrend.

Digital Transformation

Hybride evenementen bieden het beste van twee werelden: uitleg en vijf tips

COVID-19 leidde tot veel hybride evenementen. Die blijken veel voordelen op te leveren ten opzichte van louter fysieke bijeenkomsten. Uitleg en vijf tips.

Digital Transformation

Digitale transformatie: een praktische how-to voor e-commerce-managers in B2B

Als het gaat om digitale transformatie in B2B blijft het heel vaak bij de theorie. Maar hoe pak je het nou echt aan in de praktijk?

B2B Digital

Start-up Luqo: De volgende generatie in leermateriaal

Een gesprek met Rogier Kauw-A-Tjoe van start-up Luqo, dat fysiek en digitaal leermateriaal maakt waarmee kinderen leren samen te spelen en te werken.

Start-ups