Technologie als brug tussen de offline- en online wereld
Online inspireren en converteren: dat is waar het heengaat met e-commerce. Met technologie sla je de brug tussen de offline- en online wereld.
De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.
Online inspireren en converteren: dat is waar het heengaat met e-commerce. Met technologie sla je de brug tussen de offline- en online wereld.
De eerste tweet voor miljoenen verkocht: non-fungible tokens zijn hot. Een eerste blik op de kansen voor samenwerkingen tussen merken en influencers.
Computers die ‘gewone’ menselijke teksten begrijpen, aanvullen, en zelfs uit het niks produceren: de beste modellen kunnen het al fenomenaal goed.
Thuis en verspreid werken gebeurt steeds meer. Er zijn goede redenen om dat te stimuleren. Pak het goed aan en zowel bedrijf als medewerkers profiteren.
Groeiende omzet e-commerce: bekend. Maar net zo opvallend is dat steeds meer producten en diensten online worden aangeboden. Wat is er in 10 jaar veranderd?
Shoppen met een avatar, shared navigation shopping/cobrowsing & live streaming. Dat zijn de laatste trends in digital fashion.
Als lokale boetieks willen overleven anno 2021 zullen zij de focus moeten verplaatsen van offline naar online. Hoe bepaal je je strategie?
The Fabricant is een digitaal modehuis: alleen digitale kleding. De start-up heeft recent VC-investering opgehaald. Lees (en beluister) hier meer.
Supply chain traceability, blockchain en een circulair fashion-systeem – de consument stelt steeds hogere eisen aan verantwoord ondernemen.
We staan aan de vooravond van de digitale transformatie in de fashionindustrie. Organisaties houden zich vooral nog bezig met oriënteren.
De ondergang van de fysieke winkel lijkt soms in zicht. Dat is niet zo. Drie tips om fysieke winkels relevant en aantrekkelijk te houden in de toekomst.
COVID-19 heeft de manier waarop de publieke sector denkt over werken op afstand veranderd. Wat blijkt? Mensen kunnen goed of zelfs beter werken vanuit huis.
Door verbinding te zoeken tussen branding en performance kunnen organisaties online groeien en blijvende impact hebben.
Cybersecurity is essentieel. Een deel is zelf te doen. Andere zaken zijn lastiger, maar ook daarvoor komen steeds meer gebruiksvriendelijke oplossingen.
Data zijn dé basis van marketing vandaag de dag. Haal er het maximale uit: minder fragmentatie, duidelijke metrics, samenwerking met IT, en meer.