Inloggen met biometrie: Doen of niet?
Inloggen of jezelf identificeren via biometrische gegevens: 49% doet het. Maar er zijn verschillen in gebruik en (deels terechte) zorgen over de veiligheid.
De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.
Inloggen of jezelf identificeren via biometrische gegevens: 49% doet het. Maar er zijn verschillen in gebruik en (deels terechte) zorgen over de veiligheid.
De grootste misvatting bij digitale transformatie is dat alle silo’s weg moeten; soms werken die gewoon beter dan alles maar samen te voegen.
Hoe transformeer je een organisatie in cultuur, werkwijze en mogelijkheden voor de toekomst? Schiphol deelt haar ervaringen.
Steeds meer gebeurt in de cloud, op steeds meer apparaten, door steeds meer medewerkers. Hoog tijd om ook de beveiliging écht vanuit de cloud te benaderen.
Voor een echt goede customer journey moet het voor klanten lijken alsof alle contactmomenten speciaal voor hen zijn ingericht. De klant bepaalt de tools.
Wetenschap. De kunst van het te weten komen. Ik zie wetenschappers als ware kunstenaars die de lege plekken van onze kennis inkleuren of overschilderen met de frisse kleuren van nieuwe inzichten.
Overheden zetten steeds meer in op digitale dienstverlening. Een brede blik op de wereldwijde huidige trends, voorbeelden en cijfers, en de toekomst.
Op deze plek heb ik jarenlang mijn meningen gedeeld over innovatie, media, e-commerce en heel veel andere zaken, maar onlangs betrapte ik mezelf erop dat ik in herhaling dreigde te vallen en dus is het tijd om afscheid te nemen.
Hyperautomation heeft veel potentie maar controle is cruciaal. Governance, verantwoordelijkheid, privacy en transparentie: dat zijn de sleutelprincipes.
Natuurherstel met start-upmentaliteit kan dat? Het lijkt van wel. Verschillende start-ups proberen snel veel bomen te planten en natuur te herstellen.
Profijt van data-analyse: ook de horeca analyseert recensies, koopt efficiënter in en optimaliseert prijzen dankzij data. De principes en wat praktijkvoorbeelden.
Het Zweedse modemerk NA-KD faciliteerde stormachtige groei dankzij robotisering van haar magazijn. De voordelen en positieve neveneffecten volgens medeoprichter Oscar von Konow.
B2B-organisaties erkennen het belang van online verkoop. Sommige doen al meer, andere nog weinig. Alle beseffen: traditionele salesrollen gaan veranderen.
Algoritmes en AI vinden steeds meer toepassingen in procesautomatisering: een overzicht met concrete voorbeelden, voordelen, maar ook aandachtspunten.
Chatbots zijn bekend. Bij hyperautomation gaat het om meer: zet Conversational AI niet slechts in voor één kanaal maar voor een omni-channel-strategie.