Start-up Other Echo: Een leerplatform voor aankomende muziekproducenten
Waar leer je pop en dance te produceren? Start-up Other Echo wil experts en aankomende producenten en muzikanten digitaal met elkaar in contact brengen.
De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.
Waar leer je pop en dance te produceren? Start-up Other Echo wil experts en aankomende producenten en muzikanten digitaal met elkaar in contact brengen.
Welke weg legde Hunkemöller af naar een volledig gepersonaliseerde customer journey? Neem een kijkje in de keuken.
De veiligheid van bedrijfsgegevens is afhankelijk van medewerkers. Vooral vanwege massaal thuiswerken. Wat zijn de slechte gewoontes en de oplossingen?
Schaalbaarheid, predictive ordering en personalisatie zijn belangrijke thema’s om verdere groei te realiseren. Just Eat Takeaway.com vertelt.
Hoe combineer je succesvol traditionele analoge retail met de voordelen van online winkelen? Bonprix won er een prijs mee en vertelt.
Wat zijn de belangrijkste bewegingen binnen e-commerce-technologie? Waar moet je NU op inspelen als je als retailer online wilt groeien?
Meer inzicht en snel kunnen reageren op motivatie en gedrag van consumenten is cruciaal om te overleven in de online retail. Hoe doe je dat?
Wat zijn de laatste trens en ontwikkelingen in de Nederlandse en internationale retail-markt als het gaat om de digitale transformatie?
De digitale zorg is vol in beweging. René Kock, oprichter van everywhereIM, ontwikkelt apps voor de medische wereld om de zorg meetbaar en beter te maken.
Inloggen of jezelf identificeren via biometrische gegevens: 49% doet het. Maar er zijn verschillen in gebruik en (deels terechte) zorgen over de veiligheid.
De grootste misvatting bij digitale transformatie is dat alle silo’s weg moeten; soms werken die gewoon beter dan alles maar samen te voegen.
Hoe transformeer je een organisatie in cultuur, werkwijze en mogelijkheden voor de toekomst? Schiphol deelt haar ervaringen.
Steeds meer gebeurt in de cloud, op steeds meer apparaten, door steeds meer medewerkers. Hoog tijd om ook de beveiliging écht vanuit de cloud te benaderen.
Voor een echt goede customer journey moet het voor klanten lijken alsof alle contactmomenten speciaal voor hen zijn ingericht. De klant bepaalt de tools.
Wetenschap. De kunst van het te weten komen. Ik zie wetenschappers als ware kunstenaars die de lege plekken van onze kennis inkleuren of overschilderen met de frisse kleuren van nieuwe inzichten.